ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11

284 20 0
                                    



Δ- Παιδιά αυτά είναι τα τραγούδια με τα οποία σίγουρα θα ξεκινήσουμε. Είναι πέντε τραγούδια του Βαγγέλη, το έκτο το μία αγκαλιά θα το χορέψουμε αλλά δεν είναι 100% έτοιμο ακόμα. Θα σας παρακαλούσα να μη μαθευτεί τίποτα για το τραγούδι.

ΟΛΟΙ- Ναι ναι φυσικά!

Δ- Ωραία ευχαριστώ. Λοιπόν θα σας χωρίσω σε 3 γκρούπ και θα σας πω τις ώρες που θα δουλεύουμε με το κάθε γκρούπ. Οι πρόβες θα είναι Σάββατο 15:00-20:00 και Κυριακή 13:00-18:00.

Αφού χώρισε τα γκρούπ:

Δ- Βαγγέλη και Φαίη θα σας χρειάζομαι συνέχεια εδώ.

Γνέψαμε και οι δύο καταφατικά.

Δ- Τώρα εσάς (αναφερόμενος στους μουσικούς) δεν θα σας χρειάζομαι ειδικά στην αρχή. Απλά θέλω να μου ηχογραφήσετε και να μου δώσετε σε CD όπως θα τα παίξετε και στην παράσταση. Μετά θα σας ενημερώσω εγώ πότε θα σας ξανά χρειαστούμε.

ΜΠΑΝΤΑ- Οκ θα τα έχουμε έτοιμα το άλλο Σάββατο!

Δ- Ωραία! Τώρα τα γκρουπ. Σάββατο 15:00-16:30 το Α, 16:30-18:00 το Β, 18:00-19:30 ΤΟ Γ και το τελευταίο μισάωρο θα δουλεύουμε το ντουέτο σας (είπε δείχνοντας εμένα και το Βαγγέλη). Τώρα την Κυριακή σας θέλω όλους εδώ γιατί θα κάνουμε κάποιες μίξεις. Κάποιο πρόβλημα μέχρι εδώ?

Όλοι γνέψαμε αρνητικά.

Δ- Ωραία ... Ο Βαγγέλης θα χορέψει σε όλα του τα κομμάτια. Τώρα θέλω το Βαγγέλη, τη Φαίη και το γκρούπ Α να ξεκινήσουμε με το Η ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΑΓΑΠΗ. Οι άλλοι δεν θα κάθεστε, θα πάτε στη μικρή αίθουσα και θα μου ετοιμάσετε κάποιους συνδυασμούς για το ΧΡΥΣΟ ΦΙΛΙ. Θα πάρω αρκετά από τα κομμάτια σας οπότε θέλω να δουλέψετε σοβαρά.

Ξεκινήσαμε το χορευτικό! Ο δάσκαλός μας, μας έδειχνε την χορογραφία και γω προσπαθούσα να αλλάξω κάποια κομμάτια για το Βαγγέλη γιατί είναι πολύ δύσκολο να χορεύεις και να τραγουδάς ταυτόχρονα. Μετά από την πολύωρη αυτή πρόβα η ώρα ήταν πια 19:00 και μας άφησε ελεύθερους! Η αρχή του η δικιά μας αγάπη ήταν πολύ ωραία ήμουν σίγουρη ότι το αποτέλεσμα θα ήταν απλά υπέροχο! Αφου μας χαιρέτησαν οι χορευτές μείναμε μόνοι μας στην αίθουσα εγώ και ο Βαγγέλης. Ξεκίνησε να τραγουδάει ΤΟ ΚΥΜΑ από τις μέλισσες. Το αγαπώ αυτό το τραγούδι είναι από τα αγαπημένα μου νιώθω ότι με εκφράζει απόλυτα! Μετά από πολύ ώρα πρηξίματος αποφασίσαμε το solo κομμάτι μου να είναι αυτό. Όταν το χορεύω νιώθω ελεύθερη, ότι αγαπάω, ότι πονάω και γενικά νιώθω πολλά που δεν μπορώ να εκφράσω καθημερινά! Μετά από κάποια ώρα που έκανα κάποιους συνδυασμούς και ο Βαγγέλης μου τραγουδούσε αποφασίσαμε να φύγουμε. Πήγαμε στα αποδυτήρια, αλλάξαμε και φύγαμε για το σπίτι για να ξεκουραστούμε. Μέχρι να μαγειρέψω κάτι εγώ ο Βαγγέλης πήγε για μπάνιο.

Ένα σώμα Μια φωνήWhere stories live. Discover now