ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16

216 15 2
                                    



Μετά από λίγο φτάσαμε σπίτι , πήγαμε στο δωμάτιο και αφού τακτοποίησε τα πράγματα του βάλαμε κάτι πιο άνετο και καθίσαμε στον καναπέ να χαλαρώσουμε . Πήρε την κιθάρα και ξεκίνησε να τραγουδάει μέχρι που...

Β- Φαίη Πιάσε λίγο το κινητό να με βγάλεις βίντεο . Θέλω να έχω εμένα που σου τραγουδάω.
Φ- Ναι τώρα περίμενε. ποιο τραγούδι θα κάνεις?
Β- Δεν ξέρω ! Θέλω κάποιο ερωτικό που να δείχνει ακριβώς πως νιώθω.
Φ- Μάλιστα άσε με να σκεφτώ .
Μετά από λίγη ώρα σκέψης καταλήξαμε στο photograph. Αφού βρήκε τις νότες ξεκίνησε να παίζει και γω τον τραβούσα βίντεο. Καθόλη τη διάρκεια φαινόμουν και γω στο βίντεο που χαμογελούσα ενώ τον έβλεπα να μου τραγουδάει, το έλεγε πάρα πολύ ωραία. Στο τέλος από το βίντεο τον πλησίασα και του έδωσα ένα γλυκό φιλί, το τράβηξα γιατί ήξερα ότι θα το είχαμε μόνο εμείς. Καθίσαμε για καμιά ώρα ακόμα στον καναπέ και μετά πήγαμε να κοιμηθούμε. Εγώ είχα βάλει ήδη τις πιτζάμες μου και είχα ξαπλώσει...

Φ- Άντε ρε Βαγγέλη έλα να ξαπλώσουμε.... Θα με ξυπνάς πάλι μετά...

Β- Όχου έρχομαι τα δόντια μου πλένω.

Φ-...

Μετά από λίγο μπήκε στο δωμάτιο έβγαλε την μπλούζα και την φόρμα του και ξάπλωσε δίπλα μου κάτω από το πάπλωμα.

Φ- Πάνε φόρα κάτι αγόρι μου θα κρυώσεις.

Β- Μμμμ δεν χρειάζεται θα με ζεστάνεις εσύ.

Φ- Κακουριώτη ούτε να το σκέφτεσαι είμαι πτώμα...

Είχε ήδη ανέβει πάνω μου και με φιλούσε στο λαιμό... Ήξερε πως άμα το έκανε αυτό δεν μπορούσα με τίποτα να αντισταθώ.

Φ- Βα...βα..βαγγελη μηηη...

Β- Έλα βρε αγάπη μου αφού και εσύ το θέλεις...

Πριν καν προλάβω να απαντήσω μου είχε βγάλει την μπλούζα και με φιλούσε κατεβαίνοντας όλο και πιο χαμηλά. Με φιλούσε ασταμάτητα .. εγώ του είχα παραδοθεί αλλά αφού ήθελε σήμερα παιχνιδάκια είπα να παίξω καλά... Με μία απότομη κίνηση ανέβηκα από πάνω του , κάθισα στους κοιλιακούς του και ίσα που ακουμπούσα την περιοχή του ήξερα πόσο τον ερέθιζε αυτό και το ένιωθα πια στην πλάτη μου , του άπλωσα τα χέρια και τον κρατούσα από τους καρπούς και τον κοίταξα βαθιά στα μάτια. Το μόνο που έκανε ήταν να δαγκώσει τα χείλη του ενώ με κοιτούσε στα μάτια με αυτόν τον τρόπο με αφόπλισε... Ξανά πήρε το πάνω χέρι, μου έβγαλε και το παντελόνι και τώρα είμαστε και οι δύο με τα εσώρουχά μας. Με αργές κινήσεις μου αφαίρεσε το σουτιέν και τώρα ασχολούταν με το στήθος μου. Ενώ με φιλούσε κατεβαίνοντας όλο και πιο χαμηλά άπλωσε το χέρι του στο συρτάρι του κομοδίνου για να βρει τα προφυλακτικά που αυτός είχε αγοράσει πριν χωρίσουμε και τα είχε αφήσει εκεί. Όταν όμως έβαλε το χέρι στο συρτάρι...

