Ráno u Draca

684 24 1
                                    

Hermiona:
Som nesmierne vďačná Mal- teda Dracovi, že ma zobral k sebe domov. Cítila som sa v bezpečí a prestala na chvíľu myslieť na Rona a všetko okolo toho. Bol to celkom príjemný pocit zobudiť sa v náručí niekoho iného ako v Ronovom. Počkať čo?! Naozaj som sa práve zamyslela nad tým že to bol príjemný pocit byť v Dracovom náručí? Wau, naozaj som nikdy neverila tomu, že by som na niečo také v živote pomyslela. Už ma nebavilo len tak ležať a pozerať do prázdna. Vstala som z postele a išla do kuchyne spraviť nejaké raňajky a kávu. Teda sebe čaj a Dracovi kávu. V práci sme spolu často síce nerozprávali ale čo to som počula a viem, že uprednostňuje kávu pred čajom takže voľba bola jasná. "Dobré ránko, už ti je lepšie po včerajšku?" Opýtal sa celkom zaspato Malfoy a ja som len zívla a prikývla. " Áno, je mi lepšie. Ďakujem že si ma sem zobral. Robím raňajky, na čo máš chuť?" "Asi na palacinky, vieš ich robiť?" "Samozrejme že viem robiť palacinky, Jemine čo by som to bola za kuchárku keby som nevedela robiť palacinky. Chceš ich viac alebo menej sladké? Respektíve s čím ich chceš? Džem alebo tvaroh, či nutella?" Pochybujem, že vie čo je nutella ale to nevadi za pokus to stojí. "Len s jahodovym džemom ťa poprosím. Inak čo je tá nutella či ako sa to vola?" Ako som si myslela... "No ono to je taký fest sladký orieskovo-kakaový krém" "Aha, tak raz si ich dám aj s tým" jemne sa usmial, och aký má nádherný úsmev. Usmiala som sa tiež a začala robiť prvú palacinku. Ku podivu mi vyšla lepšie ako zvyčajne a hneď som začala robiť ďalšie a ďalšie. Spravila som ich asi 15, no čo... Ostanú mu na potom. Ja si aj tak potrebujem ísť po veci do brlohu a odniesť ich do svojho bytu. Bude síce trochu nepríjemné tam znova vstúpiť keď tam bude Ron ale veci potrebujem takže inú variantu nevidím...

V Brlohu:
"Ginny pozrieš prosím či nemám nejaké veci ešte u teba v skrini? Chcem mať všetko pokope kým to premiestnim ku mne domov" No tak som tu, pomaly balim všetky veci zatiaľ čo stále myslím na Draca. Áno už ho nevolám priezviskom... Príde mi to trochu detinské, dobre no. Trochu viac detinské ale to je jedno. "Hermiona koľkokrát ti mám ešte povedať, že všetky veci už máš zabalené. Nechápem prečo odchádzaš. Ronalda naši vyhodili za to čo urobil, tak prečo tu nechceš ostať?" "Pretože mi ho tu všetko pripomína. Už som sa rozhodla, budem chodiť na návštevy ako som sľúbila tak už nenervač toľko." Zišla som dole s poslednými vecami. Pani Weasleyová mi ešte nabrala obed, najedli sme sa všetci spolu v zložení Harry, Ginny, pán a pani Weasleyovci, George a moja maličkosť. V Brlohu bol aj malý Teddy ale ten spal hore a nechceli sme ho budiť. Veď o týždeň som tu znova tak sa uvidíme.
"Ďakujem za všetko, veľmi si to vážim. Mám vás veľmi rada, všetkých. Keď sa drobec zobudí pozdravte ho odo mňa a dajte mu pusu." "Ako povieš Hermi" Silno ma objala Ginny. Ešte som sa rozlúčila s Harrym a ostatnými a šla domov.

Bože prečo naňho neviem prestať  myslieť? A na koho? No na Draca predsa... To ako sa včera zachoval a ako sa o mňa bál? Ostala som z toho všetkého mierne zaskočená, úprimne čakali by ste, že váš najväčší nepriateľ zo školy sa o vás takto bude starať a nechá vás prespať u seba v byte? Lebo ja isto nie... Och to už je pol druhej? Keď dnes v noci zaspím tak ráno budem skákať tri metre vysoko.
Hmm no nič, dnes to na spánok nevidím. Idem teda vyvaľovať tie veci. Je ich viac než dosť a ja nemôžem spať tak možno mi toto pomôže a trochu ma to unaví. "Auuuu" celá krabica kníh mi spadla na nohy. No kto by tak neskríkol ako ja? Možno Ginny by to tak neprežívala, predsalen metlobal vás vycvičí proti bolesti. Čo by som dala zato keby som sa vtedy prihlásila na konkurz... Fajn pomohlo. Som unavená, idem si teda znova ľahnúť a už snáď aj zaspím. Môžem spať dokedy chcem, konečne je víkend a je mi úprimne jedno čo sa bude diať v práci. Ja mám voľno, potrebujem si oddýchnuť. Dnes budem spať veľmi dlho.

I love you GrangerWhere stories live. Discover now