The day of meeting with PandaLover.
PandaLover: Už dneskaaa 😄
KoalaLover: Anooo :3💙
,,Em?"zavolala jsem na Emmu.
,,No?"přišla do mého pokoje.
,,Nevíš, kde mám to tričko s Justinem?"zeptala jsem se jí.
,,Nemáš ho náhodou ve skříni?"povytáhla obočí.
,,Myslíš, že jsem debil? Tam jsem se už dívala..."
,,Beztak jsi jen slepá,"řekla a otevřela mou skříň. Chvilku se v ní přehrabovala. Vytáhla z ní přesně to tričko, které jsem chtěla.
,,Dík,"usmála jsem se na ni a vytlačila ji ven z mého pokoje. Převlékla jsem se, dala si řasenku, do kabelky si dala klíče, mobil a peněženku. Obula jsem si boty na podpatku. Byli to vlastně tenisky, akorát měli podpatek.
Vydala jsem se do domu, kde Tessa i Alissa bydleli. Což je Team 10 house. Byli už nachystané a tak jsme jen nasedli do auta a jeli na letiště. Vezl nás tam Emilio, kterému pomáhal Jake.
Když už jsme byli v letadle, sedla jsem si na své místo, které bohužel nebylo u okna. Seděla jsem uprostřed mezi nějakým chlápkem a Tessou.
Když jsme konečně po pěti hodinách vedle toho spícího chlápka přistáli, vystoupila jsem společně s Alissou a Tessou. Vzali jsme si kufry a šli ven, kde jsme si nastoupili do taxíka a jeli do hotelu.
Tam jsme si odložili kufry a ony chtěli jít na oběd, ale já odmítla. Odešli tedy na oběd a já se pomalu vydávala na Time Square.
Byla jsem asi v polovině cesty, když jsem se zarazila. Nemůžu tam jít.. Prostě ne.
Otočila jsem se a rychle opouštěla tuhle ulici. Věděla jsem, kam šli holky proto jsem se vydala tam. Vešla jsem do Mekáče a pokroutila hlavou. Seděli u stolu a ládovali se hamburgerama.
,,Co tu děláš, Cat?"zeptala se Tessa, když mě zaregistrovala.
,,Nudila jsem se a navíc, mám obrovský hlad,"zasmála jsem se a sedla si k nim.
,,Neříkala jsi ještě nedávno, že nemaš hlad?"zeptala se Alissa.
,,Dostala jsem ho... A to dooooost velký,"zvedla jsem se a šla si objednat. Cestou jsem vytáhla mobil a napsala Marcusovi.
KoalaLover: Promiň... Nemůžu :(
Mobil jsem zastrčila do kapsy. Cítila jsem jak mi brní, ale ignorovala jsem to. Došla jsem k pultu. Bylo tu dost lidí a ti, co tu pracovali vůbec nestíhali.
,,Hej, pojď sem a neflákej se!"vykřikl nějakej chlápek. Ze dveří vyšel kudrnatý kluk se sklopenou hlavou.
Heyy 😊😊
Teď asi nebudou moc často kapitoly..
Jsem z toho lyžáku taaak unavená, že chodím spát brzo.
Takže nemám čas psát po večerech části..
Promiňteeee ❤
Budu se snažit 💙Děkuju za to, že si přidáváte mé příběhy do seznamů čtení ❤
Vždy mě to zahřeje u srdíčka ❤
Stejně tak, když napíšete nějaký hezký 💬 nebo dáte ☆ 💙Love y'all 💙
Scamander's Queen 😙
ČTEŠ
Snapchat [M.Dobre, CZ] ✔
Fanfiction! DRUHÝ DÍL TWITTERU ! PandaLover: Ahoj :) KoalaLover: Eh.. Ahoj? KoalaLover: Známe se? PandaLover: Ne, ale co není může být :) KoalaLover: Nikdy :P PandaLover: Nikdy neříkej nikdy ;) Pravdou je, že se znají.. A to moc dobře.. ❤EnJoY❤ *Občas se moh...