Povestește Albert
Fata asta e așa, așa, de nici nu știu cum să spun,dar ce știu e că din cauza ei nu am mai incercat sa cuceresc vreo fata, și mă simțeam prost când alte fete îmi făceau avansuri.
Astăzi când am văzut-o în lenjerie nu m-am putut abține și i-am făcut două poze. Una a șters-o ea dar cealaltă în albastru care ori cum îi stătea mai bine, a lăsat-o, nici nu cred că a văzut-o. Poza asta am pus-o de fundal la telefon.😂😏 Știu sunt obsedat, obsedat de ea❗❤ Cum am mai spus mai devreme sunt obsedat și o urmăresc pe GPE.***
Nu îmi vine să cred ochilor,îl văd pe Răzvan cu trei bărbați musculoși dând cu picioarele în nimeni alta înafara de Emily.
Fluier o data și toți se uită la mine. Cei trei bărbați o iau la goană și rămân cu dracu' asta.Răzvan: Trădători... Hei cf Albert? Bine? Și eu bine. Ști că noi suntem prieteni, nu?
Nu mai suport și îi dau un pumn în față de toată frumusețea. El cade. Mă duc repede la Emily.
Eu: Prostuță, prostuță mică, la ce te gândeai? Mă duc la ea și îi ridic capul și mă uit la fata ei, are o zgârietură destul de gravă pe fata. Credeai că ești mare și tare? Uite ce măre ești acum, văd și eu că le-ai arătat lor. Macar acum știu că acum o să te lase în pace.
Sun repede la salvare. Mai stau cu ea,incercand sa o ingrijesc, dar nu am facut mai nimic, iar în cam in 10 minute vine și ambulanta cu o mașină de poliție. O pune pe targă.
O doamnă: Aveți vreun grad de rudenie cu ea?
Eu: Da sunt fratele ei!Aceasta strâmbă puțin din dinți, nu cred că ma crezut, dar ce contează este că ma lăsat să merg cu ea. Sper sa nu fie prea rău rănită că dacă este nu știu ce mă fac. Acum mă gândesc la ce e mai rău. Sa fie in comă sau să trebuiască vreun transplant de sânge iar eu sa nu am aceiași grupa de sânge și să nu găsească un donator la timp sau nici nu vreau sa o zic.. ar putea muri...
Răzvan s-a trezit înainte să vina ambulanta, și a rupt-o la fuga. Despre bagajele pe care le avea Emily, le ia George, un asistent și le duce acasă la mine. Am dat declarație și am zis cine și cum s-a întâmplat. Chiar daca Răzvan o să mă creadă un pârâcios, asta e, merita pedepsit!
Am ajuns la spital iar ea a dus-o într-o cameră și nu prea vad ce fac, pentru că nu am voie. Off. Aștept de ceva timp. De părinți ei, tatăl ei a fost în mașina de poliție, pentru că e polițist, și mama ei lucrează acolo deci nu a fost prea greu de a o înștiința. Și au venit și ei. Acum stăm toți trei pe scaune așteptând.**După două ore**
Iese un doctor, mai în vârstă și zice.
Doctorul: Donovan Emily?
Noi: Da?
Doctorul: ...
Suspans ...
500 cuvinte
CITEȘTI
Volumul 1: Te-am Găsit, dar Te-am Pierdut
Storie d'amoreEmily Donovan este in primul an de liceu(boboc) vrea sa treaca cât mai repede perioada aceasta pentru a fi doctor. Albert Connor este un baiat frumos, de clasa a XII- a, se îndragosteste cu adevarat pentru prima data. Este fiul lui Sebastian Connor...