15.

479 18 0
                                    

(POV Noa)
Skylar duwt mij op de schommel en ik giechel zacht. Ze is heel mooi. En lief. 'Skylar?' Vroeg ik zachtjes. Ik wil haar wat vragen. Maar ze reageert niet. Ook stopt ze met mij te duwen. Wat is er aan de hand? Ik draai me half om naar haar en zie haar op de grond vallen. Ik gil. 'MAMA, PAPA, TIMMYYYYY, SKY GAAT DOOD.' Ik besef niet wat er aan de hand is maar al snel komen Tim en papa en mama naar buiten rennen. Tranen lopen over mijn wangen. Ik heb toch niks gedaan? Tim rent als eerste naar Skylar toe. 'Wat is er gebeurd?' Hij klonk niet boos maar eerder bezorgt. Ik veeg snel mijn tranen weg en begin met praten. 'We waren aan het schommelen. En toen opeens duwde ze me niet meer en zag ik haar op de grond vallen.' Tim knikte. Ik loop op hem af en geef hem een knuffel. 'Sorry.' Fluister ik zachtjes in zijn oor. 'Maakt niet uit No.' Ik loop naar mama toe en pak haar hand.

(POV Tim)
Noa en me ouders zijn inmiddels al naar binnen. Noa kon het niet zien. Ik til Skylar op en loop ook naar binnen. Ik loop gelijk naar boven naar mijn kamer. Ik leg Skylar neer op mijn bed. Wat zou er gebeurd zijn? Zou ze iets raars gezien hebben? Zou ze koorts hebben? Is ze ziek? Ik voel aan haar voorhoofd en voel dat het warm Is en gelukkig niet heet. Ik pak een washandje en leg hem op Skylar haar voorhoofd. Ik hoop wel dat ze snel wakker word. Ik ga naast haar zitten op een stoel die ik ernaast hen gezet. Er blijven nog steeds vragen door mijn hooft zweven. Wat is er gebeurd? Waarom? Hoe? Ik krijg er hoofdpijn van en pak een glas water die ik op het nachtkastje heb gezet. Eigenlijk was het voor Skylar bedoeld maar ik zal hem niet helemaal op drinken. Ik drink de helft op en zet de andere helft neer op het nachtkastje. Ik kijk op de klok en zie dat het al 6 uur is. Normaal gaan we nu eten. Ik denk dat Noa en me ouders wel al aan het eten zijn. Ik en Skylar eten dan wel wat later. Zolang ik maar met Skylar ben. Ik voel in mijn zak en voel de ring nog zitten. Gelukkig. Nu nog haar ouders vragen om Skylar haar hand. En dan..... dan is ze eindelijk van mij. Als ze dan wel ja zegt natuurlijk. Dat is dan ook nog de vraag. En als ze er nog niet klaar voor is zal ik op haar wachten. Ik zal wachten tot zij er klaar voor is. Ik zou alles voor haar doen. Ze is en blijft mijn prinses. Voor altijd. Wat er okk gebeurd.....

******
Heyyy,
Effe snel een hoofdstukje. Hij is niet lang maar het is wel een hoofdstuk. Als je het boek leuk vind en miss ideeen hebt kan dat altijd in de reaaa. Merry chrismas en alvast een happy new year❤️❤️💫

Jongens internaat?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu