Cu greu mă ridic din pat și, ca deobicei, îmi fac rutina de dimineața, mă îmbrac, pieaptăn îmi i-au geanta și plec la închisoare... ..ăăăă...scuze..la școala. (cam tot același lucru) După ore plictisitoare, plec la lucru și tot așa până vineri.
#Vineri#
Ultima pauza, Anca vine grăbită la mine care vorbea cu Cristina.Anca: Ghiiiiici!!
Cristina: Ăăăă.. te-a cerut în căsătorie Cristi?
Anca: As vrea ... dar nu, e 'Titanic' la cinema!
Eu: Şi ce daca, am văzut de 100 de ori filmul!Autoarea Povestește
Albert este fiul unui miliardar, el ar putea avea toate fetele din școală dar..toate sunt la fel. Este un atlet care poate sa se joace și sa câștiga ori și ce sport- in afara de gimnastică balet sau altele, de fete- Învăța foarte bine are multi prieteni dar doar de unul are încredere-Marcel- şi despre acest Marcel este vorba acum. Albert la rugat pe prietenul sau sa o supravegheze pe Emily și sa îi spună tot ceea ce face. Şi acum ne întoarcem.
Emily povestește
Anca: Da, dar hai sa ne uitam de 101 de ori la film. Ori și cum nu te-ai uitat niciodată la cinema cu noi!
Eu: Ok... Dar când e?
Anca: Prezint' Maine, 20 septembrie la ora 14:00 la cinema filmul „Titanic"'. Cea mai tare prezentare!
Eu & Cristina: Da broavoo!
Anca: Bine deci mergem?
Noi: Da!După ore plictisitoare de lucru și de teme, adorm.
#Sambata#
Mă ridic din pat la ora 09:27 apoi după un mic dejun bun. Mai fac ce fac și telefonul enervant sună.
Eu: Alo?
Anca: Pregătește-te că în 2 minute suntem la tine!
Eu: Ceee? Unde mergem?
Anca:Iesi afara!
Eu: Ok! Pa....Ies afara și o vad pe Anca cum o trage de mana pe Cristina.
Eu: E deabea 13:17 ! De ce ati venit așa devreme?
Anca: Oooo, vad că te-ai aranjat!
Eu: Ce? Nu ma-m schimbat din pijamale și ce daca!
Anca: Daca acum nu veneam, uita-i de film!
Eu: Ok! Hai în casa!Am plecat în casa. M-au aranjat. Într-o pereche de blugi negri, spre gri la genunchi, un tricou larg, albastru închis, cu o jacheta neagra, o geanta, mica, albastră, și parul lăsat pe spate, doar o șuviță prinsa și împletită.
Ajungem la film pe la ora 13:40.Eu: Nu crezi că am ajuns prea devreme?
Anca: Nuuu! Avem timp sa l-om popcorn, suc și biletele bineînțeles și mai ales sa ne punem în cele mai bune locuri!
Eu: Bine,cum zici tu!L-om ce l-om și plecăm sa ocupam locurile. Noi stăm pe rândul 3 în mijlocul sali că de acolo se vede cel mai bine.
Povestește Autoarea
Marcel i-a spus lui Albert de discuția fetelor și Albert a venit și el la film.
Fetele sau pus așa 'Cristina, Anca în mijloc, iar Emily în stânga Ancei.'
Albert îmbrăcat cu niste blugi negri, un tricou negru și pe deasupra un hanorac albastru închis cu o gluga pe deasupra capului și niste ochelari de soare superbi. S-a așezat exact în stânga lui Emily, insă ea nu a văzut că este el.
A început filmul. Un înaltog s-a pus în fata lui Emily.Însa îngerul ei păzitor-Albert- i-a spus lui ceva dar destul de încet și calm ca Emily nu a auzit nimic.Albert: Hei, asculta tu te-ai pus în fata iubitei mele si ea nu poate sa vada filmul. Nu ai vrea sa te dai putin mai in stânga.
Omul: Nu îmi pasa! Sa nu vadă!
Albert: Ascultă, eu aici vreau sa fiu politicos și sa nu recurg la gesturi violente. Așa că te dai putin mai in stânga?
Omul: Nu!
Albert: Ok! Am înteles! Cum eu nu vreau sa ne batem din acest nimic o sa îți mai spun o data. Dă-te putin mai in stânga, nu o sa mori! A, și mai adaug, eu sunt fiul lui Sebastian Connor.
