Anne! Beni Bırakma! ~ [4.BÖLÜM]

1.3K 79 12
                                    

Kyungsoo beni mi seviyo? Bu nasıl olabilir ki onunla sadece topu topuna 3 gündür tanışıyorum. Anneme hiç bişi söyliyemedim ne diceğimi hiç bilmiyordum.

"Sakın sana söyledimi ona bahsetme kendisi sana anlatsın yani bilmiyormuş gibi yap"

"Tamam ama anne..."

Sözümü bitirmeden içeri Kyungsoo girdi daha beni görmemişti çantasından bişiler çıkarıyordu.

"Merhaba Bayan Park ben..."

Beni görünce sustu. Olduğu yerde durdu.

"H-Hye Mi?"

"Kyungsoo buraya neden geldin?"

"Şey ben... Şey ben çıkıyorum."

der demez hemen çıktı. Anneme bişi demeden bende arkasından gittim. Hastaneden çıkacaktı galiba arkasından bağırdım ama beni duymamazlıkdan geldi veya gerçekten de beni duymadı. Annemin yanına gittim tekrar.

"Anne ben gidiyorum dans antremanı yapamam gerekiyor."

Annemin yanağından öptüm ,kapının kenerına koyduğum çantamı aldığım gibi çıktım.Onun beni sevmesi iyi bir şey mi yoksa kötü bir şey mi anlayamadım? Kyungsoo'nun peşinden gidecek değildim yarışmaya kazanmak için antreman yapmam gerekiyor.Hastaneden çıktığım gibi,binanın önüne vardım.İçeri girdiğimde girişte görevli vardı ona dans yarışması provaları için geldiğimi söyleyince hemen yolu gösterdi. En üst kat 60 tane kat var. Asansör yolculuğu çok uzun sürdü hayatımda o kadar çok asansörde kalmamıştım resmen kusucaktım. Beni bir odaya götürdü kapıyı açıp içeri girdim. İçerisi dışardan bile daha hoş kokuyordu 4 5 kız vardı yarışmaya katılanlar bu kadar olamaz değil mi? En başta duran bir kadın vardı. Kızlara hareketler gösteriyor ısınıyorlardı. Beni gördüğü gibi hemen yanıma geldi çok heycanlandım birazda korku kapladı.

"Hoşgeldin. Bizde ısınma hareketleri yapıyorduk hareketler sonunda sizleri kendi odalarınıza götürücez. Bana Lucy diyebilirsin. Kısa bir süreliğine size hocalık edicem."

Çok samimi bir şekilde söyledi içimdeki korku hemen akıp gitmişti heycanım daha da tavan yapmıştı ama.

"Tamam."

Bende en arkalarından hareketlere devam ediyordum. Her zaman bir hoca ile prova yapmak istemişimdir. Esneme hareketlerinden sonra mola verdik yere oturduk Lucy Hoca bize ne tür şarkılar seçip nasıl hazırlanmamız gerektiğiyle ilgili bilgiler veriyordu. Hocanın konuşmasından sonra Lucy Hoca herkesi rastgele bir şarkıda dans ettirdi nasıl dans ettiğimize bakmak istediğini söyledİ.

Sıra yavaş yavaş bana geliyordu.Heycanım giderek artıyordu kalbim artık ağzımda atıyor şuana kadar hiç kimsenin önünde dığru düzgün dans etmemiştim. Şimdi burda yapmaya korkarsam yarışmada nasıl yaparım o zaman değil mi? Sıra bana geldiğinde Lucy Hoca parmağıyla bana gel işareti yaptı.Yanına yavaş yavaş gittim biraz utanıyordum. Hoca bana gülümseyerek bakıyordu. 

"Hazır mısın?"

Kafamı evet olarak salladım ama aslında hiç hazır değildim. CD oynamaya başladı hareketli bir şarkıya benziyordu. Daha önce hiç dinlememiştim. Şarkının ilk 30 saniyesi boyunca hiç bişi yapmadım. Lucy Hoca tek kaşı havada bana bakıyordu. Sadece öylece duruyordum hareket etmek istesemde edemiyordum. Hoca sonunda CD'yi durdu. Bana yaklaştı.

"Dans etmeyi sevmiyorsun galiba ? Cesaretin nerede?"

Biraz önce çok samimi, sevecen olan hoca bir anda yok oldu. Kafamı yere eğdim.

"B-Ben özür dilerim."

Sesim çok kısık çıkmıştı.

"Özür dileme! Dans etmek istiyor musun ? Bu yarışmayı kazanmak isitiyor musun? "

HAYALERİN PEŞİNDE ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin