6.

907 28 4
                                    

Ik opende mijn ogen en keek om me heen. Waar ben ik? Ik knipperde een paar keer en alles werd wat scherper. Ik was in een zwarte kamer met alleen een deur. Ik wilde opstaan maar het lukte niet. Ik zat vast aan een stoel gebonden. De deur ging open en een gedaante stapte naar binnen. 'Wat wil je van me! Laat me gaan!' 'Ohh Skytje toch ik wil jou en laat je echt niet gaan.' Die stem herken ik meteen. Noah. 'Ga weg laat me gaan!' Hij grijnsde en schudde zijn hoofd. Hij kwam dichter bij en haalde en doek weg die daar blijkbaar was. Daar zat Tim. Hij zat ook vast aan een stoel. Noah hield een pistool tegen zijn hoofd aan. 'Nou Skytje aan jou is de keuze. 1 je gaat met mij naar bed en Tim blijft in leven 2 jij bent vrij en je zult Tim nooit meer zien.' Tranen stroomde over mijn wangen. 'SKY DOE HET NIET KIES 2!' Schreeuwde Tim. 'Hou je kop.' Siste Noah. Niemand zou mijn keuze kunnen veranderen. Ik schudde mijn hoofd naar Tim. '2' zei ik. Noah glimlachte. 'Goedzo.' Hij haalde het pistool weg van Tim zijn hoofd. 'Hij zal Nikons blijven Skytje maar hij blijft in leven.' Noah kwam dichter bij en toen gebeurde het....

Ik schok gillend wakker. Tranen rolde gelijk over mijn wangen. 'Wolkje is alles oke?' Vroeg Liz. Ik schudde mijn hoofd. Lizzy weet het van de nachtmerries en is het langzamerhand werk gewend. Ze kwam op me aflopen en kwam naast me zitten. 'Noah?' Ik knikte. Ik keek op me wekker en zag dat het 7 uur is. Ik stapte uit bed en kleedde me om. Ik trok een spijkerbroekje aan met een t-shirt waar op staat: Try me. Ik trok mijn Adidas aan en keek liz aan. 'Zullen we even wandelen?' Liz knikte. We liepen samen naar buiten. Even rust en weg an Noah. Toen we bij het park aankwamen hoorde ik iets achter me en keek maar zag niks. Toen ik me terug omdraaide ging alles snel Noah stond voor ons met een pistool en schoot Lizzy neer. Hij stopte jij pistool weg en rende grijnzend weg. Liz viel op de grond. 'LIZZZ NEEEEE.' Tranen stroomde over mijn wangen. Ik bukte neer naast Lizzy en zag allemaal bloed liggen. 'HELP.. IE..IEMAND.' Maar niemand hoorde me. Ik pakte mijn telefoon en belde met trillende handen Logan. 'Het wolkje hoe....' 'LOGAN KOM NAAR HET PARK.. SN..SNEL. ' De tranen rolde over mijn wangen toen ik ophing. Die Noah gaat dood. Ik trok mijn t-shirt uit en drukte hem op Lizzy haar buik. 'Liz blijf bij me alsjeblieft... he.. help ie..iemand!!' Daar zit ik dan in mijn sport bh en broek. Ik begon nog harder te huilen. 'Wolk waar ben je?' 'LOGAN HIER!' Logan rende op me af en zag me zitten. Achter hem waren de boys. Ik begon te trillen waarom had ik ook geen jasje mee genomen. Logan belde de politie en Luke kwam naast me zitten en pakte mijn t-shirt en begon op Liz haar buik te drukken. Julian ging naast Luke zitten. Jack en Tygo bleven versteld staan. Tim liep op me af en gaf mij zijn t-shirt. 'Sky is alles oke met jou?' Ik zei niks en kroop huilend tegen Tim aan. Hij tilde me op en seinde de jongens dat hij met mij naar huis ging. 'Hou me op de hoogde.' Riep hij nog. Ik sloot mijn ogen en viel huilend in slaap.

(POV Tim)
Sky was in slaap gevallen en ligt nu in bed. Die Noah gaat er aan. Het is al een half uur later en de jongens zouden Lizzy naar het zieken huis brengen dus ik verwacht ze zo terug. Behalve Logan dan die blijft daar. En Tygo misschien ook. Lizzy is er slecht aan toe ze ligt nu in coma en 20 procent overlevingskans ze heeft veel bloed verloren en heeft op de een of andere manier een harde klap op haar hoofd gehad, waarschijnlijk door haar val. Er werd op de deur geklopt en ik liep er heen. Ik deed de deur open en zag de jongens staan. Alleen Tygo en Logan ontbreken. Ze kwamen en binnen. 'Hey Tim waar is Sky?' Vroeg Jack. Ik gebaarde dat ze lag te slapen en de jongens knikte. We gingen met ze allen op de bank zitten. 'Hey ehh is het erg van Lizzy? Ze bellen toch wel als er nieuws is?' Vroeg ik en de jongens knikte. Ik hoorde gerommel en dan een harde klap in de slaapkamer en rende er op af. Ik opende de deur en zag Sky op de grond zitten. Ze leek boos. 'Sky is alles oke?' Ze schudde haar hoofd.'Ik moet naar Lizzy nu!' Ik knikte. Ik pakte me jas maar toen ik naar de auto wilde gaan hield Jack me tegen. 'Ik ga wel met haar.' Ik knikte. Hij wou het nooit doen. Ik liet het gaan en ging op de bank zitten. Na een minuut hoorde ik een telefoon gaan en zag dat het die van Jack was. Ik pakte hem op en zag dat hij een appje had. Ik las het appje en liet de telefoon gelijk vallen.
"En.. Jack heb je Sky al? Zorg ervoor dat de jongens er niet achter komen. Ik ga haar laten lijden. En Ohja die Lizzy gaat dood er zat vergif in de kogel.
X Noah"

Ik rende gelijk naar mijn auto en reed naar het ziekenhuis. Ik rende naar boven. Maar toen ik voor de deur stond was het te laat er kwamen piepen en dokters rende naar binnen. Ik rende naar Logan en Tygo en vertelde over het appje. Nu pas besefte ik wat ik gedaan had. Sky was met Jack mee. Jack heeft Sky. Ik zakte door mijn knieën en begon te huilen.

*******
Heyy ik weet niks om te zeggen dus ja lees maar verder
XXX FLuer

Jongens internaat?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu