İlk Adım ~ [3.BÖLÜM]

1.3K 91 15
                                    

Anneme aslında ne yapmak istediğimi söylemiştim umarım annemi kırmamışımdır.Kafamı eğdim,bana nasıl tepki vereceğini hiç bilmiyordum,annem üzülür diye çok korkuyorum.

"Ahh canım kızım çok özür dilerim. Önemli değil bitanem bu senin hayatın senin seçmen daha doğru olurdu asıl ben çok üzgünüm, tabi ki yarışmaya katıl."

Annemin söylediği sözler beni çok mutlu etmişti hayalime daha inanmama,umutsuzluktan bir çıkış olduğunu gösterdi bana.Anneme sıkıca sarıldım. O kadar çok mutluydum ki göz yaşlarımı bile tutamıyordum. Mutluluk göz yaşları.

"Seni seviyorum anneciğim seni çok çok çok seviyorum!"

"Bende seni bitanem"

Anneme sarılırken içeri hemşire girdi.Bana kızmışa benziyordu,yanıma yaklaştı.

"Sana kaç kez söyleyeceğim hasta ,izin olmadan ziyaret edilmez diye,beni hiç dinlemiyorsun."

"Çok özür dilerim."

"Şimdi izin verirsen hasta kontrolü yapılacak o yüzden odadan çıkmanız gerekiyor."

Kafamı 'tamam' der gibi salladım.Annemi son kez yanağından öptüm. Kyungsoo ile odadan çıktık. Şimdi gerçekten o yarışmaya katılabilirim,çok mutluyum.

"Seni hiç bu kadar gülerken görmedim."

"Sadece iki gündür beraberiz nasıl görebilirsin ki? Sen beni izlemediğine emin misin?"

"Ne! Tabi ki hayır öyle bir şey neden yapayım ki?"

"İzlemiyorsan sadece 'hayır' demen yeterdi,anlardım.Bağırmana hiç gerek yok."

Bu çocuğu sevmeye başladım ama yinede ona çok yakın olamam sapık olabilir.Hastaneden çıktık eve gidecektim dans kıyafetlerimi alıp salona gitmek istiyorum. Kyungsoo motosikletine doğru giderken ben evimin yolunu tuttum.Kolumdan çekti.

"Nereye?"

"Eve gidicem nasıl olsa bugün işten izlinliyim dans çalışmak için salona gidicem."

"Ben bırakırdım seni."

"Gerçekten hiç gerek yok. Bana zaten çok yardım ettin,çok teşekkürler."

Kolumu yavaşça çektim yoluma devam ettim. Acaba hangi şarkıda dans etsem bir çok seçenek var,bir sürü harika şarkı var. Arkadaşım olsaydı tavsiyede bulunurdum ama benim arkadaşa ihtiyacım yok anneme danışırım. Bu kadar dolu hayatımın içinde zaten arkadaş edinemiyorum.Anneme Kyungsoo'yu nereden tanıdığını soramayı unuttum.Arkamı döndüm  Kyungsoo çoktan gitmişti. Acaba annemi nereden tanıyor ne zaman tanışmış olabilirler ki? Hem annem bana neden hiç söylemedi.

Eve girdim, odama girdiğim gibi çantama dans etmek için gidydiğim eşofman takımımı yerleştirdim. 1 şişe su aldığım gibi evden dans etmek için gittiğim salonun yolunu tuttum. Salon bedavaydı,yani isteyen girebiliyordu ama sadece en fazla 3 saat içerde kalabiliyorsun. 

Salona geldim,içeri girdim ve kaydımı yaptırdım. İçerideki bazı kızlardan şarkı önerisi aldım. 'EXO-Growl' en çok beğenilen şarkı oldu ve 'William-Gettin Dumb' .İki şarkıyıda uzun bir süre dinledim. Çok kararsız kalmıştım zaten yarışmaya daha 1 ay vardı yani bol sayılacak kadar zamanım vardı. Karışık bir CD koydum kafama göre karografi uyduruyor,dans ediyordum kafamı dağıtmak için. Yanıma girişteki kaydımı kapan kadın geldi ve bana saatimin dolduğunu söyledi ne kadar çabuk geçti. Kaydımı yatığım deftere imzamı attım ve salondan çıktım. Dışarı çıkanca fark ettim yorulduğumu,çantamdan suyu çıkardım hiç içememişim, bir dikişte hepsini bitirdim.Dışarıda,bu güzel havada biraz yürüdüm yoldaki panoların nerdeyse hepsinde dans yarışmasının ilanları vardı.İlanlardan birine yaklaştım tekrar bakmak için. İlanın en altında kayıt yaptırmamız gerektiği yazıyordu. Adrese bakp hemen olduğu yere gittim.

HAYALERİN PEŞİNDE ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin