ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.... ΟΛΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΝΟΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ...
Το επόμενο πρωί σηκώθηκα και ετοιμάστηκα για να πάω για πρόβα. Μόλις έφτασα στη σχολή είδα μέσα το δάσκαλό μας να μιλάει με την γενική manager της panik. Την γνώριζα γιατί η ξαδέλφη μου μου είχε πάρει τα αυτιά όλο το καλοκαίρι. Δεν κατάλαβα όμως τι δουλειά είχε αυτή εδώ. Δεν έδωσα σημασία και πήγα προς τα αποδυτήρια να αλλάξω. Μόλις ντύθηκα κατευθύνθηκα προς την αίθουσα για να κάνω ζέσταμα. Μπαίνοντας στην αίθουσα αντίκρισα ένα ψηλό παιδί να μιλάει με το δάσκαλό μου. Κατευθείαν κατάλαβα ότι αυτός ήταν ο Βαγγέλης. Κουνώντας νοηματικά το κεφάλι μου τους χαιρέτησα και πήγα να καθίσω για ζέσταμα . Μετά από κανά 10 λεπτό με φωνάζει ο δάσκαλός μου να πάω κοντά.
Δ- Φαίη , αυτός είναι ο Βαγγέλης ο τραγουδιστής μας. (Μου είπε δείχνοντάς τον με το χέρι του.)
Β- Βαγγέλης χάρηκα. (Μου είπε με ένα μεγάλο χαμόγελο σχηματισμένο στα χείλη του και μου έδωσε το χέρι του)
Φ- Φαίη χάρηκα. (Του είπα δίνοντας του το χέρι μου)
Δ- Αυτή είναι η βασική μας χορεύτρια είναι η καλύτερη στη σχολή μας να ξέρεις.
Β- Μμμμ μάλιστα μάλιστα ανυπομονώ να σε δω να χορεύεις .( μου λέει κοιτώντας με μέσα στα μάτια)
Φ- Θα με δεις εδώ είμαι δε φεύγω αλλά ούτε και εσύ απ'ότι φαίνεται. (του λέω με έναν ειρωνικό τόνο στη φωνή μου)
Δεν ξέρω γιατί του μιλάω τόσο ειρωνικά και απότομα απλά μου βγαίνει. Μόλις του απάντησα με αυτό τον τρόπο κατέβασε κατευθείαν τα μάτια του και κοίταξε το πάτωμα και έδειξε ότι τον πείραξε.
Φ- Σε πειράζω φυσικά! (Του λεω χαμογελώντας του )
Τότε σήκωσε το κεφάλι του και με κοίταξε στα μάτια και απλά μου χαμογέλασε. Αυτό το χαμόγελο με έκανε να νιώσω περίεργα και άλλαξα αμέσως το βλέμμα μου.
Δ- Φαίη ο Βαγγέλης θα κάνει πρόβα μερικά από τα κομμάτια που θα χορέψουμε. Θυμάσαι το χορευτικό μου είχες κάνει με τα κορίτσια για το Χρυσό φιλί?
Φ- Φυσικά φυσικά . Θυμάμαι και αυτό που είχα κάνει με το Νίκο ποιο από τα δύο προτιμάτε?
Δ- Θέλω αυτό με τα κορίτσια γιατι ομαδικά θα το χορέψουμε και στη παράσταση. Πάω να πάρω κάτι χαρτιά και έρχομαι να ξεκινήσουμε την πρόβα μας.
YOU ARE READING
Ένα σώμα Μια φωνή
Teen FictionΤι συνέβη όταν ξαφνικά η φωνή του συνάντησε το χορό της; Όταν αυτά τα δύο ενώθηκαν και γίναν ένα; Όταν ο Βαγγέλης συνάντησε τη Φαίη; Η εφηβική φαντασία πάντως λέει πάντα την αλήθεια!