Β- Φαίη που είναι τα προφυλακτικά από εδώ? Με ποιόν τα χρησιμοποίησες? Λέγε πόσο καιρό με απατάς?

Φ- Πας καλά άνθρωπε μου τι μου φωνάζεις? Όταν χωρίσαμε δεν άντεχα να βλέπω τίποτα δικό σου, γι'αυτό μάζεψα όλα σου τα πράγματα σε μια κούτα... Να πάνε δες στην ντουλάπα όλα εκεί είναι...

Σηκώθηκε αμέσως και πήγε στην ντουλάπα και πήρε την κούτα που του είπα.

Β- Συγνώμη βρε μωράκι μου απλά σ'αγαπω τόσο πολύ που τρελαίνομαι και μόνο στην ιδέα του να σε αγγίζει κάποιος άλλος.

Φ- Σε καταλαβαίνω αλλά δεν βλάπτει λίγο περισσότερο εμπιστοσύνη.

Β- Έχεις δίκιο ... που είχαμε μείνει?

Μου χαμογέλασε με το γνωστό σέξυ χαμόγελό του και ανέβηκε από πάνω μου αφού αφαίρεσε το μποξεράκι του και φόρεσε το προφυλακτικό του, έβγαλε και το δικό μου εσώρουχο. Άρχισε να με φιλάει στην κοιλιά μετά πήγε στα μπούτια και βρισκόταν όλο και πιο κοντά στην περιοχή μου. Μόλις ακούμπησε με τα χείλη του την περιοχή μου η μέση μου σχημάτισε απευθείας ένα τεράστιο τόξο. Μετά από λίγο ένιωσα να μαζεύεται κάτι χαμηλά...

Φ- Βα..Βα..Νμζ...

Β-Όχι αγάπη μου, όχι σήμερα δεν θα τελειώσεις έτσι ...

Με μία κίνηση σηκώνεται περνάει τα πόδια μου γύρω από τη μέση του και μπήκε αργά μέσα μου. Σιγά σιγά αύξανε την ταχύτητα και ο πόνος γινόταν ηδονή, δεν μου πήρε πολύ ώρα να τελειώσω και να πέσω στο κρεβάτι να βρω την ανάσα μου , μετά από λίγο τελείωσε και ο Βαγγέλης και έπεσε με όλο του το βάρος πάνω μου για να βρει και αυτός την ανάσα του δεν είχε βγει από μέσα μου και απλά η αίσθηση ήταν τέλεια.

Β- Ευχαριστώ πολύ αγάπη μου μου είχες λείψει πολύ. Κάτσε να βγω λίγο.

Φ- Όχι μη.. μου αρέσει να είσαι εκεί...

Β- Μααα...

Φ- Δεν έχει μα..

Β- Καλά..

Φ- Και γω σευχαριστώ και εμένα μου έλειψες πολύ... τώρα επειδή είμαι πολύ κουρασμένη μπορούμε να κοιμηθούμε αγκαλίτσα?

Β- Φυσικά...

Με είχε πάρει αγκαλιά από πίσω μιας και δεν γινόταν αλλιώς αφού ήταν ακόμα μέσα μου. Μετά από ώρα δεν ξέρω πόση βγήκε αργά και σηκώθηκε μαλλον πήγε στο μπάνιο να πετάξει το προφυλακτικό. Δεν έδωσα σημασία συνέχισα να κοιμάμαι. Μόλις γύρισε μπήκε κάτω από το σκέπασμα, με γύρισε και με πήρε αγκαλιά και κάπως έτσι πέσαμε και οι δύο σε έναν βαθύ ύπνο.


ΒΡΕ ΒΡΕ ΒΡΕ... ΤΑ ΒΡΗΚΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ... ΟΜΩΣ ΟΝΤΩΣ ΤΟ ΦΙΛΙ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ??? ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΙΣΩΣ ΚΑΤΙ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΒΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΛΑΘΟΣ ... ΧΜΜ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΔΙΑΒΑΣΜΑ... ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ <3 ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ <3

Ένα σώμα Μια φωνήDonde viven las historias. Descúbrelo ahora