5.

953 28 8
                                    

(POV Skylar)
Logan en Lizzy hebben mij zo ver gekregen om te lasergame. Afleiding voor wat de jongens me aan deden. We hadden andere kleding aan gedaan,leger kleding, en hadden 2 horizontale strepen op onze wangen getrokken. We moeten lasergame tegen een groep van 5 jongens. We gaan ze inmaken. Ze droegen een masker en ik kon hun gezicht niet zien. We namen onze plaatsen aan en begonnen. De jongens die de leider leek was helemaal naar achter gegaan. Ik volgde hem tot ik achter me iets hoorde. Ik draaide me met een ruk om en schoot degene achter me neer. Het was een van de jongens. Ik liep verder tot ik Lizzy hoorde roepen:'Sky jij en Logan zijn nog over en moeten nog 2 jongens afmaken. Ik kan alleen de ene niet zien.' Ik grinnikte. Ik kroop door een buis en zag Logan. Hij werd geschoten door een jongen. Niet de leider maar een andere. Ik sprong uit de buis maakte een salto en schoot hem neer. Ja mensen ik kan een salto ben zo trots op mezelf. Ik draaide me om en zag de leider staan. Ik richte mijn lasergun op hem en glimlachte. 'Beyy' zei ik en schoot hem neer. Lizzy rende op me af en sprong letterlijk op me. Toen ze van me af kwam sprongen er opeens luiken open en kwam er confetti uit. Ook kwam er een spandoek. Waar op stond "gefeliciteerd Skylar!"
De jongens liepen op me af en deden de maskers af. Ik sprong ze in de armen en gaf Tim een kusje. Dit is mijn beste verjaardag ooit. 'Kom Sky we hebben een verrassing.'ik keek ze blij aan. 'Trouwens Sky denk je dat je kan zwemmen met je zij?' Ik knikte. We gingen met ze allen naar de kamer. Ik en Lizzy liepen de badkamer in. Ik trok mijn Witte bikini aan en Lizzy een sportieve zwarte achtig.

(Bikini Sky boven)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Bikini Sky boven)

(Bikini Lizzy boven)We deden de deur open en gelijk kregen we allemaal blikken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Bikini Lizzy boven)
We deden de deur open en gelijk kregen we allemaal blikken. Na ongeveer een minuut stopte de jongens pas met staren en ik en Lizzy kregen de slappe lach. Tim tilde me op en bracht me naar beneden. Ik had niet eens tijd om er nog iets overheen aan te doen.
*bij het strand*
De rit was saai. Niemand zei wat. Ik legde mijn handdoek neer op het zand en wachtte op de rest. Ik sprong op Tim zijn rug en lizzy op die van Logan. De jongens rende de zee in en lieten mij en Lizzy in het water vallen. Iedereen begon te lachen en wij uiteindelijk ook. Ik liep het water uit met Tim achter me aan.' Heyy prinses vind je het niet leuk?' Ik keek hem aan. 'Natuurlijk wel ik had het alleen koud.'Tim zuchte opgelucht. Hij kwam dichter bij en kuste me. (Plaatje beneden)

De kus was passiebloem, lief en vol liefde

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

De kus was passiebloem, lief en vol liefde. Na een tijdje onderbrak ik de kus. Tim pakte zonder verder iets te zeggen mijn hand en trok me mee naar een tentje. Het zag er vrolijk uit. De rest zat al aan een tafel en er was een heel dunner klaargezet. Ik gaf Tim een knuffel en fluisterde in zijn oor:  'Thx.' Hij knikte en gaf me een kusje op mijn kruin.we gingen zitten. Er was een mega taart en een hele grote pannenkoek.
*na het eten en veel geknoei verder*
We zijn nu onder weg naar onze kamers. Wee slapen weer gewoon normaal. Lizzy komt in mijn bed liggen en k ga bij Tim liggen.
Logan slaapt in een vrij bed bij Luke en Jack. Ik ging naast Tim liggen en hij hield me stevig vast. Ik deed mijn ogen dicht en viel in een onrustige slaap.
*****
Sorry voor een kort hoofdstukje, ik heb het heel druk en moet nog andere dingen schrijven. XXX Fleurtje

Jongens internaat?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu