Chapter Ten

147 9 0
                                    

Friday after school

,,Viky?" uslyším známý hlas zrovna, když vycházím ze školy.

,,Co potřebuješ Harry?" usměji se a hraji si se svými sluchátky, které držím v ruce. 

,,Víš dneska je párty u Nialla a všichni jdeme, tak mě napadlo jestli nechceš jít taky" pokusí se o úsměv a já si vzpomenu jak dopadla ta minulá. 

,,Harry já-" už se chci začít vymlouvat, když v tom mě Harry přeruší. 

,,Už neřeš co se stalo na té u Zayna" mrkne na mě. ,,Žádný protesty. Tahle bude lepší. Vyzvednu tě za dvacet minut" křikne a už běží pryč.

,,Proč tak brzo?" kříčím na něj se smíchem. 

,,Jde se nakupovat" na tváři má úsměv a pokrčí rameny. ,,Tak zatim" dodá a běží pryč. Tak jo. Jde se nakupovat. S Harrym. Jen se nad tím zasměji a jdu co nejrychlejší cestou domů. Tohle budou moje úplně první nákupy s "kamarádkou". Nad tou představou se musím začít smát. Vždycky jsem si myslela, že moje první nákupy budou s nějakou mojí nejlepší kamarádkou, ale že tou kamarádkou bude Harry by mě nikdy nenapadlo. Vyndám si sluchátka z uší a běžím rovnou do svého pokoje. Myslím, že bych se měla převléknout, protože jsem celou cestu ze školy běžela. Pro jistotu se očuchám a měla bych se převléct. Victorie! Ty seš čuně! Kdyby tohle věděla máma asi by trefilo. Kouknu na mobil kde mám sms od Hazzy. 

From: Harry

Just 15 minutes xoxo

Jen se zasměji a rychle běžím do sprcha. Tohle je moje nejrychlejší sprcha pro zatím. Jenom v ručníku běžím do šatny. Dneska je docela teplo, což se moc nestává, i když teď je počasí vážně dobré. To je docela zvláštní na to, že nedávno začala škola. No zase tak nedávno ne, ale to je fuk. V tom mi zapípá mobil. 

From: Harry 

Hlavně si vem něco slušného jdeme mezi lidi :p 5 minutes xoxo

 No dovol Harolde. Jako kdyby nosila neslušné věci. Já se jen oblékám trochu jinak a no to je jedno. Popadnu první co vidím a to je bílý crop top, černé jeansy s dírami na kolenou a samozřejmě nezapomenu na pásek. 

Vezmu si ještě černý vak značky Nike a schody beru dolů po dvou nebo rovnou seskakuji

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vezmu si ještě černý vak značky Nike a schody beru dolů po dvou nebo rovnou seskakuji. V předsíni si obuji černé vysoké conversky a už chci jít ven, abych tam byla dřív než Harry, ale.... ,,Viky?!" ozve se z kuchyně máma.

,,Ano?" ozvu se nazpět a dělám přitom ksichty. 

,,Kam to jdeš?" usměje se a dál si něco hledá na mobilu. Klasika.

,,Nakupovat?" tak trochu se jí zeptám a doufám, že nebude proti.

,,To je úžasné! S mojí holčičky se stává žena!" běží mě obejmout. ,,A neměla by si se obléct trochu jinak? Třeba podpatky by ti slušely. A s kým jdeš? Nějaká kamarádka?" vyptává se. 

Ice Hockey || H.S. | P.E.Kde žijí příběhy. Začni objevovat