Omul: Imi pare rău, domnule Connor!
Albert: Doar date!Apoi s-a dat.Emily vedea dar nu stia ca din bunavointa lui Albert. Si acum în fata lui Emily nu mai stătea nimeni . Vedea foarte bine.
Atunci când sunt acele momente siropoase: Albert își da gluga jos.Dar Emily încă nu a văzut. Și apoi Albert se întinde și îi înconjoară gâtul. Și după..Emily: Albert! ??!
Albert: Aaa..da așa mă cheamă.
Emily: De când? .. Dar cum te-ai teleportat..? Ceee?Și îi da mana de pe gâtul ei jos.
Domn: Voi doi! Faceți mult prea multa gălăgie va rog sa părăsiți sala! Spune un domn care lucra acolo. Îi excortează afara din clădire.Emily: Bravo!
Albert: Merci am talent! E al cinci-lea loc unde nu mai pot intra.
Emily: Pfff ... Acum spune cum ai ajuns langa mine?
Albert: Am fost langa tine tot cursul filmului doar că cu gluga pe cap. Si acum vreo 15 minute am dat-o jos, dar tu tot nu mai văzut.
Emily: Aha. Și acum din cauza ta trebuie sa plec acasă și mă plictisesc. Într-un cuvânt mi-ai distrus sâmbătă.
Albert:Ba nu!
Emily: Ba da!
Albert:Ba nu! De fapt ți-am făcut ziua mai frumoasa!
Emily: Te comporți exact ca un copil.
Albert: Bine, asta înseamnă că toată munca mea nu e în zadar.
Emily: Off!
Albert: Vino cu mine!Și o trage după el. Emily își trage mana înapoi.
Emily: Nu!
Albert:Nu te-am întrebat!
Emily: Daca nu îmi spui unde vrei sa plec, nici sa nu te gândești că o sa plec cu tine undeva!
Albert: Lasa discursul și hai!Și iarăși o trage de mana după el. Ea iarăși o trage înapoi.
Emily: Bine, daca continui asa, si nu imi spui unde vrei sa plec cu tine, pa!
Albert: Vreau sa te duc acasă.
Emily: Daca merg cu tine sau singură tot aia!
Albert: Ba e ceva deosebit, că eu te duc cu mașina și tu pe jos.
Emily: Off.. lasa-mă, merg pe jos sau cu un taxi.
Albert: Nu te pot lasa cu ori si ce strain! Vi cu mine si gata! Esti asa o mica încapatanata...-ultimele cuvinte le-a spus foarte foarte încet încât, ai spune că nu le-a auzit dar Emily a auzit tot.Emily: Cine e încăpățânat?
Albert: Tu!
Emily: Tu te auzi ce spui!? -acum își face vocea că a unui băiat- 'Nu te pot lasa cu ori și ce străin! Vi cu mine și gata!' Doamne nu ești nimic mai mult decât un stârăin, si nu inteleg de ce iti pasa asa de mult! Nu esti nici macar amic. Singurul lucru care stiu despre tine e numele mic, cati ani ai,in ce clasa ești și că ești in acelaşi liceu cu mine!
Albert: Oo gata. În primul rând tu ești încăpățânată că nu vi cu mine. În al doilea rand nu sunt un pur și simplu străin sunt un băiat din școală ta care te-a învățat sa înoți și ne-am sărutat de doua ori! Si prin ca nu stii mai nimic despre mine vrei sa zici ca ai vrea sa ma cunosti mai bine?? Stiam eu ca sunt irestitibil! Hm... de ce sunt asa de frumos?!!-laudarosul cat timp vorbea el nu s-a uitat deloc la Emily. Iar cat timp el se lauda, Emily a fugit! Deabea acum își întoarce capul spre ea și observa că nu este...
Albert: Emily! Oh... hoață mica când o sa te prind.. o sa regreți!Albert se urca în mașina. Merge exact la casa ei cu gândul că o sa fie acolo, dar .... #Surpriza# nu e!
1300 de cuvinte
CITEȘTI
Volumul 1: Te-am Găsit, dar Te-am Pierdut
Roman d'amourEmily Donovan este in primul an de liceu(boboc) vrea sa treaca cât mai repede perioada aceasta pentru a fi doctor. Albert Connor este un baiat frumos, de clasa a XII- a, se îndragosteste cu adevarat pentru prima data. Este fiul lui Sebastian Connor...