Hermiona:
Konečne som sa po náročných dňoch osprchovala a dala aspoň trochu do poriadku.
S Ronom a Sirénou sa to jemne pohlo, Harry spolu s Dracom sa mu snažili dostať do hlavy a prišli na to, že všetko sa začalo diať po tom, ako som ho poslala preč z mojej kancelárie...
Ronov flashback:
Po tom, ako som vyšiel z Hermioninej kancelárie som stretol jednu kolegyňu aurorku.
"Myslím si, že sa na ňu nemusíte hnevať, pán Weasley. Je to jej rozhodnutie a ak ste cítili potrebu na niečo iné, niečo viac, tak nemalo význam zostávať spolu."Ona sa začala ku mne približovať, veľmi zvláštne...
"Prepáčte, pani kolegyňa, ale toto teraz nie je vhodné"
"Ale je..."
Nahodila úškrn a zmenila sa na príšeru
"Ani hn..."
....
"Tak a to by sme mali" ~víťazoslávny úškrn~Draco;
Už mi to začína liezť na nervy. Tá potvora hnusná dookola opakuje to isté !"Okamžite povedz prečo si tu a čo tu chceš! Nemienim tu s tebou dlhšie strácať čas!"
"Ak nechceš, aby tvoj kamarát zomrel, tak budeš musieť, Malfoy"
Ono sa to stále len uškŕňa...
"Nie je to môj kamarát."
"Draco, upokoj sa... Harry je na ceste s elixírom pravdy. Ochvíľu sa všetko dozvieme"
Hermiona sa ma snaží upokojiť, ale už som naozaj s nervami v koncochAk sa pýtate, či je v poriadku, áno je, ale stále ju štve to, že príprava elixíru na tú obludu je príliš zdĺhavá
"Myslím, že už je tu."
Povedal som hneď po tom, čo som počul kroky v stupnej hale."Mám to. Konečne sa dozvieme, čo tu naozaj chceš..."
"Potter konečne!""Hej! Nedohodli ste sa na tom, že sa budete oslovovať menami?!"
"Áno láska, dohodli, ale kym si na to obaja zvykneme tak to bude chvíľu trvať."
Zobral som elixír Pott- Harrymu z ruky a nalial ho "Weslíkovi" do hrdla.
Harry sa začal pýtať ako prvý.
"Prečo si tu? Prečo práve Ron?""Všetci si myslíte, že smrťou Temného pána sa všetko skončilo, ale opak je pravdou! Draco Malfoy spolu so svojou rodinou a priateľmi budú pykať za svoju zradu. Poslal ma tvoj otec, chce , aby si prevzal zodpovednosť a začal robiť to, načo si bol predurčený!"
"A načo som bol predurčený? Zabíjať nevinných? Robiť zlo len preto, lebo muklovské deti podľa neho nemajú čo robiť v carodejníckych školách?
Nikdy, už nikdy nebudem robiť to, čo je podľa neho správne!""Ty nevieš to, čo viem ja. Tvoj otec pripravuje povstanie. A chce, aby si stal po jeho boku!"
"Nikdy."
Hermiona:
"Jeho otec vie, že sa zmenil a že kvôli nemu a jeho predstavám o dokonalom svete, kde sa muklovia budú báť čarodejníkov kvôli našej moci, sa nevzdá svojho nového života. Je z neho dobrý, lepší človek. Tak ako ho chce donútiť, aby aj naozaj stal bo jeho boku?"
Spýtala som sa, aj keď som odpoved dokonale vedela..
"Hermiona Grangerová, práve ty budeš dôvodom, vďaka ktorému bude mať Lucius páku na svojho syna."
Všetci v miestnosti sme zostali zhrození...
"V živote, by som sa k nemu nepridal! Už nie. Herm, ako si na tom s elixirom?"
"Pomocou elixiru ma dostať preč z tohto úbožiaka, pekne...
poviem Vám ešte jednu vec, než to spravíte, sirény vidia budúcnosť, musíš sa pridať na stranu svojho otca, aby si mohol žiť v mieri, sam so sebou, so svojou rodinou a s ňou. Nekončí to strašne, len potrvá, kým budeš šťastný bez otca... vydrž ten nápor, chlapče""Herm, nalej to tam"
"Ale..."
"Urob to! Prosím."Bez dalších námietok som to spravila.
Táto reč zasiahla každého z nás, musíme ostat silní, aby sme zvládli všetko, čo nám osud nadelil...Ahojte! Nová časť je von! Verím, že sa páčila a teším sa na vás pri ďalšej. Bude to zaujímavé 😉
YOU ARE READING
I love you Granger
FanfictionDramione príbeh. Viem, že ich je veľa, no chcela som vlastný a neskôr by som napísala pokračovanie tejto knihy. Je po vojne. Hermionin vzťah s Ronom vyzeral zo začiatku dobre, no všetko sa zmenilo. Hlavne Ron. Všetko sa však úplne zmení keď stretn...