HAYALERİN PEŞİNDE

6.7K 126 16
                                    

TANITIM◆

Daha 17 yaşımdayım ve ne yapmam gerektiğini gerçekten hiç bilmiyorum, çok yalnızım. Babam ,annem ve beni çok küçükken terk edip gitti. Annem ise ben daha 15 yaşlarımda iken kansere yakalandı. Küçük evimde tek başıma yaşıyorum,annem hastanede onun iyileşmesi için çalışıyorum paraya ihtiyacım var annem için, onu gerçekten çok seviyorum. Hem okula hemde para kazanmaya devam etmeye çalışıyorum ama yalnız hiç bir şeyi yalnız yapamam. İşten sonra hep annemin yanına gidiyor onunla ilgilenmeye çalışıyorum. Derslerimde başarılı olmamı çok istiyor ama şunuda bilmiyor ki benim hayalim sanat okuluna gitmekdi, dans etmek, dans yeteneğimi göstermek ama söyleyemiyorum. Onu üzmek hiç istemiyorum özellikle bu haldeyken, gün geçtikçe daha da kötüleşiyor bir gün bani bırakıp gidicek diye çok korkuyorum tek başıma kalmakdan çok korkuyorum. Şuan sadece tek isteğim annemin tekrar sağlığına kavuşması ve benimle beraber olması..

Park Hye Min

Hikayemi merak eden varmı? Ben çok merak ediyorum şuan sadece konu belli, zamanla yazıcam okumak isteyen çok olursa eğer ^^! Yorumlar...Yorumlar.... Bekliyorum ^^

NOT::HIKAYENIN KAPAGINI BEN HAZIRLADIM HIC BIR YERDEN CALINTI YAPMADIM LUTFEN OYLE DUSUNMEYIN :))

♡♥♡♥♡

HAYALERİN PEŞİNDE ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin