Povinnosti volajú

422 12 1
                                    

Hermiona:
Napriek tomu, že mi Draco pomáhal so všetkým, a tým všetkým myslím raňajky, poupratovanie mojich a aj jeho vecí, ktoré treba urobiť tak som nestíhala absolutne nič spraviť do práce, veď zajtra musím odovzdať extrémne dôležité dokumenty Kingsleymu...
"Eh, Draco? Ja už budem musieť ísť domov, nestíham dorobiť tie papiere, o ktorých som ti hovorila keď si na to vôbec spomínaš." Usmiala som sa na svoju dajme tomu novú lásku, možno ste si všetci mysleli mysleli, že po rozchode s Ronom sa úplne zhruti svet čo sa vlastne aj na chvíľu stalo, ale spamätala som sa z toho. Veď prečo sa trápiť keď nemusím no nie? Úprimne si myslím, že všetko bude odteraz fajn a nebudem sa už viac zaťažovať minulosťou...
"Fajn, len sa neprepracuj k smrti zlatko." Povedal Draco a uškrnul sa, tak ako to vie len on. Neviem či som to už spomínala no jeho otec je v azkabane na neurčito... chcela by som sa s nim o tom porozprávať, pretože si ja osobne myslím, že je ťažké byť bez otca, keď ste s nim strávili cely život... "Nič sa neboj, budem v poriadku. Zajtra sa vidíme. Ahoj." Ako som dopovedala tuto vetu, tak som ho pobozkala a dala sa na odchod.

Pár hodín neskôr...
Mna z tej prace už porazí. To máte tak, keď sa takmer dva dni nezapodievate prácou a nerobíte absolutne nič. Doma som nechala pred odchodom neskutočný bordel takze ešte ten som po sebe musela upratať, mám jedno šťastie že Krivolab je zatiaľ u mojich rodičov, ale len do času kým sa moja kolegyňa z oddelenia nevráti z materskej. Áno dobre vidíte, na materskej. Narodili sa jej dvojičky a našťastie ma doma aj manžela takze to spolu zvládajú bravúrne. No ale späť k mojej práci...
Papiere o informovanosti muklov o čarodejníckom svete nie sú len tak hocijaká vec. Vždy som si myslela, že o čarodejníckom svete vedia len hlavný predstavení krajín a že ostatný obyčajný ľudia okrem čarodejníkov nemajú o našom svete ani potuchy. Chyba pratelia! A veľká!

" Doriti!"  zanadavala som keď mi spadla kopa kníh na nohu. Pýtate sa prečo?
Niesla som si pár veci z pracovne do obývačky, kde aj stoja, no na stole som mala knihy dosť bezpečne položené aby sa nič take nestalo, no ja šikovná som zakopla o stôl a tie knihy spadli! Dvojnásobná bolesť bola na mieste...

Draco:
Hneď potom ako Hermiona odišla, som si išiel vyvetrať hlavu. Prečo? V živote by som nepovedal, že raz skončím práve s ňou a zrazu som do nej zamilovaný až po uši!

Všetko sa to stalo nejako rýchlo, v priebehu dvoch alebo troch týždňov sa všetko zmenilo. Moja nenávisť? Nie Hermionu som prestal nenávidieť od toho momentu ako vypovedala v môj prospech na súde. Uvedomil som si, že nenávisť proti humusakom je hlúposť. Je to úplne zbytočné. Ľudia sa menia, všetko sa mení a aj ja som sa zmenil, veď kto by chcel byt stále v tom otrasnom tieni minulosti, a k tomu ešte takej krutej a zvrátenej minulosti. Nebyť vojny bol by som stále rovnaký. A táto predstava sa mi absolutne nepáči.

Zrazu sa predomnou zjavila moja matka.
"Matka, čo tu robíš? Nemala si byť predsa u svojej sestry na týždeň?"
"Mala, ale Andromeda potrebovala ísť ku Potterovcom, pozrieť malého Teddyho, tak som si povedala, že ťa pôjdem pozrieť."

"Aha, a ako sa ma?"
"Vskutku dobre, stále ťažko znáša stratu ale to my všetci. Tvoj otec sa úplne pomiatol. Vieš aké to s nim vždy bolo a hlavne po vojne, no teraz je to ešte horšie. Poslali za nim doktorov zo Sv. Munga, tak verím, že mu aspoň oni pomôžu. A ty čo sa takto sam prechadzas?"
Začať mojej matke klamať by bolo na nič, tak som všetko pekne krásne rozpovedal, vylial srdce, opísal všetky svoje pocity a vysvetlil situáciu a to ako sa cítim. Jej reakcia ma viac ako prekvapila.

"Hermiona, veľmi inteligentné a šikovné dievca, Draco. Som rada, že si si našiel dievča, ktoré ľúbiš a ktoré lubi teba. Snáď jej nebude nepríjemné, keď sa s ňou budem chcieť porozprávať a spoznat jej rodičov."

Po týchto slovách som ostal úplne zamrznutý v pohybe stať na ulici. Až ma matka musela osloviť aby som pokračoval v chôdzi.

Myslím, že sa začína úplne nová kapitola môjho života...

Ahojte! Ďakujem, že ste pri tomto príbehu ostali. Časti budú vychádzať vždy v priebehu jedného alebo dvoch týždňov.
Teším sa na vás pri ďalšej časti.
Budem rada ak zanecháte vote a komentár ❤️ luv you

I love you GrangerWhere stories live. Discover now