Istuin huoneeni sängyllä ja tarkkailin kännykkääni. Yhtäkkiä hätkähdin, eteisestä kuului huutoa ja lasin hajoamista. Dimitri oli ilmeisesti jossain jonne ei halunnut lähettää alaisiaan ja talo oli Dimitrin kahden pojan sekä minun valtakuntaa parin päivän ajan.
"Mitä vittua sä haluat?!" Tyttö huusi selvästi itkien. Uteliaisuuteni heräsi heti.
"Alina, lopeta toi huutaminen." Dean, minua vuoden vanhempi poika ärähti.
"Ai, mitä?" Alina huusi ja yhtäkkiä jonkun ovi avautui, Henryn.
"Mitä vittua te riitelette?" Henry tuhahti ja sai minut nauramaan. Tottakai muut kuulivat nauruni ja ovi tempaistiin auki.
"Harmony!" Dean tuhahti ja sai minut virnistämään.
"Kivat bokserit, olikos kivakin yö?" Kysyin rennosti ja nousin sängyltä. Alinan pää pilkahti Deanin takaa, pian tyttö astuikin Deanin vierelle ja tytön päällä tosiaan oli vain alusvaatteet.
"Kuka toi on?!" Alina tuhahti ja katsoi minua niin arvioivasti etten voinut olla miettimättä mitä minussa oli niin kamalaa.
"Deanin tyttöystävä." Virnistin ilkikurisesti ja sain Henryn tirskahtamaan.
"Kai sä oot mun tyttöystävä kans?" Henry naureskeli ja pörrötti blondia tukkaansa. Alina ei kuitenkaan ollut tajunnut vitsiä ja kääntyi Deanin puoleen silmät leimuten.
"Jaa, että sulla on toinenki tyttöystävä!" Alina tuhahti ja lopulta päätin paeta paikalta.
"Adios, bitches!" Totesin ja pujahdin kaksikon välistä. Kävin samaa koulua Alinan kanssa ja saatoin vain ihmetellä miten Alina ei tajunnut kuka minä olin.
"Harmy, et taida mennä enää kouluun?" Henry totesi ja yhtäkkiä Alina hätkähti tarkkailen minua uudelleen. Olin pysähtynyt kuin seinään ja vilkaisin Henryä.
"Sä oot se huomiohuora!" Alina hihkaisi kuin olisi ratkaissut isonkin asian, mutta jos Alina olisi pitänyt päänsä kiinni niin en olisi välittänyt. Tytön seuraavat sanat saivat minut kuitenkiin hätkähtämään, "Sun vanhemmathan kuoli?" Alinan äänen sävy tihkui ivallisuutta. En sanonut hetkeen mitään, en voinut kieltää asiaa. Totuuden tiesi kuitenkin vain minä ja Dimitri sekä Henry. Henry oli 18-vuotias ja osasi pitää salaisuudet, mutta Dean oli kakara ja välitti itsestään helvetisti enemmän kuin muista. Henry vilkaisi minua varovasti, koska tiesi Alinan osuneen herkkään paikkaan. Alina tajusi sen myös itse, mutta ei pyyhkinyt kasvoiltaan omahyväistä hymyään. Astelin lähemmäs Alinaa metsän vihreät silmät salamoiden.
"Saanko kertoa salaisuuden sinulle?" Sanani tihkui halveksuntaa, mutta Alinan silmät kiilui. Kumarruin lähemmäs tyttöä joka selvästi odotti minun kertovan suurtakin salaisuutta, "Se asia ei kuulu sinulle vittuakaan." Totesin rauhallisesti ja ennenkuin kumpikaan pojista saatika tyhmä lortto tajunnut niin läimäytin Alinaa kasvoihin.
"Harmony!" Dean huudahti, mutta jokin Henryn katseessa sai Deanin vaikenemaan.
"Alina, sinä jos joku tiedät että Harmonya ei kannata suututtaa. Nyt alat painua täältä niinkuin olisi jo." Henryn ääni oli kylmä ja turhautunut. Alina mulkoili minua ja Henrya, mutta Deania ei edes katsonut. Alina poistui juosten paikalta ja sain Deanilta jäätävän katseen.
"Älä jumalauta tee tuota enää ikinä." Deanin ääni oli kylmä, ennenkuin lähti tytön perään. Siirsin katseeni Henryyn joka pudisteli päätään turhautuneesti.
"Kerron tuosta isälle, en halua että Alinan vanhemmat tai Dean sanovat mitään hänelle." Henry totesi ja kaivoi kännykän taskustaan. Huokaisin hiljaa ja kävelin takaisin huoneeseeni. Dean oli kateellinen minulle siitä että Dimitri piti minusta enemmän, siksi tämä kohtaus oli varmasti aikalailla paska Deanin kannalta. Heittäydyin sängylle makaamaan ja suljin silmät. Ajatukseni harhailivat ekoihin päiviin täällä. Huokaisin hiljaa ja pudistelin päätäni.
ESTÁS LEYENDO
Love is War
RomancePelätty, pahamainen mafia pomo ihastuu tyttöön jonka elämän on pilannut tietämättään, mutta myös pelastanut, syntyy tapahtumaketju joka voi johtaa toisen kuolemaan. Mutta miten Romeo voi selvitä ilman Juliaa? Tämä tarina ei ole onnellinen. Pakene...