Eu: Dar ai gândit-o!
Albert: Tu de unde ști la ce mă gândesc? Hmm.. Bine normal că mă gândesc la tine! Dar na!As mai fi zis ceva dar un ciocănit in ușa mă întrerupe. Intra mama.
Mama: Pot sa intru?
Eu: Da, sigur!
Mama: Scumpo, ești bine?
Eu: Da , da sunt bine, nu-ți fă griji!
Mama: Mana ta, te doare?
Eu: Putin. Nu ști când voi fi externată?
Mama: După ce completez niște hârtii. Că tot vorbim de asta ar cam trebui să mă apuc de ele! Am plecat dulceață!
Eu: Pa!***
Stăm așa ceva timp și vorbim cam 30 de minute până vine mama și plec acasă. Albert a stat cu mine tot timpul, de ce? De ce a venit? Cum de fiecare dată e lângă mine? Cum știe el, unde sunt eu mereu?
Acum sunt acasă și încerc cu greu sa scriu un mesaj cu mana stângă. Trebuie să le supun colegilor că sunt bine. Cu multe încercări am reușit. Mai stau puțin pe telefon spunând-le prietenelor mele ce s-a întâmplat. Apoi când m-am enervat că nu pot sa scriu cu mana stânga, m-am culcat.
Miercuri, 24 septembrie.
Alarma aia nenorocită mă trezește,am uitat sa o dezactivez ieri. Chiar dacă nu merg la școală, mă trezesc și îmi fac un duș, a fost destul de greu,cu mana stângă, eh.. la fel de greu a fost și sa mă spăl pe dinți și pe față.
Apoi am coborât la bucătărie.Mama:Nata!
Eu: Neata!
Mama: Cum te simți?
Eu: Nefolositoare !
Mama: Mai rezistă o zi! Bun eu trebuie să plec, vezi că ești singură acasă, să nu faci prosti!Apoi eu îi arăt mâna ✋ în ghips și plec în sufrageria. Deschid televizorul și dau plictisită programele. Las la un film de acțiune/romantism. Eh.. e vorba despre o tocilară care acum e bătută de tipii populari( daca pot zice așa), ia dat unu o palma că a căzut. Serios? Dacă unu ți-ar fi dat o palma, tu cazi jos? Ma rog, uite cine vorbește cea care moare de plictiseala din cauza că a fost bătută măr. Revenind la film, ea rămâne inconștientă, ei tot continuă să o bată. Nu înțeleg ce au băieți cu fetele, tocilarele, apoi îi vin îngerași păzitori, cred că prietenii ei, trei bărbați, doi din ei îi bate e cei care au bătut-o, iar celălalt are grija de fată și sună la salvare...
Ce ciudat, am așa că o viziune, văd un bărbat care lovea un alt bărbat cu pumnul! Și după asta mă doare rău capul. Eh.. cred că din cauza.. cauza cui? Adică pe mine mă bătut matahala cu inca trei bărbați, ce e asta? Cine ma salvat?
Acum fata e la spital inconștientă. Vine nu știu ce băiat și o priveliște apoi zice ceva și ... Uau se trezește fata!
Apoi ecran negru și scrie "The End".
Da, exact că în filme!***După două ore
E ora 10:00.Stau pe Facebook cu greu. Când aud un ciocanit la ușă. Cobor cu entuziasm că în sfârșit se întâmplă ceva!Deschid ușa și zâmbetul îmi e până la urechi, văd un buchet de trandafiri roșii maree. Dar îmi pierde zâmbetul când văd cine ține și îmi dă buchetul.
600 de cuvinte
Că sa știți de ce fac capitolele așa de scurte, pentru că o prietenă mi-a spus că vrea capitole mai scurte!
Se simte ea!😉
CITEȘTI
Volumul 1: Te-am Găsit, dar Te-am Pierdut
RomanceEmily Donovan este in primul an de liceu(boboc) vrea sa treaca cât mai repede perioada aceasta pentru a fi doctor. Albert Connor este un baiat frumos, de clasa a XII- a, se îndragosteste cu adevarat pentru prima data. Este fiul lui Sebastian Connor...