Următarea ora este Sportul si va fi distractiv! Doar că va fi clasa lui Albert si na nu prea imi place. Mai sunt 2 minute de pauza. Merg in sala piscinei, in vestiar si mă îmbrac in costumul de baie.
Nimeni nu e aici. Domnul de sport a zis ca sa mergem direct la piscina, sa nu-l mai asteptam sa vina la clasa noastra, apoi la clasa lor. M-am imbracat intr-un costum de baie.
Ma duc la piscina.Stau si ma joc cu picioarele in ea, apoi ma bag cum trebuie, inafara da par, stau si astept cu ochi inchisi. Pana cand simt cum niste pasi care se apropie de bazin, dechid ochi si vad ca e Albert.
Albert: Ce frumoasa esti!
Eu nu spun nimic doar ca obraji mei s-au facut rozali, ma scufund in apa si apoi ma ridic inapoi.
Eu: Unde sunt ceilalti?
Albert: I-am inchis pe dinafara!
Eu: Cee?
Ma duc repede la usa care aprope era daramata de domnul profesor care era nervos, dar cand m-ia vazut fata a respirat adanc si a inteles.
Domnul profesor (D.):Unde e nemernicul care ma inchis afara? Unde e Albert ?
Arat spre piscina.Acesta merge repede in locul unde am aratat cu o grupa mare de elevi dupa el. Albert statea tot in acelas loc unde l-am lasat, ingandurat, se uita atent in piscina, in locul unde eram eu.
Domnul profesor:Vrei sa fi exmatriculat?
Albert: Nu, domnule profesor!
Domnul profesor: Cine te-a pus sa închizi ușa?
Albert: Nimeni domnule!Au mai vorbit vreo 2 minute, pana cand ceilalți elevi au vorbit cu domnul profesor: ca pierd toata ora, si a inceput ora.
Domnul profesor:Toata lumea in perechi!
Eu chiar daca as fi vrut să stau, cu alt partener toti erau luati si a trebuit sa fiu cu Albert.
Domnul profesor: Toata lumea are partener/partenera?
Elevi: Da!
Domnul profesor: Bine! Veti face concursuri cu ceilalti parteneri,iar eu îi voi nota pe fiecare si voi vedea cine e cea mai buna pereche, ati inteles?
Elevi: Da!
Domnul: Voi incepe de aici! Iar ceilalti elevi incalzitiva!A inceput de la celalalt capat, deci voi avea timp sa exersez!
Ma duc in partea opusa de Albert si aproape de Anca,langa ea era Cristi,Cristina si lanaga ea Alex.
Stau si ma intind in apa. Cand de odata o pereche de maini calde si umede sunt asezate pe umeri mei,tresar..ma intorc repede si vad ca si normal ca era El..Eu: Ce vrei?
Albert: Esti partenera mea e normal ca sa ne antrenem împreună!Nu spun nimic, doar mormai un bine fiindca stieam ca o sa intinda vorba si ca nu o sa mai exersam nimic! S-a pozitionat lang mine, noi stand in ordinea asta: Cristi, Anca,Albert,eu,Cristina si Alex.
Alex:mm.. vad ca la inceput fetele erau in mijloc dar s-a schimbat treaba!
Se schimba si sta langa mine, stand acum acolo baiat fata baiat fata baiat fata. Albert îi afiseaza o privire ucigatoare si se pune in locul lui Alex.
#tuse# gelos #tuse# gelos #tuse#
Mai facem noi doi niste curse si vine randul nostru sa concuram cu o roscata si un saten. Ma rog mai multe curse iar acum anunta castigatori.Domnul profesor: Si câștigători sunt.....suspans.....Cristi si Anca! Bravo copii!
Anca era suuper fericita îl ia in brate pe Cristi șiii... îl saruta!! Primul sarut a lor! Domnul îi felicita inca o data le da fiecaerea cate o funda si îi aplauda!
Trece timpul si ora super de educatie fizica s-a incheiat, acum sunt in vestiar m-am imbracat in celelalte haine si plec la dulap sa imi i-au cartile. Deschid dulapul si vad o cutie mare de ciocolata cu un bilet.Care e aroma ta prefereata?
Cu dragoste
Admiratorul tau secretEu: Mersi!
Apoi scriu ca aroma mea preferata, e ciocolata. Pun biletul in dulap si cand inchid usa il vad pe Albert razamat de dulapuri.Albert: Ce intamplare sa te gasesc aici!
Imi dau ochi peste cap.
Acesta se ridica de pe sarmanele dulapuri si zice...Albert: ..Ce mai face iubita mea?
Eu: Nu stiu du-te si întreab-o!
Albert:Ma refer la tine!
Eu: Aa, deci ai mai multe?Imi dau iarăși ochi peste cap.
Albert:Sa nu te mai prind niciodata ca iti mai dai ochi peste cap! Si tu stii ca eu am doar una, nu?
Eu: Desigur! Silvia, cum am putut uita!El e deja nervos, se vede ca nu e invatat ca eu sa îi raspund inapoi!
Albert: Nu, normal ca nu e ea! Eu am fost cu ea dar m-am despartit de ea acum doi ani dar ea nu a inteles si crede ca eu inca sunt un cuplu cu ea! Nu, nu e ea! Tu, tu esti iubirea mea! Tu, cu tine voi merge la altar si cu tine voi avea 5,nu 7 copii sau mai multi si îi vom iubi! Si eu te voi iubi si pe tine! Te iubesc! Te iubesc! Te iubesc! De cate ori vrei sa îți spun asta? Daca vrei de un milion de ori am iti spun daca vrei de un catralion am sa iti spun si daca vrei toata viata cat noi vom trai in fiecare dimineata primele cuvinte pe care sa le auzi sa fie un mic, te iubesc, atunci asa voi face!
Uau! Era cat pe ce sa ma convingă! Pe naiba! Eu ce am asa de special sa imi zică asta? Cred ca asa le-a zis si celorlate mii de fete!
Îmi dau pentru a treia oară ochi peste cap, doar ca sa-l enervez. Vreau sa îi mai zic dar degeaba el mă ia in brate si incepe a merge cu pași repezi si spunându-mi că mi-am dat ochi peste cap de prea multe ori. Cat timp el mă ducea eu zic:Eu: Ești prost? Lăsa-mă jos! Unde pleci? Daca chiulești nu mă lua si pe mine eu nu chiulesc!!
El se uita mirat la mine...1000 de cuvinte
Unde credeți ca o va duce Albert?
CITEȘTI
Volumul 1: Te-am Găsit, dar Te-am Pierdut
RomanceEmily Donovan este in primul an de liceu(boboc) vrea sa treaca cât mai repede perioada aceasta pentru a fi doctor. Albert Connor este un baiat frumos, de clasa a XII- a, se îndragosteste cu adevarat pentru prima data. Este fiul lui Sebastian Connor...