Capitolul 14

80 8 0
                                    

El se uita mirat la mine de parca as fi o fantoma.

Albert: Nu ai chiulit niciodată?
Eu: Da, si vreau sa rămână asa!

Nu mai zice nimic, nu mai zic nici eu nimic si astept sa se oprească. Se oprește... Ce ciudat! S-a oprit in fata clasei mele. Uau... nu mă așteptam.. Intru in clasa fara ca sa îi trag vreo privire.
Ora de limba romana trece ca deibicei, nu vreau sa va plictisesc cu detalii inutile.

#Pauza#

Am ieșit din clasa cu cărțile in mana si când mă apropi de dulap, mai aveam un pas, vine primul dintre matahalele acelea.Sa mor eu, unde sunt profesori de la școală asta?

Eu: Mai vrei o tura sau ce?
Primul: Nu prea imi place sa fiu bătut de o fata!
Eu: Obișnuiaște-te! Oricum unde e prietenul tau?
Primul: E fricos!
Eu: A deci ai nevoie de curaj ca sa mă înfrângi!..mm... imi place!
Primul: Nu de tine, de iubitul tau!
Eu: Eu ți-am zis ca NU E IUBITUL meu!

I-am dat una in burta. Nu reacționează, cred ca știa ca voi face asta. Atunci întinde mana ca sa imi deie cărțile jos, iar eu îi iau mana in a mea si intr-o secunda i-am pus-o la spate si îl lipesc de dulapuri.Cand vad ceilalți elevi ca bat ditamai matahala se uita la noi ca la un film.

Eu: Mai te iei de mine?! Mâ..?! Mai de iei?!
Primul: Nu! Lasă-ma!

Îl las îmi i-au cartile si plec in treaba mea.Ceilalti se uita la mine, dar nu imi pasa! Merg in clasa si se suna. Asta e ultima ora! Yeyy !
Mai sunt inca 5 minute din ora iar aceste trec atat de greeeeu!

Au trecut si aceste minute. Ies pur si simplu din clasa ca ori și ce elev normal.. cu 3 cărți grele in mana.Cum am iesit, la colt era Albert care s-a pus in fata mea, se uita la mine atent. Imi i-a cartile din mana si pleaca.

Eu: Hei!!! Ce faci?

Nu spune nimic doar se indreapta spre dulapul meu. Il deschide si pune cartile la locul lor.Trebuia sa-mi spuna! Cand il salut si eu, odata, el ma respinge.

Eu: Ce ai? Te doare undeva?
Albert: Nu, de ce?
Eu: Te comporti ciudat!
Albert: In sens bun sau rau?
Eu: Nu stiu...doar...ciudat..
Albert: Aha...

Parca vorbesc cu alta persoana..

Eu: Eu plec, pa!
Albert: Pa!

Plec la fete si o gasesc pe Cristina singura.

Eu: Unde e Anca?
Cristina: S-a dus sa il cheme si pe Cristi!
Eu&Cristina: Porumbeii!
Spunem amandoua iar acestea vin.

#La Mall#

Am ajuns la mall... greuuu! Suntem in holul principal.

Eu: Si ...de unde incepem?
Anca: La...

Nu apuca sa termine ca un barbat in negru cu gluga pe cap vine la mine si incearca sa imi fure geanta.Mi-o ia si incearca sa fuga.

Eu: Dami-o inapoi!Dami-o inapoi!

Vine Alex de nu stiu de unde îi ia geanta si mi-o da, dar hotul scapa.

Eu: Meci!
Cristina: O ce dragut ai fost atunci cand i-ai luat geanta! Esti un erou! Erou!

Incontinu' il lauda ea si tot il lauda si el „modest" zice ca nu a fost mare lucru si din astea si îsi incoreaza muschi! Toti sunt de brat cu cate cineva inafara de mine, Anca cu Cristi, Cristina cu Alex, chiar daca Alex a vrut sa ma ia si pe mine de brat eu am refuzat, il las Cristinei.

Dupa muuuuulte cumparaturi:

Eu: Bine,Anca unde ai zis ca mergem?
Anca: Pai fetele intr-un loc mai... mai... interzis baietilor, iar baieti unde vor doar ca in jumatate de ora va intoarceti de unde aiti venit, clar?
Noi: Clar!

Baieti se deperteaza de noi iar eu ca descreierata o intreb pe domnita unde plecam si ea..... ghiciti unde a spus Anca ca plecam!!!

Anca: La lenjerie intima...spune stanjenita, am cumparat de toate doar asta nu, și, nu am chef ca baieti sa ne vada cum ne uitam la dinastea!!

Eu cu Cristina ne aptinem cu greu rasul.

Eu: Dar eu ma gandeam ca il iei si pe Cristi cu tine ca sa vezi ce preferinte vrea, nuuu???Nu are si el dreptul?
Anca: Nu iti bate joc de mine! Daca erai tu in locul meu si vi cu iubitul tau la cumparaturi si trebuie sa iti cumperi si dinastea!!
Spune ea tinandu-si rasul.

***

Eu: Esti nebuna??
Anca: E doar niste lenjerie..unele sexy!!
Eu: Doamne fereste!!
Cristina: Macar probeaz-le!
Eu: Ok, Dar sa stii ca nici in ruptu' capului nu am sa le cumpar!!!

Am Intrat in cabina de proba.Doamneee prostia omeneasca, cum sa se gandeasca din toate toate lenjeriile pe astea pe astea s-a gandit la astea!!!Hai ca vi le arat:

Doamneee prostia omeneasca, cum sa se gandeasca din toate toate lenjeriile pe astea pe astea s-a gandit la astea!!!Hai ca vi le arat:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu preferam una ca asta:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu preferam una ca asta:

Na, am iesi si osca amandoua sa le cumpar, dupa muuuulte isistente s-a ajuns la faptul ca trebuie sa aleg eu una din alea de sus iar ca bonus imi cumpara ele una pe care o aleg eu, adica aceea de mai sus

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Na, am iesi si osca amandoua sa le cumpar, dupa muuuulte isistente s-a ajuns la faptul ca trebuie sa aleg eu una din alea de sus iar ca bonus imi cumpara ele una pe care o aleg eu, adica aceea de mai sus.(putin mai civilizata, am zis putin) Poate va intrebati pe care am ales-o pai pe aceea cu..........

1000 de cuvinte

Ce parere aveti despre carte?

Ce credeti ca se va intampla mai incolo? Pe care s-o aleaga?

Lasati comm pe care s-o aleg!

Volumul 1: Te-am Găsit, dar Te-am Pierdut Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum