(POV Julian)
De deurbel ging. Ik was alleen thuis, de rest was boodschappen gaan doen. Ik had geen zin om mee te gaan. Ik liep naar de deur, wie zou het eigenlijk zijn. Ik verwacht niemand. Ik opende deur en een gedaante sprong snikkend op me. Wacht. Wat. Hánne? Ik wreef met mijn hand over haar rug. "Hánne... is alles okay?" Ze schudde langzaam haar hoofd. "Kom binnen, vertel." Ik kan mijn kleine zusje niet verdrietig zien. "Nou.. uhm.. het ging niet zo lekker en Uhm.. Uhm.. ik wil weg. Kan ik alsjeblieft een tijdje hier blijven...?" Ik begon te denken. "Uhm ik kan het vragen aan Skylar. Ze is erg aardig. De jongens weten niet dat ik Uhm. Een zusje heb. Dus misschien kan je Skylar haar vriendin spelen...?" Ze knikte. Gelukkig snapt ze me. Ik liep naar de keuken en schonk een glas cola voor haar in. Zodra ik het gaf begon ze te drinken. "Dankje" zei ze. Ik pakte mijn telefoon en toetste Skylar haar nummer in. De telefoon ging 3x over en toen werd er opgenomen. "Yo Julian. Alles okey?"
"Hey Sky, ja alles prima. Is alles met jullie okey? Wanneer komen jullie terug?"
"Ja alles is prima. Ik leg alles later wel uit. We gaan om 4 uur rijden dus zijn denk rond avond eten terug. Waar belde je voor?"
"Oke dan zie ik jullie dan wel, en Uhm. Kijk. Er is een meisje hier. En Uhm. Ze kan niet naar huis. Kan ze pls hier overnachten?"
"JULIAN. JE HEBT FK ISABELLE!"
Toen Skylar dat zei keek Hánne me verrassend aan. Ik wuifde het weg.
"Sky Sky nee niet zo. Het is een lang en ingewikkeld verhaal. Maar het is me zusje. Zeg niks tegen de rest pls. Kan ze niet een vriendin spelen van jou."
Ik hoorde haar zuchten achter de telefoon.
"Tuurlijk, we hebben nog een kamer over. De aller laatste op de gang. Het is een 1 persoons kamer, lijkt op die van Logan enzo."
"Dankje Skylar. Je staat bij mij in het krijt. Ze heet btw Hánne. Niet vergeten. En ik wist niet dat we nog een kamer hadden?"
"Klein geheimpje" zei ze terug. Hánne keek me glimlachend aan. Ik lachte terug. Ze sprong op en gaf me een knuffel. "Dankje". Ik zette de tv aan en ging relaxt op de bank zitten. "Wie is Isabelle?" Vroeg Hánne opeens. Ik lachte. "Isabelle is mijn vriendin. Ze is super lief, aardig, slim en knap." Hánne lachte trots. "Ik kijk er naar uit om haar te ontmoeten." Ik knikte. Dat word nog iets. Hopen dat Skylar een beetje kan liegen...**********
Heeyyy, ik heb de laatste tijd niet heel veel tijd. Maar hier is weer 1 klein hoofdstukje xx hoop dat jullie het leuk vindenn❤️
JE LEEST
Jongens internaat?!
RomanceSkylar is een meisje. Haar moeder is depressief en haar vader werkt ik het leger en is nooit thuis. Als haar vader en moeder van Skylar af willen sturen zij haar naar een internaat. En niet zo maar 1. Een jongens internaat! Als Skylar dat te horen k...