3.

1.2K 27 4
                                    

Ik werd wakker door een klik en keek recht in de ogen van Julian. 'Julian wat heb je gedaan.' Hij glimlachte en liet een foto zien. (Foto👇🏻)

Nu pas had ik door dat ik zo naast Tim lag

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Nu pas had ik door dat ik zo naast Tim lag. Ik grinnikte en keek ik Tim zijn ogen. Tenminste naar zijn oog leden. Ik lachte en begon hem te kietelen in zijn zij. Hij werd langzaam wakker. 'Prinses waarom maak je me wakker?' Ik grijnsde en zei:' we moeten eten.' Hij keek me aan en ik liep naar de badkamer. Ik zag dat Tim me volgde en liet hem de badkamer in. 'Timmie wat is er ik ga douche.' Hij lachte en vroeg:' Ehh is het nou officieel tussen ons?' Ik keek hem aan. 'Het is een proefweekje na deze week zal ik de beslissing nemen of ik verder wil gaan of niet.' Hij lachte en zei:' ik zal mijn best doen prinses.' Hij gaf me een kus op mijn kruin en verliet de badkamer. Na een uitgebreide douch liep ik met de handdoek om me heen naar de kast. De jongens waren allemaal afgeleid om een spel en ik kleed me snel om.

(Outfit Skylar👆🏻)Ik kuchte en de jongens stonden gelijk op

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Outfit Skylar👆🏻)
Ik kuchte en de jongens stonden gelijk op. Ze keken me aan en ik liep op Tim af. Ik pakte zijn hand en riep:'OP NAAR ETEN' we renden door de hallen naar de kantine. Ik had nog steeds Tim's hand vast en liet hem los. Ik pakte een boord en legde er wat eten op. Ik zag de jongens al zitten en wou er heen lopen, maar werd vastgepakt door iemand anders. Ik keek in de ogen van Noah. 'Noah wat moet je?! Laat me met rust.' Hij keek me aan en wou me slaan maar ik was eerder. Ik liet mijn plateau vallen en blokkeerde zijn slag en sloeg hem vol in zijn gezicht. Toen hij weer wou uithalen bukte ik en trapte hem in zijn edele delen wat een kreun deed opleveren. Ik draaide me om en hoorde hem nog met zeggen:'ik krijg je nog wel vuile Bitch.' Ik negeerde het en liep op Tim af. Ik ging op zijn schoot zitten en nam een hap van zijn boterham. De jongens begonnen te lachen. Toen we ons eten op hadden gingen we even voetballen. Het stond 3-0 voor mijn team: Tim, Julian en ik. 'Jongens ik ga effe naar het toilet.' Ze knikte en speelde gewoon verder. Toen ik mijn handen had gewassen liep ik het toilet uit en werd ik hard tegen de maar aan geduwd. Ja hoor daar stond Noah. Ik keek naar zijn hand en zag iets glimmen. Ik negeerde het en gaf hem een knietje. Hij greep naar zijn edelen delen en voor ik het wist kwam er iets in mijn zij. Ik gilde keihard en drukte mijn handen in mijn zij. Noah had een mes en had hem in mijn zij gestoken. Ik viel op de grond en Noah rende weg. 'Help. Tim. Julian. Tygo. Jack. Luke. Alsjeblieft iemand?!' Ik hoorde een paar stemmen en keek voor me uit. Na een paar seconden kwam Luke aan rennen. 'Sky is alles Oke. Omg. Jongens ik heb haar gevonden kom effe helpen.' Hij rende op me af en trok zijn t-shirt uit en drukte met het T-shirt tegen mijn bloedende zij. Na een tijdje wat voor mij een uur leek te duren kwam de rest aan rennen. Eerst kregen we rare blikken maar toen ik het uitschreeuwde van pijn rende ze naar ons toe. Tim was de eerste die bij me was. Hij tilde me op met Luke nog steeds naast me en rende naar de EHBO. ze gaven me een prikkje en alles werd zwart.
(POV. Tim)
Skylar word op dit moment gehecht. Het was een diepe wond. Die Noah gaat eraan. Jack kwam mijn kant op. Hij sloeg een arm om me schouder en zei:'het komt wel goed met haar.' Ik knikte. 'Is het trouwens al officieel?' Ik schudde mijn hoofd. 'Ze wou eerst kijken of ik zeg maar niet zo ben als Noah.' 'Komt goed man. Je moet het wel speciaal maken.' Ik knikte. Er kwam een vrouw aanlopen. 'Zijn jullie de vrienden van Skylar?' We knikte en volgde haar.
(POV. Skylar)
De deur ging open en ik zag Tim. Er kwamen plots vlinders in mijn buik. Ik stond voorzichtig op en keek lachend naar Tim. Toen ik naar hem toe wou lopen viel ik. Ik maakte me schap om te vallen maar ik viel niet. Ik opende mijn ogen en keek in die van Tim. Ik boog voorzichtig meer naar hem toe en gaf hem een kusje op zijn lippen. 'Zullen we vanavond hetzelfde slapen?' Tim knikte. Hij tilde me op en tilde me naar boven. Hij legde me op het bed en zette de tv aan. 'Netflix?' Ik knikte. Ik pakte al mijn eten die ik de eerste dag gepakt had en legde het naast me. Tim had de film The Impossible aan gezet. Best een zielige film. (Ik ga hel niet verklappen maar je moet hem echt zien!) Ik concentreerde me niet echt op de film maar eerder op Tim. Hij was zo knap en aardig. Waarom doe ik een proef week. Ik ben gewoon verliefd op deze jongen. Niemand zou dar kunnen veranderen. 'Tim..' hij keek me bezorgt aan. 'Ja prinses is alles Oke?' Ik knikte. 'Tim. Ik vind je leuk en ik weet zeker dat jij het waard bent. Je bent niet zoal Noah. Het spijt me ik was gewoon bang.' Tim knikte. Zijn hoofd boog langzaam naar de mijne en hij plantte een zacht kusje op mijn lippen. 'Weltrusten prinses.' 'Welterusten Handsome.' Ik sloot mijn ogen en viel in een vredige slaap.

Jongens internaat?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu