Capitolul 23

77 4 2
                                    

****

După ore de chin, de stat pe telefon uitându-mă la fundal și așteptând să se întâmple ceva, se aude soneria! Chiar se întâmplă!! Sar din pat împiedicându-ma de cearșafuri cad pe podea, dar mă ridic repede și cobor scările. Ajunsă în fața uși o deschid repede fără să mă asigur cine e, de ar fi fost mafioți, jandarmi sau eu știu eu ce, le deschidem😁 doar pentru că mă plictiseam și dacă mai stăteam așa mult muream!
Anca intră pe ușă cu Cristina vorbind fara că măcar să mă salute. "Frumos!"

Anca: Alesia s-a dat la mine!!
Cristina: Cee? Nu te cred!
Anca:. Când ți-am spus că este LEZBIENCĂ tu nu mai crezut!
Cristina: Na, amu' împușcă-mă! Și cum s-a dat? Ce a făcut?
Anca: Eram la baie, îmi retușam machiajul când vine ea și zice cu vocea ei pițigăiată :" Nu trebuie să te mai aranjezi atât,tot frumoasa ești!" Apoi zic eu:" Merci?" După zice: " De ce stai cu Cristi, ăla? Lăsa-l naibi și hai la 'Fast kiss' am auzit că au renovat camerele de sus și că putem merge la club!" Apoi zic repede: " Ști care este diferența între mine și tine? Eu nu sunt o curva și aș face o gluma despre tine, dar toată viața ta e o gluma!" Și am plecat la iubitul meu.
Eu& Cristina: Ooo.. ai făcut-o urât!
Anca: Știu! Adică ea îmi zice să îl las pe Cris al meu, pentru care am muncit foarte mult să îl am, să mă fac LEZBIENCĂ,bă da cat de fraieră mă crede? Apoi ia o gura mare de aer și zice: Oricum, cum te simți, ești bine?

Cam greu mă mai bagă în seamă,dar na!

Eu:Sunt bine!
Anca: Sigur? Am auzit că doamna bătăușă a întrecut limita și la cam enervat pe domnul șef de box, și a cam luat bătaie! Spune ea puțin amuzată de situație.
Eu: Pai că să știi erau vreo 3 matahale cu el și cum naiba să câștig, pe lângă că sunt fata și nu am puterea unui băiat!
Anca: Da știu, dar daca îți vedeai de treabă, nu-ți mai făcea nimic.
Eu: Dar tu de ce parte ești? In primul rand el s-a luat de mine și eu doar mă apăram. In al doilea rând...
Anca: Asa te aperi tu? Făcându-l de râs?
Eu: Acum chiar cred că ești de partea lui! Iar în al doilea rând, el e un băiat răsfățat care nu știe să piardă.
Anca: Asta ai dreptate, dar acum ce facem?
Eu: Sincer nu știu. Ne uitam la un film ceva? Chiar dacă azi am stat doar în fața ecranului.
Cristina: Nu! Hai la bâlci! O sa te simți mai bine și o sa ne distram. Ce părere aveți?
Eu& Anca: Da!
Eu: Dar la ce ora incepe?
Cristina: Începe pe la 16:00.

(Ca să știți în fiecare zi clasa a 9 a are sase ore, adică vine la ora 14 acasă. Anca și Cristina după ore au plecat acasă s-au schimbat și au venit la Emily)

Eu: A, e bine. Hai in bucătărie.

După ce am intrat în bucătărie.

Eu: Vreți ceva de băut?
Cristina: Da
Anca: Și eu!
Eu: Apa minerala sau suc
Anca & Cristina: Suc
Eu: De care?
Anca: Cola.
Cristina: Și eu!

După ce le-am servit.

Eu: Mă duc să fac un dus. Simțiți- vă că acasă!
Ele: Bine.

Merg in camera la mine. Intru în baie. Mă dezbrac și îmi fac dusul de 5 minute, in care am folosit unul dintre gelurile mele preferate. Ies din cabină punându-mi halatul meu pufos. Intru' in camera mea și mă duc la șifonier și aleg să mă îmbrac:

 Intru' in camera mea și mă duc la șifonier și aleg să mă îmbrac:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Parul lăsandu-l pe spate pentru a se usca mai repede.
Cobor.

Eu: Plecăm?
Ele: Da.
Eu: Si unde e?
Cristina: In centru.
Eu: Cu ce ați venit?
Anca: Pe jos.
Eu:Aha. Chem un taxi.

Chem un taxi.
E șoferul meu preferat. Un bărbat cu școala vieții, are cam 54 de ani, înălbit, dar glumeț.

Îi dau un mesaj mamei:
"Sunt cu Cristina și Anca la bâlci, nu stiu când vin. Am luat bainl din poșetă ta,700 de lei, nu te superi, nu? Normal că nu, pa!"

Ma uit pe geam. Ce-i cu atâtea afișe? Se pare că se deschide o nouă sală de fitness, mâine după școală. Cred că voi merge pentru că domnul doctor a spus că trebuie să fac mișcare cel puțin 30 de minute pe zi, pentru a mă reface, dar am eu o banuiala ca vrea ca, daca o sa existe o data viitoare, sa mai vina sa ma bata, sa pot sa ripostez, teoria mea.

După ce-l plătesc pe domnul Vasile, șoferul.

Eu: Și de unde începem?
Cristina: Roata mare!
Eu: Nuu, hai sa începem cu ceva mai mic, cum ar fi, roata norocului.

800 de cuvinte
Ups, am uitat sa mă opresc.

Volumul 1: Te-am Găsit, dar Te-am Pierdut Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum