13.

601 25 2
                                    

'Prinsesje, wakker worden.' Ik sla geïrriteerd mijn kussen tegen de persoon aan. Ik hoor hem grinniken en besef dat het Luke is. 'Kom op. We gaan naar de bios.' 'Bios?' Zei ik nog half slapend. Ik open nu mijn ogen en Luke lacht me uit. 'Nee alleen ik, Tygo, Logan en Isabella gaan.' 'Nou dan. Laat me slapen.'Hij zucht diep en trekt de deken van me af. Ik kruip onder mijn kussen en probeer Tim te vinden. 'Timmy.' Jammer ik, Luc lacht nu nog harder. Ik zucht diep. 'Waar is Tim?' 'Owh die is zich aan het klaar maken. Jullie gaan zo naar zijn ouders.' Wacht wat! Ik weet niet hoe snel ik uit mijn bed ben, maar ik zeg het je. Het is snel. Ik ren naar de badkamer en grijp een handdoek uit het rek, half struikelend ren ik naar de douch en zet hem snel aan. Ik stap eronder, was mijn haar en stap er weer onder uit. Ik sla de handdoek om me heen en föhn mijn haar. Als mijn haar geföhnd is maak ik er een snelle losse knot in. Het verbaast me dat het er nog leuk uit ziet ook. Ik ren mijn kamer in en tref Tim daar aan. Hij ziet mij niet en net als ik hem wil laten schrikken begint hij tegen zijn telefoon te praten. 'Oke.... d-d-duss..... Lola is e-er niet me-mee- meer?' Ik schrik als ik dat hoor. Wie is Lola. En hoezo is ze er niet meer. Tim zijn stem trilt en volgens mij huilt hij. Ik pak snel een bh en onderbroek en trek het aan. Ik grijp snel een jurk en trek die ook aan. Het is een baby blauwe jurk die tot net boven mijn knieën komt. Ik ga naast Tim zitten en zie kleine tranen over zijn wangen rollen. Ik leg een arm op zijn rug. Hij merkt nu pas dat ik er ook ben en veegt snel zijn tranen weg en glimlacht naar me. 'Ik moet gaan mam. Ik zie je zo.' Hij hangt op en kijkt me aan. Ik kijk in zijn ogen. Hij lacht en ik geef hem een knuffel. Ik voel zijn armen langs mijn lichaam glijden en geniet van het moment. Tim staat op en kijk me aan. 'Babe, ik ga alvast naar beneden. Ik zie je zo.' Hij glimlacht lief naar me en mijn hart slaat een sprongetje over. Ik lach ook nog en sta dan op. Ik loop naar de spiegel. Haar los of vast? Los. Ik laat mijn krullen over mijn schouders vallen en laat de jurk zitten. Ik pak mooie baby blauwe hakken en trek ze aan. Klaar. Ik pak snel nog even mijn Telefoon en loop de kamer uit. Ben ik klaar? Ben ik iets vergeten? Kom op Sky, alles komt goed. Ik adem even diep in en uit en kom weer tot rust. Ik sta nu inmiddels bij de trap. Ik neem de linker trap naar beneden. Iedereen staat daar te wachten. De meeste staan met hun mond wagen wijd open. Behalve Julian, die kan zijn ogen niet van Isabelle afhouden. Ze zijn zo schattig samen. Ik loop naar beneden en onderaan staat Tim. Hij pakt mijn heupen en tilt me op. Ik geef hem een kussje op zijn lippen en ik word neergezet. 'Kom babe.' Ik knik en pak Tim zijn hand. Vandaag ga ik zijn ouders ontmoeten. Maar nog steeds vraag ik me af wie Lola is. Als we in de auto zitten en de chauffeur (ja die hebben we gewoon) rijd neem ik een besluit. 'Tim, ik hoorde praten over een Lola..... wie is dat?' Ik zie dat hij moeite heeft om iets te zeggen maar toch openend hij zijn mond. 'Ehm... eh.. dat is mijn oma.. alleen ze w-w-was ziek en n-nu is ze er niet meer.' Een kleine traan rolt over Tim zijn wang, ik veeg hem weg met mijn vinger. 'Alles komt goed.' Dat is het enige wat ik kan zeggen. Ik weet niet wat ik moet zeggen of wat ik kan doen. Ik lach naar Tim en besluit om uit het raam te kijken. Ik pak Tim zijn hand nog wel vast, dan weet hij dat ik bij hem ben. Voor altijd.

*******
Heyyy, eindelijk weer een hoofdstukjeeeee. Ik wil jullie even vragen of jullie xWeheartmarije willen volgen. Ze is echt de liefste leukste en gewoon de beste en ze heeft nog leuke boeken ook😉 succes met verder lezennn❤️

Jongens internaat?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu