Capitol lung:
Deschid ușa și îl văd pe Albert și pe Marcel, care stătea în spatele lui.
Albert este îmbrăcat cu o pereche de blugi negri,o cămașa albă, niște pantofi negri si cu un par care, cred că nu la aranjat atât de mult.Eu: Bună!
Albert:Bună! Areți...uau! Spune analizând cu ce sunt îmbrăcată.
Eu: Multumesc!
Albert: Mergem?
Eu: Da.Merg spre mașina lui Albert, cel puțin asta cred. E un Jeep albastru, genul lui. Însă mă înșel când intră Marcel în ea. După ce văd că Albert intra in celălalt Jeep gri, îmi dau seama că ei au venit cu mașinile lor. Albert vine lângă mașină lui Marcel și îi face semn să deschidă geamul, el face întocmai.
Albert: Emily!
Eu:Da?
Albert: Unde sta Anca?
Eu: Pe strada Primăverii, numărul 436!Nu spune nimic, doar face un semn cu mâna la Marcel, care cred că înseamnă: "Ne întrecem până acolo!"
Chiar nu vreau să ne întrecem, îmi place viteza, dar nu știu din ce motiv, in mașina lui Marcel chiar îmi este rău.
Am ajuns la Anca. Eu, cum au oprit, am și coborât din mașină. Cea mai rea situație, să îți vina sa vomiți și nu poți.
Bat la ușă, chiar daca ar fi trebuit să bată Marcel, că teoretic el se întâlnea cu Anca. Îmi deschide ușa și o vad îmbrăcată cu:Perfect! Acum nu doar eu sunt îmbrăcată lejer. Marcel este îmbrăcat cu o pereche de blugi albastru spălăcit, rupți, cu o cămașa neagra, este cam la fel ca Albert.
Anca: Mergem?
Noi: Da.Am plecat cu Marcel, tot mi-a fost rău, dar nu așa de tare. Noi suntem mai în față ca ei, însă nu am mai făcut cursă. Cursa aceea a fost câștigată de către ... Nimeni a fost egalitate.
Povestește autoarea
Între timp, in mașina lui Albert.
Albert: I-ai spus că suntem veri?
Anca: Credeam că tu i-ai spus!
Albert: Off.. și acum cine îi spune?
Anca: Nu știu? Amândoi?
Albert: Da.
Anca: Și lui Marcel chiar îi place de mine sau ai scos tu ceva?
Albert: Este așa de evident?
Anca: Cred că singura care nu știe e Emily.Povestește Emily
Am ajuns in fața unui restaurant. "Luxe" era scris pe clădire. Este o clădire mare, și cam totul este un galben-auriu ca și aurul. Intrăm și un chelner ne conduce la masă noastră.
Tăcere... doar stăm și ne uitam prin meniu. Aleg niste salată cu niste friptura, iar restul, habar nu am. Vine mâncarea si tot liniște este.Autoarea povestește
Cristi: Serios?
Cristina: Da, Emily cu Albert si Anca cu Marcel au plecat.
Cristi: Și i-am spus să nu se ducă, și ai spus că nu ști unde sau dus?
CITEȘTI
Volumul 1: Te-am Găsit, dar Te-am Pierdut
RomanceEmily Donovan este in primul an de liceu(boboc) vrea sa treaca cât mai repede perioada aceasta pentru a fi doctor. Albert Connor este un baiat frumos, de clasa a XII- a, se îndragosteste cu adevarat pentru prima data. Este fiul lui Sebastian Connor...