Povzdechnu si, když si uvědomím, že opět stojím před budovou zvanou škola. Vyběhnu pár schodů a ocitnu se uvnitř. Prohrábnu si vlasy a snažím se vzpomenout co mám první hodinu za předmět, ale marně. Victorie Mcdownellová! To si taky nemůžeš zapamatovat pár věcí navíc, které nesouvisí s hokejem! Povzdechnu si a vydám se aspoň ke své skříňce, která má číslo 225. Odemknu ji pomocí kódu a zjistím, že jsem si tu včera zapomněla rozvrh. První hodina je biologie. Super! Ironicky protočím očima a vydám se do třídy. Po cestě na mě všichni koukají. To je to kvůli mému oblečení nebo co?! Vždyť je to jenom crop top a kraťasy s mikinou.
Málokdy kdy je v Londýně, tak hezké počasí jako teď a toho se musí využít. Vejdu do třídy a vidím Nialla jak mě běží obejmout. Se smíchem mu obejmutí oplatím.
,,Tak co? Jak se po včerejšku cítíš?" zeptá se s úsměvem a společně dojdeme ke klukům.
,,Tak normálně" usměji se a pozdravím se i s ostatními. ,,Nevíte proč na mě všichni pořád koukají?" dodám po chvíli.
,,Tak před chvílí si nastoupila na tuhle školu, bavíš se s námi a dostala si se do hokejového týmu. Řekl bych, že ne každá holka na téhle škole by to zvádla" zasměje se Louis a objasní mi tím situaci. Než stačím cokoli dodat školou se rozlehne otravný zvuk zvonku a to znamená první hodina, kterou je biologie. Na lavici hodím tašku a po souhlasu učitelky se posadím.
,,Jelikož už máte po prázdninách, tak si vyzkoušíme kolik učiva jste si zapamatovali z předchozího ročníku" a všichni víme co tahle věta znamená. ,,Rozdejte si testy" položí na lavici před ní štos papírů a nějaká holka je rozdá.
,,Good luck" poplácá mě Harry po zádech a já si jen povzdechnu, protože vím že nemám šanci. Kromě dnešního datumu, podpisu a třídy nemám v testu napsáno nic. Přestože je to ten kde zakroužkujete jednu ze tří možných odpovědí a navíc na škole mi nikdy nezáleželo, tak proč mám blbý pocit z toho, že nenapíšu první test na áčko.
,,Slečno McDownellová? Už máte hotovo?" zeptá se mě učitelka a zadívá se na hodinky na své ruce. Chci ji odpovědět kladně, ale v tom mě Harry kopne pod lavicí do nohy. ,,Zbývá vám ještě deset minut. Nechcete si to ještě zkontrolovat?" mile se na mě usměje. Zřejmě budu její oblíbenec.
,,A-asi ano?" odpovím otázkou a začnu dělat, že si odpovědi ještě kontroluji. Nenápadně se podívám na Harryho test a on už má hotovo. Poposedne si blíže ke mě a rychle nám prohodí testy. Na nic nečeká a začne mi kroužkovat, já doufám, že správné odpovědi.
,,Konec! Prosím položte své testy a propisky na stůl" oznámí učitelka po několika minutách a sebere nám testy.
,,Proč si to udělal?" otočím se na Harryho hned jakmile učitelka opustí třídu.
,,Přece nechceš mít špatnou známku hned na začátku roku" mrkne na mě a s batohem na rameni opustí lavici, zatímco já tam pořád sedím a snažím se tohle všechno pochopit.
,,Pojď nebo nestihneš další hodinu!" křikne na mě ode dveří. Poberu si své věci a rozeběhnu se za ním.
,,A co je další hodina?" ptám se za běhu.
,,Tělocvik" oznámí mi a společně vyjdeme ze třídy.
****
Rychle se převleču a jako poslední dobíhám za ostatními na hřiště. Holky stojí na nástupu a kluci se připravují na fotbal.
,,Ehm slečno McDownellová nebude vám zima?" zeptá se trošku vyděšeně učitelka.
,,Myslím, že ne" podívám se na svůj úbor a nechápu co je na něm tak špatného.
,,T-tak do-dobře. Dejte si dvě kolečka na zahřátí" zapíská na píšťalku a my se rozeběhneme po okruhu. Běžím jako první a nějakých 300 metrů za mnou až ostatní. Když probíhám kolem kluků uslyším pískání a jen se tomu zasměji.
,,Docela odvážná nemyslíš?" ozve se vedle mě Harry.
,,Harry? Co tu děláš? Nemáš být někde jinde?" trochu zpomalím, abychom si mohli povídat.
,,Odkdy zrovna ty řešíš co je správné a co ne?" vyplázne na mě jazyk a předběhne mě. Snažím se o doběhnout, ale marně. Když už běžím druhé kolečko a blížím se ke konci Harry na mě mrkne a vrátí se zpět ke klukům.
ČTEŠ
Ice Hockey || H.S. | P.E.
Fanfiction•Follow Your Dream• Viky McDownell je obyčejná teenagerka, která si jde za svým snem. Vlastně není zase tak obyčejná. Jde si jen a jen za svým snem a nic okolo ji nezajímá. Nejspíš proto nikdy neměla kluka, kamarády a z minulé školy ji vyhodili. Co...