Introducere

580 26 4
                                    

Pe data de 30 iunie 1988, în casa  Donovan se naște al doi-lea copil.Fiind fata ea se numea Emily. Copilăria cu sora ei a fost una obișnuită, jacandu-se, certandu-se cu frații sai. Până când Emily a devenit sora mai mare a unui băiat. Acesta numidu-se Adrian.
Ea vroia sa calce pe urmele mamei sale, și anume,sa devina doctor. Un doctor chirurg, ca şi mama ei. Aştepta cu nerăbdare sa împlinească 18 ani,sa ajungă la maturitate. Deja pe la 12 ani parca ar fi fost o adoleşcentă în toata firea. La varsta de 14 ani se gandea la ce facultate sa mearga. Era o eleva silitoare, care primea note exceptionale doar 9 si 10 în catalog. Ştia ca doar invatand si cu note bune pote ajunge un doctor priceput.
Duminică mergea la biserică. Dupa ce ajungea acasă si se odihnea putin, se plimba cu prietenele sale. Parintii niciodata nu au avut obiectii impotriva notelor,deoarece ea invata din propria initiativa. Era o fata model acasa, pe strada, dar si la scoala. Cum se întelegea cu toti colegi din clasa, ei au propus-o sefa clalsei. Îi ajuta, le explica, cand era nevoie ridica tonul pentru a se face inteleasa ca ori si ce sef de clasa bun.

S-a terminat si clasele de gimnaziu. Emily a terminat clasa a-Vlll-a cu media 9,84. Cea mai mare medie din scoală. Vacanta a zburat ca vantul. Prima zi din liceul " Colegiul Tehnic Suceava". O instituţie mare cu trei etaje, sunt 64 de sali de clasa, o camera in care este o piscină de 100/60 metri patrati, sala de ştiinte ale naturi, unde sunt animale împăiate, o biblioteca de 2570 de carti, dar mai sunt si alte carti pe drum, sala de chimie, sala de sport, sala de spectacol, cancelaria si pe lângă toate acestea si baile de fete si cele de baieti.

Volumul 1: Te-am Găsit, dar Te-am Pierdut Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum