Το επόμενο πρωί ξύπνησα και τον είδα δίπλα μου να κοιμάται. Ήταν τόσο γλυκός. Η ανάσα του χτυπούσε απαλά τον λαιμό μου έτσι όπως κοιμόταν και με είχε αγκαλιά. Δεν μου πήγε η καρδιά να τον ξυπνήσω οπότε βγήκα αργά αργά από την αγκαλιά του. Επειδή ήμουν γυμνή έπρεπε να βρώ κάτι να φορέσω. Το πρώτο πράγμα που βρήκα μπροστά μου ήταν το μπξεράκι του και το φόρεσα χωρίς δεύτερη σκέψη. Από πάνω φόρεσα το φούτερ του το οποίο πρέπει να ξέρει πως δεν θα πάρει πίσω. Βγήκα αργά αργά από το δωμάτιο, έκλεισα την πόρτα και τον άφησα να κοιμηθεί. Πήγα στο μπάνιο και αφού έκανα τα απαραίτητα, πήγα στην κουζίνα να φτιάξω κρέπες για πρωινό. Ξαφνικά νιώθω δύο χέρια να τυλίγονται γύρω από τη μέση μου και τα χείλη του να φιλάνε το λαιμό μου. Αφήνω το τηγάνι και γυρνάω. Αντικρίζω ένα Βαγγέλη ημίγυμνο μόνο με μία φόρμα. Αχ παναγία μου θέλει να με στείλει στο νοσοκομείο αυτό το παιδί!
Β- Καλημέρα μωράκι μου!!!
Φ- Καλημέρα αγάπη μου! Πως κοιμήθηκες?
Β- Μια χαρά... Εσύ πως είσαι πονάς?
Φ- Λίγο! Ένα μικρό τσούξιμο νιώθω μόνο. (Εκείνη τη στιγμή αρχίζει να μου χαϊδεύει την κοιλιά σηκώνοντας λίγο το φούτερ.)
Β- Ααααα!!!! Ώστε εσύ το φοράς και το έψαχνα... Εσύ είσαι η αιτία που φόρεσα μόνο τη φόρμα μου.
Φ- Χαχαχαχχα!!!! Εεεε ήταν ότι βρήκα μπροστά μου. Άσε που μου αρέσει περισσότερο έτσι η φόρμα σου. (είπα και του έκλεισα πονηρά το μάτι)
Β- Ώστε έτσι εεεε???!!!!
Αμέσως με πήρε στον ώμο του σαν κατσίκι, έκλεισε το μάτι και με κατεύθυνε προς την κρεβατοκάμαρα. Γκρίνιαζα να με αφήσει κάτω και τον χτυπούσα στην πλάτη αλλά μάταιος κόπος. Μόλις φτάσαμε στην κρεβατοκάμαρα με ακούμπησε στο κρεβάτι και αμέσως ανέβηκε από πάνω μου. Κοιτιόμασταν για αρκετή ώρα βαθιά στα μάτια.
Φ- Βαγγελάκο, ούτε να το σκέφτεσαι. Πρέπει να κάνουμε μπάνιο και να πάμε για πρόβα.
Β- Μμμμ καλά μωρέ δεν πειράζει να αργήσουμε και λίγο.
Φ- Πειράζει σήμερα θα μάθουμε κάποια από τα τραγούδια που θα χορέψουμε και θα τραγουδήσεις και πρέπει να αποφασίσουμε κάποια πράγματα.
Β- Καλά μωρό μου μην αγχώνεσαι!!! (Μου είπε ενώ με φιλούσε απαλά στο λαιμό)
Φ- Βαγγέλη φτάνει πάω για μπάνιο. (Αμέσως τον γύρισα απότομα και σηκώθηκα να πάω στο μπάνιο)
YOU ARE READING
Ένα σώμα Μια φωνή
Teen FictionΤι συνέβη όταν ξαφνικά η φωνή του συνάντησε το χορό της; Όταν αυτά τα δύο ενώθηκαν και γίναν ένα; Όταν ο Βαγγέλης συνάντησε τη Φαίη; Η εφηβική φαντασία πάντως λέει πάντα την αλήθεια!