"... Ona bude moja!"
Po týchto slovách som zostal obarený. On sa úplne pomiatol! Veď toto už nie je normálne... Nedokážem pochopiť ako sa niekto dokáže za takú, dajme tomu, že chvíľu zmeniť na nepoznanie. Bojím sa, naozaj sa bojím o Hermionu. Všetko je to pre mna ešte viac nepochopiteľné z toho dôvodu, že ju ľúbil... Ľúbil ju tak ako ju teraz ľúbim ja. Aj keď... Možno ju nelubil... len využil to, že ho lubila ona. Je to síce len jedna z možností ale aj tak. Ako inak by sa to dalo vysvetlit?!Hermiona:
"Draco. Ja-ja... čo sa s ním stalo preboha živého. Nikdy takýto nebol. Nemal by byť on ten čo sa ospravedlní, bude sa snažiť riešiť problém respektíve danú vec s chladnou hlavou a ako dospelý človek, ktorým aj je?"Pýtala som s neskutočnou bolesťou a zúfalstvom v hlase. Asi nikdy som sa takto nebála, dokonca ani vtedy, keď sme hľadali horcruxy. Naozaj sa obávam toho, čo bude a čo príde...
"Ver tomu, že od tejto chvíle budem pri tebe vždy. Nikdy ťa nespustim z oci, nikdy. Ten blázon ti neublíži. Prisaham na Dumbledora!"
"Draco, prosím aspoň ty zachovaj chladnú hlavu, keď Ronald toho schopný nie je."
Aspoň Dracova mama na prvý pohľad pôsobí, že sa nejako vážne neobáva mo všetci vieme kde je pravda. Videla som jej to v očiach... Aj keď to ona zrejme nevedela, no bola som jej nesmierne vďačná."Vďaka za všetko Narcissa. Veľmi si to vážim, aj tebe Draco vďaka. No musím to zvládnuť a nebáť sa. Byť odvážna, moja chrabromilská povaha mi nedovoľuje sa báť. V nasledujúcich dňoch už budeme musieť ísť do prace a tam to bude zaujímavé."
Pár dní neskôr...
Prišla som na ministersvo a stretla som Harryho. Ako vždy, všetko som mu vyrozprávala a som za toto všetko vďačná, veľmi. Pochopil ma, tiež má z Rona obavy. Veď kto by nemal. V práci nebol poriadne už asi mesiac a nikto nevie čo s nim je. Dokonca ani nikto, opakujem NIKTO z rodiny o ňom nič nevedel... Začínam sa čoraz viac báť.
3. Osoba
Áno, Hermiona sa bála. Bohužiaľ mala prečo. Ako Ronald sľúbil. Prišiel po ňu... áno stalo sa to. Všetko ako sľúbil tak sa aj stalo. Hermiona išla po chodbe, áno zdalo sa, že je plná ľudí no nebola. Bola to len ilúzia vytvorená veľmi silným kuzlom. V ilúziách vždy každý Rona podceňoval, no nakoniec sa práve teraz ukázalo, že je v tom dobrý...
Hermiona:
Všetko bolo tmavé. Cítila som len zimu a chlad, bolo mi zle, naozaj veľmi, veľmi zle. Necítila som si telo, žiadnu končatinu nič. Vlastne cítila som. Cítila som ale len obrovskú bolesť. Odvážila som sa otvoriť oci, bola som úplne zhrozená.
Všade som mala modriny. A aj som vedela z čoho... O tomto kuzle som raz čítala. Najskôr ak chcete človeku spôsobiť len menšiu ale aj tak veľkú bolesť tak ho omracite. Potom keď necíti tak naňho použijete tuto kliatbu. Obeť sa cíti akoby ju niekto mlátil od rana do večera. Osoba, ktorá použije danú kliatbu nemusí vynaložiť žiadne úsilie ani silu. Čiže neublíži sebe iba obeti... Vďaka Ronald, že si mi spôsobil len tú menšiu bolesť... Ako a skade môžem vedieť, že to bol on? Stojí predomnou... idiot!" Ako vidím dobre sa bavíš ty kreten!"
"A ty si nejako drzá. Toto sa mi nepáči!" Čo sa kedy tebe páčilo..."Ron prosím, nerob to horším ako to je. Naozaj ťa prosím."
Začala som plakať, netuším prečo... a vlastne tuším. Bolo mi všetkého hrozne ľúto.
Keď tu zrazu..." Hermiona? Prečo si sputana? Prečo plačeš? Pre Merlina čo sa tu stalo?!"
"Ron toto si mi spravil ty. Netvar sa ako neviniatok.""Ale ja naozaj o ničom neviem... Aaaaaah!" Z ničoho nič zbrieskol od bolesti. Niečo v ňom je. Niečo ho ovláda!
"Ron netuším čo s tebou je ale bojuj s tým!"
"Ty mi Nehovor čo mám robiť! Zaplietla si sa s Malfoyom! Malfoy bude pykať za to všetko!!!!"
"Prosím toto nie si ty!"
"Nie nie je to on! Prišla si na to ty malá suka. Som v ňom ešte krátko, ale čoskoro získam úplnú kontrolu nad jeho mysľou, už nebude žiaden Ronald Weasley!"
"Tak kto si?!!"
"Dozvieš sa v správny čas."
S týmito slovami "Ron" vyšiel preč... mne už ostáva len rozmýšľať čo to je za tvora...Ahojte! Snáď sa časť páčila. Áno viem, možno trochu zvláštna? ale každopádne teraz to bude trochu viac napäté. Vidíme sa pri ďalšej časti. 😊
JE LEEST
I love you Granger
FanfictieDramione príbeh. Viem, že ich je veľa, no chcela som vlastný a neskôr by som napísala pokračovanie tejto knihy. Je po vojne. Hermionin vzťah s Ronom vyzeral zo začiatku dobre, no všetko sa zmenilo. Hlavne Ron. Všetko sa však úplne zmení keď stretn...