Capitolul 9

150 8 3
                                    

Luni cea mai grea zi din săptămâna, cu elevi somnoroși și profesori nervoși, așa e ziua aceasta, dar Emily s-a trezit vesela cu un chef nebun de viața, poate știe că acum Albert o va lăsa in pace sau doar că se simțea bine din cauza că a procedat corect cu Albert.

Emily s- a trezit la ora 06:45, a luat micul dejun, și-a făcut rutina de dimineața. S-a îmbrăcat cu o pereche de adidași negrei cu dungi albe, cu niste colanți negri, o bluza cu umărul lăsat, alba, o jacheta neagra, geanta sa alba, iar parul prins intr-o coada de cal cu o șuviță împletită. Orarul ei este așa: Prima ora Muzica, A doua,Limba Romana, A treia, Limba Engleza, A patra, Matematica, a cincea Ed fizica, a șasea Istoria.

Emily pleacă la liceu. Cum ajunge acolo este întâmpinată de prieteni sai. Orele decurg normal.

Ora de Ed fizica.

Emily s-a dus la dulapul ei pentru asi lua hainele,însă spre uimirea ei găseşte un buchet mare și frumos cu trandafiri și un bilet:

„Floarea nu este floare în sine, ci în oglinda altui suflet. Care este floarea ta preferata?

Cu dragoste admiratorul tau secret"

Emily: Ce..drăguț... spune Emily uitandu-se prin prejur, insa nu vede pe nimeni doar ea singura cu dulapurile.

Apoi își lăsa buchetul in dulap și își ia hainele. Închizându-și dulapul se duce la vestiare schimba-du-se in trenig-ul ei alb. Ajunge pe terenul de sport văzând tocmai de la intrare pe Albert cu prieteni lui jucând fotbal. El sa uitat lung la ea și merge mei departe dând un gol. Emily se întâlnește cu Anca și Cristina. Ele i-au spus Emiliei ca asitazi sunt auditii pentru majorete, dupa ore. Stiti sambata cand Emily a plecat la Anca? Acolo era si Cristina. Acolo au creat o coregrafie, si acum toata ora de educatie fizica au repetat-o.Dupa ce au ajuns la concluzia ca iese foarte bine, si atunci cand au obosit mai aveau doar 10 minute din ora și ele acum erau spectatori la meciul băieților. Era 2 la 1 pentru echipa adversarului lui Albert.

El a vrut sa dee gol din nou dar nu a fost o idee buna sa meargă pe dedesubtul adversarului adică Bily, care a sărit pe el sa îi ia mingea și in același timp sa se uite la Emily, adversarul îl lovește pe Albert la ochi acestea se prăbușesc și se rostogolesc vreo jumătate de metru și apoi Cosmin se ridica dar Albert sta jos (adică nu se poate ridica)Emily se sperie și fuge la el. Îi tine capul mai sus și opservă că pe langa sprânceană curge sânge, se vaită că îl doare spatele de la cazatura.Apoi ea îl ridica și îi ia brațul și îl pune după gat și se duc spre cabinet. Acolo nu era asistenta atunci Emily ia vata și pune spirt pe ea și duce la rana unde era însângerat, și tine acolo până observa că nu mai curge sânge ia un plasture și pune acolo. Spune Emily cu o voce calda:

Emily: Te doare spatele?
Albert: Putin..
Emily: Lăsa-te ușurel pe burta.

Făcând asta Emily i-a și îl masează ușurel, incepand cu gatul, apoi se duce la umeri încetul cu încetul îi masase tot spatele de doua ori cu mare atenție.

Emily: Cum e?
Albert: Mai bine.. zice Albert inca uimilit că a avut nevoie de ajutorul ei.
Apoi Emily ia o punga cu gheata și i-o pune la ochi, tine ea punga până vine asistenta.

Emily: Ăă.. ține! Spune Emily putin surprinsă de apariția asistentei.
Asistenta: Ce căutați voi doi aici din nou? Zice asistenta uitanduse-se atentă la Albert care își ținea punga cu gheata.
Emily: Ăm.. mă scuzați dar el s-a lovit la fotbal și am venit la cabinet, dar dumneavoastră nu erați aici.
Asistenta: Pai m-am dus la secretariat sa i-au niste dosare și când vin va găsesc aici.Cine va dat permisiunea de a umbla la lucrurile scolii?!
Emily: Îmi cer iertare! Spune Emily rușinată și cu capul in jos.
Asistenta: Off.. cum de ajungeți voi aici așa de des la mine in cabinet? Este a doua oara de la inceputul anului. Hmm.. sa vedem..Ce te doare scumpule?
Albert: Sincer,acum mai nimic.. răspunde Albert
Asistenta: Cum așa? Hmm... spunând asta asistenta se uita la el. Mai îi face un control și spune:

Volumul 1: Te-am Găsit, dar Te-am Pierdut Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum