Hermiona:
O týždeň neskôr keď som mala už v robote poriadok a pokoj, som si spomenula, ze som dlho nebola s Ginny. A hádajte kvôli komu? Áno kvôli Dracovi, boli sme spolu každú voľnú chvíľu a konečne som mala pocit, skutočný pocit, že ma niekto miluje. Pri Ronovi som sa síce tiež takto cítila ale nie tak intenzívne ako teraz.
Draco mi povedal o rozhovore s jeho matkou a ostala som v nemom úžase. Narcissa Malfoyová sa chce so mnou porozprávať. Máte jasné, že s tým nemám najmenší problém, no dobre trochu sa toho obávam ale veď ľudia sa po vojne dosť zmenili, a Dracova mama mi vždy pripadala ako prívetivá žena aj keď mala typickú masku a nechcela dávať nič najavo. Takí boli sú aj budú všetci Malfoyovci. Tie ich masky. Aby nikto nevidel ich bolesť a city. Nikdy nič nedávajú najavo aby nevyzerali ako slabí, obdivujem to na nich no niekedy je potrebné nechať pocity vyjsť na povrch. Fajn, priznávam. Aj ja občas nosím masku, napríklad vtedy s Ronaldom... áno prvé dni som chodila ako bez duše ale neskôr som sa snažila byt v pohode a tvárila sa, že sa už nič nedeje. Len pár ľudí vedelo pravdu. Presnejšie traja... Harry, Draco a Ginny. Merlin! Takmer som úplne zabudla na Ginny! Veď sme sa mali tento týždeň stretnut..."Hermi?"
"Ahoj Ginny, prepáč, že som sa neozvala, mala som toho veľa. Neprišla by si dnes za mnou a dali by sme pokec? Je veľa veci čo ti potrebujem povedať.""Jasné, no prídem najskôr za hodinku dobre? Malý Teddy potrebuje ešte chvíľku aby zaspal."
"Samozrejme, pa zatiaľ.""Počkaj! To nemyslíš vážne?! Takze ste spolu?" Opýtala sa ma Ginny hneď po tom, ako som jej vyrozprávala čo všetko sa medzi mnou a Dracom v posledných dňoch stalo. Úprimne, čakala som horšiu reakciu ako bola táto.
"No áno myslím to vážne. Počuj sme najlepšie kamarátky už nejaký ten čas a nechcem aby si si o mne myslela niečo zlé. Tvojho brata som milovala, no ublížil mi, veľmi mi ublížil. Ale mám pocit, že teraz som oveľa viac šťastná ako predtým. Prosím..." nestihla som dopovedat vetu, keďže ma vtiahla do objatia. Spočiatku som bola prekvapená, no objala som ju späť.
"Nechápem prečo si si myslela, že ťa budem chápať v zlom. Hermi, viem že ti ublížil a som nesmierne rada, že si sa z toho dostala! Nevieš si predstaviť aké bolo utrpenie sa na teba pozerať a nevedieť ti pomoct, lebo aj keď som sa snažila, nechcela si ku sebe pustiť nikoho. Bolo to strašne! Akoby som prišla o najlepšiu kamarátku, cítila som sa strašne... som naozaj rada, že si už v poriadku. Musím sa poďakovať Malfoyovi, že ta z toho dostal!"
Pri tejto poslednej vete sa Ginny uchechtla tak, ako to vedia len Weasleyovci. Bola som veľmi vďačná keď mi povedala tieto slová. Je naozaj dobrý pocit vedieť, že aj napriek nenávisti medzi týmito rodinami, sa dá všetko vyriešiť a mať pochopenie. Vďakamerlinovi, že je Ginny síce nervak, a veľký! Ale ma pre každého pochopenie."Vďaka za všetko! Veľmi veľmi ti ďakujem!"
"Ale prosím ťa! To nestojí za reč!"O pár dní...
"To mi chceš vážne povedať, že si zaplietla s tým odporným slizským hadom?!"
"Áno Ron, chcem tým povedať presne toto! Ublížil si mi, ponizil si ma! Vieš ako hlupo som sa vôbec cítila?! Nemyslím si! Keď som ti vtedy povedala, aby si sa mi neukazoval na oči tak som to myslela smrtelne vážne!!!"Draco:
"Ty bezocivý idiot! Ty! Ty mne ideš niečo vytýkať? Toto nemyslíš vážne!"
"Ale áno myslím to vážne! S Malfoyom sa dať dokopy? S tým čo ti strpcoval cely život na Rokforte?! Pomiatla si sa?"Weasley... Ten kreten sa ešte odvážil za ňou prísť? Ide vyhadzovať na oci školské časy? Bol som idiot keď som jej to robil, áno viem to!
"Ty máš ešte odvahu sa tu ukazovať Lasičiak?!" Musel som už nejako zasiahnuť, Hermiona bola s nervami na krajíčku...
"A ty máš odvahu po tom vsetkom čo si jej na Rokforte spôsobil s ňou niečo mať?! Malfoy ja ťa zabijem!"Akurat cez chodbu prechádzal Harry, keď počul tuto ostrú výmenu názorov, ako hlavný auror musel zasiahnuť...
"Okamžite prestaňte!"
"Harry ty sa do tohto nemiešaj! Či aj ty si na ich strane?""Ublížil si našej najlepšej kamarátke, čo myslíš, na koho strane budem? Mýliš sa keď si myslíš že na jej alebo na tvojej! Priznaj si chybu! Už to skončí všetko!"
Takto nejako to pokračovalo ďalej, na chodbe sa objavili další ľudia, situáciu však nakoniec Hermiona zachránila tym, že Lasičiakovi povedala aby vypadol z jej života a už nikdy sa nesnažil ju doslova otravovať. Po celom tomto fiasku, som sa dal do reči s Potterom, áno dobre vidíte! Dal som sa do reči s Potterom. Zhodli sme sa, že bude lepšie keď si Hermiona a ja zoberieme volno a pôjdeme niekam preč aspoň na týždeň. V tomto smere som nesmierne rad, že to za nás u Kingsleyho vybaví Potter. Dnešok bol extrémne náročný, nie len pre Hermi ale aj pre nás ostatných. A zvyšok ministerstva mal aspoň o zábavu postarané.
VOUS LISEZ
I love you Granger
FanfictionDramione príbeh. Viem, že ich je veľa, no chcela som vlastný a neskôr by som napísala pokračovanie tejto knihy. Je po vojne. Hermionin vzťah s Ronom vyzeral zo začiatku dobre, no všetko sa zmenilo. Hlavne Ron. Všetko sa však úplne zmení keď stretn...