Ronova zrada

1.2K 25 4
                                    

Hermiona:
"Bože Ronald neverím, že si mi to mohol spraviť! Ja som ti verila, milovala som ťa! A teraz ťa tu nájdem s nejakou sukou?! Ďakujem pekne... Toto by som nepriala ani najhoršiemu nepriateľovi" dokončila som svoj monológ a vyšla z tej prekliatej kancelárie. Áno pracujem na ministerstve na oddelení pre čarodejnícke právo. Ron s Harrym sú aurori a Ginny je na mojej chodbe. "Ale no tak Hermiona neber to tak, bolo to len raz a aj to nič neznamená" vybehol za mnou Ron a snažil sa mi dohovoriť. Vraj to nič neznamená... hah samozrejme že to nič neznamená aspoň preňho nie... "Vypadni a daj mi pokoj Weasley!Už ťa nikdy v živote nechcem vidieť! Vraj nič to neznamená. Znamená! Hrozne si mi ublížil ty idiot! VYPADNI!" "A -ale ja-ja ja som to tak nechcel" "To je TVOJ problém!" Už sme došli k mojej kancelárii kde som mu buchla dverami pred nosom. Na chodbe bolo celkom dosť ľudí, no jedna tvar ma však zaujala... Stal tam a len jedným okom pozoroval čo sa deje. Draco... nikdy by som nečakala že práve on sa bude pozerať na moju hádku s Ronaldom...
Draco:
Počul som na chodbe nejaký hluk tak som sa išiel pozrieť čo sa tam vlastne deje.
Ouhaaa, Lasičiak sa hada s hum... Grangerovou. Jemine dosť naňho kričí, no nechcel by som byť teraz na jeho mieste. Už len očakávam kedy mu strelí takú pecku akú mne v treťom ročníku na Rokforte a môže sa odtam okamžite pakovať. Fuh, ledva sa uhol tým dverám, radšej za ňou pôjdem neskôr. Nechcem od nej dostať znova...
O hodinu neskôr
Dobre, idem za ňou a zistím čo sa stalo, nenechám ju len tak. Viem znie to divne ja Draco Malfoy idem utešovať Grangerovú, to dievča ktorému som vždy robil naprieky a neznášal ju. No keď vidím ako sa trápi nenechám to len tak a idem za ňou. Predsalen ľudia sa menia a ja som sa zmenil, k lepšiemu a chcem zakopať vojnovú sekeru. Snáď ju Hermiona zakope spolu so mnou. Wau ja som ju nazval Hermiona. Pokrok!
Zaklopal som na dvere a vstúpil dnu. "Ahoj, nerusim?" "Nie, poď ďalej. Len keď ťa môžem poprosiť dnes žiadne urážky ani nič tomu podobné. Nemám absolútne náladu a po dnešku pochybujem že sa ešte niekedy usmejem." Fuuha prečo si myslí, že by som ju chcel nejako uraziť? Lebo si to väčšinou robil vždy ty hlupák? Bože ešte aj ty sa ozývaj... "Nie, prišiel som zistiť čo malo znamenať to pred hodinou s Weslíkom. Nevyzerala si veľmi dobre a úprimne ani teraz nevyzeras nejako fajn" "Trefa do čierneho Malfoy. Podviedol ma a ohavne. Neznášam ho! Pred hodinou a pol by som ti možno povedala že ho milujem a vynadala ti aby si vypadol ale  teraz mám sto chutí ťa objať a vyplakať sa ti na rameno pretože ja už naozaj nevladzem. Nevladzem sa naňho ani len pozrieť nie o ňom vôbec rozprávať." A je to tu, plače. Bože ako ja neznášam ženský plač. Človek poriadne nevie čo ma v danej chvíli robiť a už vôbec nie ako ju upokojiť. Urobil som čo bolo podľa mna správne. Privinul som si ju do objatia a stal tam s ňou. Najskôr na mna len pozrela udivenym výrazom no neskôr sa poddala a objatie mi opatovala. Neviem prečo ale zrazu som ju objal ešte tuhšie. Aby mala pocit ozajstného bezpečia. Ak by sa tu teraz zjavil Weslík nemal by som najmenší problém mu jednu pustisť, takto zdevastovať dievča ktoré ľúbil? Ja by som si toto v živote nedovolil. Inštinkt mi hovoril aby som ju vzal k sebe domov. Tak som aj urobil. "Hermiona poď pôjdeme domov, spravím ti čaj na ukľudnenie a bude dobre. Uvidíš, na toho idiota nemysli a užívaj života kým môžeš." "Ty ma odprevadiš ku mne domov? Veď ani nevieš kde bývam" No toto bude dosť ťažké na vysvetľovanie. " Nie, vezmem ťa k sebe. V takomto stave ťa nenechám ísť samú domov. Zbaľ si veci čo potrebuješ a pôjdeme, idem zatiaľ k sebe po tašku a stretneme sa na chodbe dobre?" "Fajn" O päť minút sme sa stretli a spoločne sa premiestnili do môjho bytu. Pustil som ju dnu a odprevadil do kuchyne. "Dáš si teda ten čaj alebo radšej kávu?" "Čaj s cukrom, prosím" "Dobre hneď to bude slečna" "Ale ale, niekto je tu milý a pozorný" "Hmm a niekto si tu neodpustí svoje pripomienky však?" No toto bude ale noc, dávať pozor na Grengerovú nebude sranda. Aj keď, nejaký film by to možno zachránil. "Tu máš ten čaj, vypi ho a choď spať. Si dosť unavená, ráno sa môžeme porozprávať ak chceš." "Veľmi rada, inak vďaka za čaj, vezmem si ho do izby a pôjdem spať, tak dobru noc, mimochodom kde to mám izbu?" "Budeš spať u mna, ja budem na gauči. Poď ukážem ti to. Tu je kúpeľňa a hneď vedľa moja izba, keď chceš ostanem tu s tebou. Teda ak ti to nebude vadiť." "A neostal by si tu so mnou aj cez noc? Prosím." "Samozrejme"

Ahojte, rozhodla som sa písať príbeh o Dramione. Podľa mna by bolo reálnejšie keby skončila Hermiona s Dracom. Predsalen bolo by to krajšie. Snáď sa kapitolka páčila. Tak pa zatiaľ.🙂

I love you GrangerWhere stories live. Discover now