Chapter Eleven

159 10 0
                                    

Friday evening 

Obleču se do toho co mi Harry koupil a pomalu sejdu schody. ,,Mum?" zavolám do obývacího pokoje.

,,Viky? Ty si nádherná" skoro se rozbrečí a jde mě obejmout.

,,Ehm dík a chtěla jsem se zeptat dneska má jeden můj kamarád párty, tak jestli bych mohla?" usměji se a doufám, že to vyjde. 

,,Samozřejmě, že můžeš" z peněženky vyndá nějaké libry a podá mi je. Uslyším zatroubení auta a s úsměvem vyjdu ven. Harry se ležérně opírá o jeho Range Rovera a když mě uvidí zářivě se usměje.

 Harry se ležérně opírá o jeho Range Rovera a když mě uvidí zářivě se usměje

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Moc ti to sluší" zašeptá, když mě objímá. ,,To bude tím, kdo vybíral tohle oblečení" dodá a ušklýbne se nad čímž se jen zasměji. Nasednu do auta a Harry nastartuje. ,,Těšíš se?" přeruší Harry ticho mezi námi. 

,,No trochu. Spíš doufám, že se dneska vyspím doma" zasměji se a Harry zastaví na semaforu. 

,,Tak to asi doufáš špatně" podívá se na mě s úsměvem. ,,Když někdo z kluků pořádá párty, tak tam vždycky přespíme a pomůžeme mu s úklidem" mrkne na mě a rozjede se.

,,Ale nepovídej" podepřu si rukou bradu. 

,,No nebo se o to aspoň snažíme, ale Liam vždycky. Ten nikdy nezklame" zaparkuje před nějakou vilou, ze které se ozývá hlasitá hudba a lidi jsou úplně všude. 

,,Páni" vydechnu v úžasu a vystoupíme. ,,Neřekl si mi, že Niall bydlí v tak luxusní vile" pořád se na ní dívám s otevřenou pusou. 

,,Má zazobaný rodiče no" dá mi ruku kolem ramen a společně se vydáme dovnitř. ,,Ostatně jako my všichni" dodá, ale to už jsme vevnitř. Když jsme byli u Zayna bylo to taky v krásný vile, ale Niall....tohle je něco jinýho a hlavně do něj bych to neřekla. Harry mě chytne za ruku a snaží se mě procpat mezi lidmi, kteří převážně "tančí". Dotáhne mě až do kuchyně, kde už jsou i ostatní.

,,Viky!" vykřikne radostně Niall a běží mě obejmout, ale jelikož to nečekám, tak málem spadneme. Se smíchem se od sebe odtáhneme. 

,,Taky bych tě rád obejmul Viky, ale vidím tě asi tak třikrát, takže to nechci riskovat" zasměje se Louis s červeným kelímkem v ruce. Aspoň někdo je upřímný a to ve všech vyvolá smích. ,,Ale musím  říct, že všem třem to moc sluší" začneme se smát ještě víc a přidá tomu i fakt, že se dívá někam vedle mě. 

,,V tomhle má Louis pravdu" řekne Liam mezi smíchem. ,,Vážně ti to sluší Viky" pochválí mi můj outfit Liam a já s děkovným úsměvem přikývnu. ,,Měl by si si jí pořádně hlídat Harry" dodá s úšklebkem a Harry mi podá taky jeden kelímek, na což mě hned obejme kolem pasu. 

,,Tak na hokej!" křikne Harry a všichni společně si přiťukneme a se smíchem, který následuje vypijeme celý obsah kelímků. Musím říct, že už mě v krku nepálí, tak jako před tím. 

,,A jde se tancovat!" vykřikne Louis a cestou do obývacího pokoje, kde se údajně tančí popadne nějakou holku. S ostatními ho následujeme a vypadá to, že se všichni baví, ale....

,,Harry!" zaječí vedle mě kdo jiný než Chelsie. Všichni se na ni otočíme a stojí tam i s jejím slepičincem. Samozřejmě už jen z jejího outfitu se mi chce zvracet. Těsná, černá minisukně, ze které jí je vidět snad celá zadní část těla a k tomu růžový crop top s výstřihem až k pupíku. Dobrá volba Chelsie. 

,,Ahoj Zayne" pověsí se na Zayna Shelby, ale ten jelikož vedl konverzaci s Liamem to nečekal a Shelby, jelikož není střízlivá jaksi upadne vedle něj. Všichni dostaneme záchvat smíchu a Jordan jí pomáhá na nohy. Tak a teď ještě ty rádoby sestry Jenner. 

,,Viky vypadáš jako děvka" prohlásí Kendall a pověsí se Liamovi na krk. Ten se, ale netváří nějak šťastně.

,,Kolikrát ti budu muset ještě opakovat, že nenosím tvoje oblečení?" protočím očima a nikdo nic neříká.

,,Nee ty si to asi nepochopila-" vzpamatuje se, ale já ji skočím do řeči.

,,Ne ty si to nepochopila-" zadrhnu se uprostřed věty, protože začne hrát pomalá písnička a všichni ztichnou. Zatřesu hlavou a chci pokračovat v mém monologu o její blbosti, ale Harry mě odtáhne mezi tančící lidi a než se naději jeho ruce jsou na mých bocích. 

****

Probudím se a zjistím, že někdo má ruce kolem mého pasu. Pomalu se otočím a zjistím, že ten někdo je Harry?! Opatrně nadzvednu peřinu, pod kterou ležíme a zjistím, že jsem jenom v Harryho tričku?! 

,,Harry?" zašeptám vyděšeně a on otevře oči.

,,Hm?" zachraptí a pustí mě.

,,Co se včera stalo?" neodvážím se na něj podívat.

,,Trochu si to přehnala, tak jsem tě odnesl do postele, převlékl do mého trička a uložil. Chtěl jsem spát na gauči, ale ty si mě prosila ať zůstanu tady" pokrčí rameny a vstane z postele.

,,A my jsme se spolu....?" otázku nechám vyplynout do ztracena.

,,Ne to ne" zasměje se a oblékne si džíny. Až teď si všimnu, že na sobe kromě boxerek nemá nic. S otevřenou pusou na něj zírám a když zakašle rychle odvrátím pohled. Vylezu z postele, ale jakmile se postavím zamotá se mi hlava a můj žaludek zatouží po pokecu se záchodovou mísou. 

,,Si v pořádku?" přiběhne ke mě ihned Harry, ale to už já běžím do koupelny. Na nic nečekám a všechen obsah žaludku vyhodím ven. Harry si vedle mě klekne a přidržuje mi vlasy, přičemž mi šeptá různá slovíčka typu: ,,to bude v pohodě".

,,Dobrý?" zeptá se, když už můj žaludek nemá co opustit a já se opřu hlavou a studené kachličky.

,,Zažila jsem i lepší rána" prohrábnu si vlasy a Harryho triko si stáhnu o něco níže. 

,,Blbost" prohlásí a postaví se, načež začne něco hledat v poličkách.

,,Jakto?" zkusím se postavit, ale radši to ihned vzdám.

,,Ani v jednom si se neprobudila v posteli se mnou" mrkne na mě a podá mi sklenici vody s práškem na hlavu. 

Ice Hockey || H.S. | P.E.Kde žijí příběhy. Začni objevovat