(POV Tim)
We waren nu inmiddels thuis en ik vertelde de jongens over het plan en het appje. 'Jack weet niet dat wij het weten. Dus wanneer hij weg gaat volgen we hem.' De jongens knikte en ik liep naar de slaap kamer. Hoe moet ik Sky gaan vertellen dat er weer een vriendin van haar overleden is?! Ik hoorde de deur gaan en liep naar Jack toe. 'Waar is Sky?' Jack keek me aan. 'Ohh Logan en Tygo zijn hier.. ehh ik bedoel hey Sky is ehh gaan drinken met een jongen. Een hele goede vriend ze waren erg close. Ze moest er even tussen uit over dat Lizzy dood is.' Ik knikte. Zelf wist ik dat Sky mij dat niet aan zou doen. Ik liep naar mijn kamer en ging op mijn bed liggen. Misschien ben ik Sky wel kwijt. Voor altijd?! Noah heeft haar wie weet wat hij doet. Ik zette die gedachte uit mijn hoofd en zette de tv aan zodat het leek alsof ik niks wist. Maar zelf weet ik beter.(POV Skylar)
Ik stapte bij Jack ik de auto. Hij ging ook zitten en begon te rijden. Na een tijdje ging hij naar rechts. 'Ehh Jack het zieken huis is naar links.' 'Weet ik.' Zei hij. Ik keek hem raar aan. 'Maar waar gaan we heen?' Hij negeerde me en daar werd ik woedend om. 'GODVERDOMME JACK IK MOET NAAR LIZZY!!' 'Oh Sky die is allang dood. Jij gaat naar een plek waar niemand weet waar jij bent.' Ik keek hem raar aan maar kon verder niks zeggen door iemand achter me die me plots vast pakte en tapte mijn mond dicht, Mijn handen werden aan elkaar vast gemaakt en Jack zat daar maar gewoon. Hoe kan hij me bedriegen ik dacht dat hij een vriend was. En lizzy... tranen rolde over mijn wangen. Ze is er niet meer. Ik draaide me om en zag Noah. De tranen werden alleen nog maar meer. 'Goed gedaan Jack. Ik wist wel dat ik op je kon rekenen vriend.' Zei Noah. Nu pas besefte ik me waar ik was. Ik ben in de middel of now were met Noah die zonet mijn beste vriendin heeft vermoord. De auto stopte en ik en Noah werden afgezet bij een verlaten gebouw. Tranen rolde nog steeds over mijn wangen en ik wist dat ze niet meer zouden stoppen toen Noah zei:' wat gaan we weer opnieuw een plezier beleven.'(POV Jack)
Ik keek om me heen. De jongens zijn allemaal naar de slaapkamer toen ze hoorde dat Sky naar een vriend was. Ik loog niet. Sky is wel degelijk naar een vriend en ze zijn close. Tenminste. Noah wil haar en ik ken hem hij zal haar krijgen. Ik en Noah zijn al best lang vrienden we ontmoeten elkaar in groep 3. We deden altijd alles samen. Totdat Skylar in zicht kwam. Noah deed alles om haar te krijgen. Toen ze het uitmaakte wist ik dat Noah iets deed wat niet klopte hij had wel haar vriendin enzo vermoorde, maar hij deed het voor mij. Zodat ik en Sky ook samen naar bed konden gaan. Bij Noah wilde ze het niet maar hij zei dat dat nog wel zou komen totdat ze opeens weg was. Ik en Noah hielden contact tot Sky hier heen kwam. Ik had Noah in gelicht en zo begon alles. De jongens weten het niet en mogen het niet weten ook. Sky zal eindelijk van mij en Noah zijn. En omdat ze nu weet dat ik bij Noah hoor vertellen we haar dat het allemaal Tim zijn idee was en dat de jongens erbij hoorden. En logan.. we zeggen gewoon dat hij Lizzy dood wilde hebben en hij er ook bij hoort. Natuurlijk zullen we Tim op de hoogte houden. We sturen gewoon elke dag of dag in de week hem een filmpje van Skylar. Ik grijnsde in mezelf en liep naar de kamer en deed de deur open. 'Ik ga naar mijn kamer doei.' De jongens zwaaide en ik liep naar mijn kamer. Ik ging op mijn bed liggen en viel in slaap.****
Heyy sorry voor het kleine hoofdstukje ik moet leren en heb toetsweek. Ik zal snel weer verder schrijven.
JE LEEST
Jongens internaat?!
RomanceSkylar is een meisje. Haar moeder is depressief en haar vader werkt ik het leger en is nooit thuis. Als haar vader en moeder van Skylar af willen sturen zij haar naar een internaat. En niet zo maar 1. Een jongens internaat! Als Skylar dat te horen k...