Îmi spune :
?? :Tu ești Emily?
Eu: Da, de ce? Tu cine eşti?
??: Eu cine sunt? Eu sunt iubita lui Albert! Şi sa şti că am văzut tot, tot ce ai făcut! Că la-i sărutat! Că te dădeai la el!
Eu: In primul rand eu nu mă dau la el și el la mine, în al doilea rând trebuie sa-mi dovedeşti că eşti iubita lui şi în al treilea rând eu ți-am răspuns la întrebare iar tu...
Silvia: Atunci de ce la-i sărutat? Eu nu trebuie sa îți dovedesc nimic şi sunt Silvia!
Eu: A fost o provocare!
Silvia: O provocare?
Eu: A, şi daca nu îmi dovedești nu poți sa mă oprești!Mă ridic. Plec la dulap. Silvia a rămas cu ochi in soare. Eu mă duc în clasa apoi se suna. Au mai trecut câteva ore și apoi asta. Urma cea mai super oră, ora în care nu scri nimic, dar, simți că mai bine ai avea ora de matematica/aproximativ, ora de educație fizica.
Vine profesorul. ( În prima ora ne-a spus ca astăzi să ne aducem costume de baie)Noi: Buunnăă zziiuuaa! Spune toată clasa în cor.
Profesorul: Buna ziua! Sper că v-ați adus tot ce trebuie! Am o întrebare: Cine ştie sa înoate?Marea majoritate a băieților au ridicat însă,noi, fete, nici una.
Profesorul: Bun, fetele o sa fie învățate de băieți din clasa a-Xll-a A pentru că am ora și cu ei și trebuie sa ne încadrăm. Deci în fiecare marți o sa stați și cu ei. Fetele din clasa aceea stiu deja să înoate. Băieți din clasa asta și fetele din clasa lor o sa stați într-o grupă și fetele din această clasa cu băieți din cealaltă clasa, in alta. Ați înțeles?
Noi: Daaa! Spune toată clasa.
Profesorul: Hai sa va arat unde sunt vestiarele şi bazinul.Domnul profesor de educație fizică, un bărbat înalt de cam vreo 30 și ceva de ani, brunet, cu ochi căprui și musculos că ar putea sa salveze doi oameni de la înec.
Aveam un nod în stomac, de ce? Pentru că:
'În clasa a Xll-a A? În acea clasa e Albert! El e supărat din cauza pupicului! Ce mă fac? Mă îneacă! Sau mai rău daca mă învăța el sa înot? Eu o sa-l înec! Apoi domnul profesor o sa-l salveze şi după ce își revine o sa mă urască! Sau daca trebuie sa îi fac respirate gura la gura, eu cred că sunt sigura din clasa care știe sa facă asta ( într-o vara am mers la o tabăra de medicină și am învățat, tocilară) şi dacă nu spun că ştiu pană merge la un spital sau ajunge asistenta o sa moara și pe langa toate astea o să mă simt foarte vinovată ori daca o fac asta,Silvia când plec acasă, o sa mă omoare!'Ajungem la vestiare cu o frica și ne schimbăm apoi după ce m-am terminat de schimbat:
Anca: Şti în clasa a Xll- a e Albert! Zice Anca.
Noi eram ultimile la schimbat deci puteam sa vorbim în voie.
Eu: Nici nu îmi aminti! Am o mulțime de griji!
Anca: Ha ha, ce s-ar putea întâmpla? Cel mai rău ar fi sa cazi în apa și înainte de a cădea, el sa te prindă și sa te sărute!
Eu: Serios, Anca, Serios? Trebuie sa îmi reaminteşti?
Anca: Da, asta încă nu e cel mai rău s-ar putea ... nu termina de zis că o întrerup:
Eu: Şşşşt! Taci odată!Plecam, și, deodată, mă trezesc singură, fără nicio Anca pe nicăieri. Şi văd cum un băiat se apropie de mine. Nu e Albert.
'Huu, ce bine că nu e Albert! '
Nodul din burta a dispărut.
Dar, pe urma, de nicăieri, vine nimeni altul decât, Albert, și îl bate ușor pe umăr pe băiatul care trebuia sa mă învețe să înot, şi îi spune ceva la ureche, eu nu aud nimic, însă nodul din burtă s-a urcat până în gât.
[Daca sunteți curioși să aflați ce vorbește el cu băiatul acela : 'Ea e iubita mea și eu vreau să o învăț' ]Băiatul a plecat şi am rămas doar cu Albert.
Albert: Haide!
Eu: Tu mă înveți?
Albert: Da! Acum hai!
CITEȘTI
Volumul 1: Te-am Găsit, dar Te-am Pierdut
RomantizmEmily Donovan este in primul an de liceu(boboc) vrea sa treaca cât mai repede perioada aceasta pentru a fi doctor. Albert Connor este un baiat frumos, de clasa a XII- a, se îndragosteste cu adevarat pentru prima data. Este fiul lui Sebastian Connor...