'SKYLARRRRR!' 'Ja mam' roep ik terug. 'Ik moet je iets vertellen.' Ik ging naast mijn moeder zitten en keek haar strak aan.'Skylar het is moeilijk om te zeggen maar j-j-je moet naar een jongens internaat. Je word over een uur gebracht.' 'WATTTTT??' 'DAT MEEN JE NIET!!!' 'Sorry Skylar maar ik kan niet meer voor je zorgen en je weet dat je vader in het leger zit en nooit thuis is.' Ik rende naar boven en ging huilend op mijn bed liggen. Er lagen al 3 koffers en ik pakte ze huilend in. Ik belde ook lizzy even om te vertellen dat ik naar een f****** internaat moesten geen normaal internaat nee hoor een JONGENS internaat. 'SKYLAR JE MOET GAAN!' Ik stampvoeten boos naar beneden en zetten de 3 koffers in de auto. Ik voelde een traan over mijn wangen rollen en de auto vertrok.
*aangekomen bij het internaat*
Ik stapte uit de auto en liep naar de balie. Teminste ik denk dat het de balie is er hangt namelijk een groot boord waar ''Balie'' opstaat. 'Ehh ik ben nieuw mijn naam is Skylar.' Ze knikte en gaf me een sleutel. 'Je moet naar kamer 999 op de 9de verdieping. Je koffers komen met de lift en jij moet met de trap. En je slaapt bij 3 andere jongens.' Ik keek haar verbaasd aan. 1 hoeveel kamers zijn er wel niet. 2 waarom slaap ik met jongensg en 3... laat ook maar. Ik liep vol tegenzin naar de trap. Toen ik moe en uitgeput op de 9de verdieping was was ik verbaast hoe er nog zoveel kamers kunnen zijn. Wel 1 voordeel. Ik ben het enige meisje dus geen concurrentie. Ik ben dan niet mooi met mijn bruine haar en groene ogen. Maar het kan er mee door. Ik zag een groep jongens en liep naar ze toe. 'Ehh weten jullie waar kamer 999 is?' 'Zo zo bij wie ga je op bezoek?' Vroeg een jongen bij het groepje. Ik keek ze woedend aan. 'Bij niemand ik kom hier zeg maar wonen of hoe je het dan ook noemt.' Ik zag ze verbaasd kijken en een jongen wees naar een deur. Ik knikte en liep die kant op. Ik klopte op de deur en 5 jongens stonden in de deuropening. Ze keken me verbaaasd aan. 'Ehh heyy ik ben Skylar.' Een jongen reageerde en stak zijn hand uit. 'Tim.' 'Dit zijn Jack, Tygo, Julian, en Luke.' Ik knikte. Ik ging zitten op een bed wat blijkbaar van mij was, en keek ze aan. 'Ik ben Skylar ben 15 en kom nu hier wonen zeg maar.' Ze knikte. Ik ben erachter gekomen dat Tim, Julian en Tygo mijn kamer genoten waren. De andere 2 hadden een eigen kamer. De jongens zijn wel lief. Ze hadden me verteld dat ze een soort groepjes hadden. Je had er heel veel maar ons groepje zeg maar. Ja ik hoor er nu ook bij aangezien ik met ze op de kamer zit. En een ander groepje de slechte zeg maar zijn de populairste. We hebben geen keuken dus moeten naar een kantine. We hebben wel een kast die om de dag word bijgevuld. Met: chocolade, chips, drinken en nog veel meer andere dingen. Hij was precies aangevuld toen ik er was dus ik pakte gelijk alle chips cola 7-up en chocolade. We hadden alle 4 een eigen kast. We liepen met ons groepje van nu, 6, naar de kantine met mij voor op. Logisch hallo Its me the one and only girl. Ik liep de kantine binnen en rook pizza. De leider van ons groepje zijn eigenlijk ik en Tim. Want ja. Niemand kan tegen een meisje op ofcourse. en geloof me Tim is echt super knap. Ik sprong op zijn rug en we liepen met ze alle naar de borden. Ik schepte nog steeds zittend op Tim zijn rug 3 stukken pizza op. Het is Hawaï mijn lievelings pizza. We gingen zitten en we zagen de ''andere'' groep zitten. We noemen ze de maffia. En wij zijn de badboy. En girl maar dat doet er nii toe. Ze noemen ons de badboys omdat we nogal 1 eigenwijs zijn 2 bijna nergens bang voor zijn en 3 omdat wij gewoon super mega leuk en zo zijn. En ja dat dus. Ik ging naast Tim zitten aan een tafeltje. Toen we klaar waren met eten pakte ik 2 witte magnums en 3 cornetto's. Ik rende de trap op naar mijn kamer. Ik zakte half door mijn benen door vermoeidheid en rende de kamer binnen. In mijn kast heb je 7 kastjes 1 koelkastje en een groot vak voor kleding. (Shirts en jurkjes). In de koelkast en vriezer in 1, lagen nu de ijsjes mijn cola en 7-up. En de chips lagen in een apart vak met de chocola. Ik pakte mijn tas uit. Als laast pakte ik een foto lijstje. Ik keek naar de foto. Ik en Lizzy en Logan stonden er op. Logan is mijn beste friend. Ik mis ze. Ik heb hier geen WiFi en kan ze dus niet bereiken. Ik zette het fotolijstje neer en ging huilend op mijn bed liggen met mijn hoofd in het kussen. Ik voelde en hand op mijn rug. Ik draaide me om en zag Tim. Hij was gelukkig de enige. 'Ehh Heyy is alles Oke?' Vroeg hij. Ik begon weer te huilen en kroop met mijn hoofd in Tim zijn shirt. Hij aaide over mijn rug. Het voelde zo vertrouwd aan. Alsof ik hem al jaren ken. Na een tijdje keek ik hem aan. Ik keek in zijn mooie helder blauwe ogen. Zijn bruine haar liet hem glanzen. Hij kwam langzaam naar voren en ik voelde zijn lippen op de mijne drukken ik schok en liet los. 'Sorry Sky dit was niet mijn bedoeling ma...' hij kon zijn zin niet afmaken. Ik drukte mijn lippen zachtjes maar onzeker op de zijne. Na een paar seconde besefte pas wat ik deed. Dit kan niet dit mag niet. Ik heb een belofte me mezelf. Ik mag en zal nooit meer een vriendje hebben! Ik spong half van mijn bed af en rende naar beneden. Ze hadden een grote tuin. Ik ging op een bankje zitten.
JE LEEST
Jongens internaat?!
RomanceSkylar is een meisje. Haar moeder is depressief en haar vader werkt ik het leger en is nooit thuis. Als haar vader en moeder van Skylar af willen sturen zij haar naar een internaat. En niet zo maar 1. Een jongens internaat! Als Skylar dat te horen k...