Capitolul 22

76 6 0
                                    

Acum mă antrenez. Daca vreți să știți de ce am vrut așa de repede o sală de sport e pentru că am învățat de la cel mai bun, tata, trebuie să investești!

Mă crede cineva?? Nu adevărul este că am o jenă de corpul meu!
Și.. Emily.. păi, mi se pare mai puternică că mine, nu mă refer la mușchi! Mă refer.. că mă putut pune jos! Ce fel de bărbat sunt?

Mda.. s-a făcut deja târziu, nu că am vreun program, dar.. teme!
Nu prea le fac și m-au cam iertat profesori, dar acum îmi pune 4 și strică media! Da, da,da am spus bine, zic sincer,  învăț destul de bine.. notele mele sunt de 10.

Ajung acasă. Deschid ușa și intru în casă. Îmi fac temele. Plictiseala..

Povestește Emily

Plictiseala.. nu am făcut azi mai nimic după ce a plecat Albert, doar mama mă pus la interogatoriu. Și eu când credeam că am scăpat.. mda...

   #Dimineața#

Dimineața, mă trezesc din obișnuință la 06:30. Mda.. m-am culcat destul de repede la 21:30, nu e genul meu să mă culc așa de devreme dar mă plictiseam.

Mă ridic din pat că mi s-a dus și somnul. Mă gândesc să fac o baie lungă de cel puțin o ora, nici asta nu e genul meu, genul meu e sa fac dusuri rapide,doar sâmbăta fac baie in cada care duraza mult.
Mă duc în baie și las apa sa curgă în cadă, pun un un spumant și uleiuri frumos mirositoare,de ciocolata,vanilie și lemn de santal.
Mă dezbrac ușor din rochia mea de noapte și mă pun în cadă cu apa fierbinte-călduță. Simt cum mușchi mi se relaxează.

**

Ies din patul meu perfect, adică fost perfect pentru că acum apa s-a răcit. Îmi pun pe mine un halat alb, pufos. Mă spăl pe dinți și mă duc la designul meu și aleg să mă îmbrac în:

 Mă spăl pe dinți și mă duc la designul meu și aleg să mă îmbrac în:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor. O salut pe mama care acum e foarte grăbită că va întârzia la muncă.

Mama: Scumpo, vezi că micul dejun e pe masa și că trebuie să îl trezești pe Adrian!
Eu: Sigur mama, am eu grijă! Oricum ce am de făcut? Pa!
Mama: Pa! Ai grija de tine!
Eu:Și tu!-spun dar sunt mai mult de 90% că nu mă auzit că a fugit la garaj să își ia mașina.

Mă duc în bucătărie și iau o cana mare de 1 litru și mă duc în cameră la somnorosul care o sa întârzie la liceu! Torn apa pe fata lui și râd de starea lui când a simțit apa pe fata lui.

Eu: Neața, frumoasa adormita!
Adrian: Ce te-a apucat?
Eu: Mama mă pus sa te trezesc.
Adrian: Aha.. spune el frustrat și sterganduse pe față și pe gât. Trebuia sa te distrezi pe fata mea, nu?
Eu: Nu-i logic? Mă rog.. hai schimbate că e ora 7 și trebuie să prinzi și autobuzul!
Adrian: Cât?

Sare că ars de pe pat și se duce în baie fara să mă baga in seama. Eu mai strig sa vina jos sa ia micul dejun și plec jos.

600 de cuvinte

Volumul 1: Te-am Găsit, dar Te-am Pierdut Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum