18.

414 15 1
                                    

*sorry dat ik zo lang niet heb geschreven maar hier komt het dan*
(POV Isabella)
"Jongens, Tim en Skylar zijn al best lang weg... zou alles Okey zijn" de jongens keken me raar aan. Heb ik iets gemist? "Weet je het dan niet?" Vroeg Luke vol verbazing. Ik schudde nee. "Wat weet ik niet?" Logan trok aan Luke zijn shirt. Ik kon niet verstaan wat hij zei maar al snel bemoeide Tygo en Julian zich er ook mee. Nu wil ik weten wat het is ook. "Halloooo wat is het??" Tygo keek Logan aan en Logan knikte. "Nou kijk, Skylar is zoals je weet naar de ouders van Tim, maar Tim wilt Skylar ten huwelijk vragen." Mijn mond viel vol verbazing open. "HEEFT ZE JA GEZEGT?" Schreeuwde ik half door het huis. "Nou het was dus zo dat Tim het nog niet gevraagd heeft. Hij moet het eerst aan de ouders van Skylar vragen. En Skylar kreeg bij Tim z'n huis een black-out dus kan het nog wel even duren voordat ze terug zijn" praatte Julian verder. Waarom weten de jongens dit wel en ik niet. "Jongens... jullie weten toch dat de moeder van Skylar wilt dat Skylar met iemand gaat trouwen...?" Dit keer vielen de monden van de jongens open. "Ja haar moeder wilt dat Skylar met een of andere Vincent ofzo gaat trouwen. Hij heeft een eigen bedrijf en wilt al met Skylar trouwens sinds hij haar heeft gezien. En haar moeder ziet het allemaal wel zitten. Skylar niet natuurlijk." De jongens keken nog verbaasder. "Owh ja dat wisten we niet. Ik ga Tim er even over inlichten. Dan kan hij er rekening mee houden." Zei Tygo. Ik knikte. Julian boeide het allemaal niet zo heel veel. Hij keek alleen maar in mijn ogen. "Juul, alles Okey?" Hij knikte "tuurlijk babygirl." En een schattige lach kwam terecht op zijn gezicht. Ik glimlachten. Wat hou ik toch van deze boy.
_________________
Heeyy dit is effe het hoofdstukje hij is klein en niet heel goed maar ik weet even niks meer. Als je een idee heb ofzo drop het effe in de reacties❤️
Byee💋

Jongens internaat?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu