ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5

340 25 2
                                    



VANGELI'S POV

Αφού βγήκα από το μπάνιο πήγα προς την έξοδο για να φύγω. Όμως άκουσα μία μουσική να παίζει και προσπαθούσα να καταλάβω ποιο τραγούδι είναι. Γρήγορα κατάλαβα πως το τραγούδι που άκουγα ήταν το WHAT ABOUT NOW . Το ήξερα πολύ καλά το είχα κάνει cover λίγο καιρό πριν. Ακολούθησα την μουσική και έφτασα στη μεγάλη αίθουσα.

Ήταν εκεί χόρευε με τέτοιο πάθος τέτοια δυναμική σαν να ένιωθε την κάθε λέξη αυτού του τραγουδιού φαινόταν να ξεσπάει μέσα από αυτό, να φωνάζει σε κάποιον που την πλήγωσε βαθιά . Ήταν σαν να χτυπούσε κάποιον μέσα από αυτό το τραγούδι. Ποιος ξέρει τι σκέπτεται.

Κάποια στιγμή σταμάτησε και πήγε να κλείσει την μουσική δεν με είχε δει ακόμα ότι την έβλεπα. Μόλις σταμάτησε τη μουσική ακούμπησε στο τοίχο και κάθισε κάτω . Δάκρυα άρχισαν να κυλάνε στα μάγουλά της. Δεν άντεχα να την βλέπω έτσι και αποφάσισα να την πλησιάσω.

Β- Φαίη? Είσαι καλά?

Φ- Βαγγέλη? Τι κάνεις ακόμα εδώ πόση ώρα με κοιτάς? (ειπε ενώ σκούπιζε γρήγορα τα μάτια της.)
Β- Άκουσα την μουσική και την ακολούθησα . Αυτό το τραγούδι είναι από τα αγαπημένα μου. Εσύ είσαι σίγουρα καλά?

Φ- Ναι ναι μια χαρά μην αγχώνεσαι. (είπε και σηκώθηκε βιαστικά και πήγε να φύγει)

Β- Φαίή?

Φ- Έλα .

Β- ... Τίποτα άστο θα τα πούμε αύριο καλό βραδύ.

Φ- Ναι φυσικά ... τα λέμε αύριο καλή συνέχεια.

Fai's POV

Γύρισα σπίτι και πήγα γρήγορα να κάνω μπάνιο για να χαλαρώσω. Ήμουν σίγουρη ότι την επόμενη μέρα ο Βαγγέλης θα με ρωτούσε γιατί έκλαιγα. Πρέπει να σκεφτώ τι θα του πω. Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αν πρέπει να τον εμπιστευτώ αλλά κάτι μέσα μου με κάνει να πιστεύω ότι πρέπει να τον εμπιστευτώ και να του πω όλη την αλήθεια. Η ώρα περνούσε ήμουν ξαπλωμένη στο άδειο μου κρεβάτι και οι σκέψεις δεν σταματούσαν να κατακλύζουν το κεφάλι μου. Κάποια στιγμή κατάφερε να με πάρει ο ύπνος. Το επόμενο πρωί ξύπνησα από τον ήχο του κινητού μου. Μέσα στον ύπνο μου το σήκωσα χωρίς να δω ποιος είναι.

Β- Καλημέρα Φαίη!

Φ- Καλημέρα . Ποιος είναι?

Β- Ο Βαγγέλης, πήρα να κανονίσουμε την ώρα για σήμερα. Σε ξύπνησα?

Φ- Όχι όχι έχω ξυπνήσει εδώ και λίγη ώρα.

Β- Αααα οκ. Για πες τι ώρα σε βολεύει?

Ένα σώμα Μια φωνήOù les histoires vivent. Découvrez maintenant