Tanışma

10K 460 9
                                    

Genç adamın içinden "kalbimi" demek geçse de "Aklından geçen her neyse!" diye yanıtladı. Bu iyiydi. Başak ona istediğini yaptırabilecekti...

Hemen telefonunu alıp Burak'a buluşamayacaklarını belirten bir mesaj attıktan sonra Tamer'e döndü ve "Gidelim" dedi. Kısa bir süre sonra geçen defa gittikleri gece kulübüne varmışlardı. Başak'ın istediğini alabilmesi için biraz içkiye ihtiyacı olacaktı.

"Pekala, söyle bakalım ne istiyorsun benden? "

"Benimle evlenmeni! " dedi Başak kendinden emin bir şekilde.

" Neeeeeeeeeee! Şaka mı bu? "

" Hayır ben gayet ciddiyim, teklifini kabul etmemin öyle basit bir karşılığı olacağını mı sanıyordun? "

Tamer kızın sözleriyle büyük bir şaşkınlık yaşıyordu. Genç kıza aklından geçeni derken kesinlikle bunu kastetmemişti, ki kızın aklından kendisiyle evlenmeyi geçirdiğini de katiyyen bilmiyordu.

" Pekala, erkek olan sözünden caymaz. Sözünde duracak mısın? "

Ağzı bi karış açık kalan adam hâlâ şaşkın gözlerle bakıyordu Başak'a.

"Sen ciddisin!" diyebildi kısık bir ses tonuyla.

"Peki, peki bu kadar yeterli sanırım." deyip, genç kız başından beri zorla engellediği kahkahasını bıraktı.

" Nasıl da korktun! " dedi Başak kahkahasına ara vermeden.

"Düşünsene bir! Az daha hayatım bir korku filmine dönecekti. "

"Öyle mi? Şu şakayı gerçek kılmaya ne dersin? " deyip sinsice baktı adama.

"Ahh! Hayır, şaka yapmıştım. Sadece ben evliliğe hazır değilim. Yoksa senin gibi şeker - ahh ne şeker ama- bir insanla evlenmek neden korkunç olsun ki?!"

Bir süre sohbet edip gülüşmeye devam ettiler. Tamer Başak'ın teklifini düşünüyordu; aslında o kadar da kötü olmazdı bu kızla evlenmek. "Aman ne diyorum ben? Ömür boyu aynı kadınla yaşamak mı? Korkunç..Bu kişi Başak olsa dahi. Bunları zihninden atmak amacıyla silkeledi kafasını Tamer. Sonra tekrar genç kıza dönüp konuştu.

"Ne istediğini söyleyecek misin? " diye sordu Tamer.

"Haa, evet..Ben şu Ceylin'in fotoğrafını gördüğü kızı sormak istiyorum. "

" Yine mi? Bu mevzuya niye bu kadar takıldın? "

"Kerem ile Ceylin arasındaki çekimi görmemek için kör olmak gerek; ama bir araya gelemediler bir türlü. Nedense bunda bu kızın büyük bir etkisi olduğunu düşünüyorum, bu yüzden bilmek istiyorum. "

" Peki,anlatacağım; ama bundan Ceylin'e bahsetmemelisin. Gerek duyarsa Kerem anlatır.  "

" Anlat da bi, bahsedip bahsetmeyeceğime ben karar veririm. "

" Peki.. Sen bilirsin. "

" Hadi ama! Anlatacak mısın? Şu kız bizimkileri niye ayırmış, iyice merak ettim. " deyip merakla dinlemeye başladı.

" Afra yapamaz, yani ayıramaz onları, istese de yapamaz! "

"Bu ne demek şimdi? " diye sordu genç kız Tamer'e.

"O yani Afra...Öldü. "

☆☆☆

Ceylin'in bir hafta sonra, Kerem'in ailesiyle tanışacağı gün gelip çattığında Ceylin heyecandan ölmek üzereydi....

Genç kız cuma iş çıkışından sonra saçlarını açık bir kumrala boyamıştı. Yeni saçlarını Kerem henüz görmemişti. Kendisine bu rengi daha çok yakıştırsa da, Kerem'in tepkisini de merak etmiyor değildi.

PATRON !!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin