Ik kroop door de tunnel wat wel een uur leek te duren. Ik voelde wat aarde boven me afbrokkelen en begon te rennen. Uiteindelijk kwam ik aan bij het einde. De tunnel ging niet meer verder. Ik keek omhoog en zag een luik. Ik opende voorzichtig het luik. Ik keek of er nog iemand was maar het was verlaten. Ik opende hem nu helemaal en wilde mezelf optrekken toen ik opeens heel erg last kreeg van mijn arm. Oeps vergeten. Ik trok me op aan 1 arm. Toen dat gelukt was sloot ik het luik en keek weer even snel om me heen. Ik sta nu in een groot gebied met allemaal gras. Meer niet. Het gras kwam tot boven mijn hoofd. Ik liep naar rechts omdat ik van links kwam. Skylar denk na. Waar zou Noah kunnen zijn. Ik kan het niet verzinnen. Ik zuchtte diep. Ik ging even zitten op mijn kont en opende mijn tas. Ik graaide erin en vond een bidon met water en zak met 7 broodjes. Ik pakte 1 broodje en dronk even snel een klein beetje water. Ik at het broodje op. Die had ik namelijk in mijn tas gedaan voordat ik vertrok. En ik heb nog wat geld van Isabella gekregen. Ik hoorde gekraak en herkende het geluid. Het luik. Ik stond snel op en liep verder. Om de 3 passen keek ik achterom. 'SKYLAR WAAR BEN JE?!' Ik herkende Tygo zijn stem meteen. Hoe wist hij dat ik hier ben. Wacht. Isabella. Ik hoorde gekraak achter me en draaide me om. Shit. Daar stonden ze. Alle 5 de jongens. Allemaal verdrietig. Maar ik kan het niet. Noah is nog vrij. Ik kan ze niet in gevaar brengen. Sorry. Ik draaide me om en rende me weg. Na ongeveer een half uurtje rennen stopte ik. Ik sta nu langs de snel weg. Ik begon met liften. Tot mijn verbazing stopte er een auto. Het had verduisterende ramen. 'Ehh kan ik mee liften?!' Vroeg ik in de hoop dat iemand mij hoorde. Er ging een deur open en zonder dat ik het kon beseffen stapte ik in. Daar zat hij dan. Noah. Spring levend. Ik wild gelijk se auto uitspringen maar ik was al te laat. De deur was gesloten. Ik opende snel mijn tas in de hoop dat ik iets te pakken kreeg maar het lukte niet. Noah kwam naast me zitten en hij legde een hand op mijn been. 'Laat los! HELPP!!' 'Ohh Skytje. Je kan schreeuwen wat je wilt maar dat gaat je niet helpen.' Het liefst wilde ik nu die grijns van zijn lelijke gezicht afslaan. Hij begon aan mijn t-shirt te frunniken. 'Bukken!' Hoorde ik iemand van buiten roepen. Ik heb geen idee wie het was maar ik vertrouwde de stem. Ik bukte en ik hoorde gelijk daarna een schot. Noah viel slapjes naar achteren en ik opende de deur en viel half naar buiten. Ik werd opgevangen door 2 bekende armen. Die van Tim. 'Ohh Sky waarom rende je weg.' Hij knuffels ene stevig en ik hield hem ook stevig vast. 'Sorry ik wilde niet dat Noah jullie iets aan deed. E... e... en ik zag het nooit meer doen. Sorry.' Tim knikte in teken dat hij me hoorde. Hij bracht me terug naar het internaat.
*1 week later*
Ik keek Tim aan in zijn prachtige ogen. We gaan vandaag met de jongens en Isabella verhuizen. We gaan naar Amerika. Daar hebben we heel groot huis gekocht. Isabella heeft nu inmiddels verkeringen met Julian. Die twee zijn zo schattig samen. Het was gewoon liefde op het eerste gezicht. Ik pakte de krant op en las de voorpagina. "Jongen dood gevonden in auto" ik las verder. "Een week geleden is de heer Noah de Graaf dood gevonden in een gestolen auto. Hij is neergeschoten door een grote maffia bende meer is er niet bekend." Een opgeluchte zucht verliet mijn lippen. Noah is weg. Tim had me alles verteld. De spullen van hun bende zijn al weer weg. En tussen mij en Tim gaat alles goed. Ik tilde een doos op en zette het neer bij de vrachtwagen. 'Babe kom je?' Ik draaide me om en sprong op Tim zijn rug. We liepen met ze allen het vliegtuig in. Tim zette me neer en kwam naast me zitten. Het is een privé vliegtuig van Isabella. Het heeft rare stoelen. Ze zitten in en kring. Het is er wel heel mooi. Tygo kwam aan de ander kant van mij zitten. Daarnaast kwam Julian daarnaast Isabella en daarnaast Logan en naast Tim kwam Luke. 'Sky, nog steeds snap ik iets niet.' Zei Luke. Hij ging verder. 'Waarom liep je weg van het ziekenhuis.' 'Nou Noah was nog niet gevonden. En hij is heel gevaarlijk. Ik wilde jullie niet in gevaar brengen. En... en.....' tranen begonnen over mijn wangen te rollen. 'Het is Oke Sky ik snap het.' Zei Luke. Ik knikte. We waren inmiddels al opgestegen. Ik heb er zo veel zin in. Ik maakte me los en begon mijn Tim op schoot te zitten. Hij sloeg zijn armen stevig en beschermend over me. Ik voel me zo veilig bij deze jongen. Ik kroop dichter tegen hem aan. Ik sloot mijn ogen en begon te denken. Als we in Amerika zijn ga ik zijn ouders ontmoeten. En hij de mijne. Mijn ouders zijn een tijdje geleden verhuisd naar Amerika. Ze voelen niet aan als mijn ouders maar ik blijf ze eeuwig dankbaar dat ze mij naar Tim brachten. Ik voelde mezelf slapjes worden. Ik werd meegenomen door mijn dromen.
*******
Heyyy ik ga gewoon verder met dit boek. En ik heb al wel een idee dankzij:nicknicknicky Check haar account zeker even. Dankjewel nog btw❤️
JE LEEST
Jongens internaat?!
RomanceSkylar is een meisje. Haar moeder is depressief en haar vader werkt ik het leger en is nooit thuis. Als haar vader en moeder van Skylar af willen sturen zij haar naar een internaat. En niet zo maar 1. Een jongens internaat! Als Skylar dat te horen k...