Chapter Three

244 17 0
                                    

VIKY'S POV

Zastavím před stadionem a vystoupím. Z kufru vyndám svou tašku s výstrojí a položím ji vedle auta, které následně zamknu. Dám si tašku přes rameno, hokejku vezmu do ruky a vydám se na stadion. Je daleko větší ten, na kterém jsem hrála před tím. U vchodu uvidím Nialla se Zaynem, tak se k nim ihned rozejdu. ,,Ahoj kluci" pozdravím je s úsměvem a oba se na mě otočí.

,,Ahoj Viky" usměje se Niall a obejme mě, z čehož jsem nejdřív překvapená, ale pak mu objetí opětuji.

,,Připravena?" usměje se Zayn a vezme mi z ruky hokejku. ,,Promiň, víc ti toho vzít nemůžu" omluvně se na mě podívá.

,,T-to nevadí" řeknu zmateně. ,,A d-děkuju, tak jdem" kývnu hlavou směrem ke stadionu a oba dva přikývnou.

,,Tady je to obrovský" nestačím se divit a všude se rozhlížím.

,,Pozor ať nespadneš" zasměje se Niall.

,,Neboj" ujistím ho mávnutím ruky, ale vzápětí zavrávorám a Niall mě ochotně přidrží, nacež se i se Zaynem zasmějou.

,,Támhle jsou střídačky, naproti jsou trestné lavice, támhle je kotel" Niall mi to tu celé ukazuje a já se nestačím divit. ,,No a tady jsou šatny" usměje se a se Zaynem jdou dál.

,,Viky? Jdeš?" zasměje se Zayn.

,,C-co? Jo jasně" vzpamatuji se a rozeběhnu se za nimi. Jakmile vejdeme do šatny všichni se na nás podívají. Tedy respektivě na mě. Kluci si šli sednout na svá místa a já, jelikož má Zayn moji hokejku jsem šla za nimi.

,,My budeme mít i roztleskávačky?" zeptá se jeden kluk a všichni se začnou smát. Chci namítnou něco na svoji obhajobu, ale Harry je rychlejší.

,,Ona jde na nábor Jacobe a jestli tě to zajímá, tak bruslí daleko líp než ty" jakmile se mě Harry zastane všichni zmlknou a začnou se věnovat své předchozí činnosti.

,,Vždyť si mě ještě na ledě neviděl" šeptnu, když jde Harry kolem mě.

,,Tak mě nesmíš zklamat" šeptne nazpět a napije se z jeho flašky. Sednu si vedle Zayna a s tichým díky od něj převezmu hokejku.

,,Neboj se. Všem to tady natřeš" poplácá mě po rameni Louis, který kolem mě prošel bez trička. Jsem na to zvyklá, protože tam kde jsem byla dřív jsme měli taky společný šatny a vypadá to, že zde to nebude jiné. Jen nad tím pokrčím rameny a když si Zayn vedle mě sundá tričko, začnu si vyndavat výstroj z tašky. Sundám si tričko a otočím se, protože mi zrovna upadla helma. Přede mnou se objeví Harry a ztěžka polkne. Jen nadzvednu obočí a založím si ruce na prsou.

,, Nějaký problém?" zeptám a vidím jak na mě všichni koukají.

,,Jen....jen si jdu dát sprchu. Hodně studenou sprchu" řekne a s tím se pakuje do koupelny. Všichni se tomu zasmějeme a já si sundám i kalhoty.

,,Možná není zas tak špatný mít holku v týmu" zapíská další kluk a já už se za ním chci rozejít, ale v tom mě Zayn předběhne.

,,Drž se od ní dál jasný?" přitlačí ho ke zdi, přičemž se dotyčný zmůže na pouhé přikývnutí. Po zbytek převlékání už se nic zvláštního neděje. Ostatní asi vědí, že jsem pod ochrannou pěti strážců, jak konstatoval Louis.

Všichni už jsme připraveni a vyrazíme na led. Pití si dám do držáku vedle Harryho, přehoupnu se přes mantinel a začnu bruslit. Nejdřív pár koleček na zahřátí, v zatáčkách pěkně přešlapovat, po té následuje různé kličkování, pokrčování a nakonec to chce ukázkově zabrzdit. Vše se povedlo podle plánu a ostatní na mě koukají jako na zjevení. Jen se zasměji a Niall po mě hodí pití. ,,Já věděl už od začátku, že ti to půjde" poplácá mě po rameni a společně se zasmějeme. Že bych si přece jenom našla kamarády?

,,Viky, to je úžasný. To co si tady předvedla je super" dojede ke mě Harry a poplácá mě po helmě.

,,Jestli ji trenér nepřijme, tak bude hloupej" zasměje se Louis, který se tu vzal ani nevím kde. Po chvíli, kterou jsme měli na zahřátí si nás trenér přivolá k sobě.

,,Takže chtěl bych vám představit kapitána HC London's Tigers Harryho Stylese" Harry zabrzdí vedle trenéra a s úšklebkem se na mě podívá. Musím vypadat vážně komicky, když se snažím posbírat svou dolní čelist, která se valí až někde na ledě. On je kapitán?!

,,Dneska nám všichni ukážete co ve vás je, ale musíte pracovat na 110 procent. Čekají vás celkem tři zkoušky a to střelba na bránu bez obránců, kde by jste měli dát gól, další bude střelba na bránu s obránci, kde by jste se o střelu měli alespoň pokusit a nakonec jsme pro vás připravili překážkovou dráhu na čas, ve které bude muset v zatáčkách přešlapovat, projet slalom, zabrzdit u čáry, projet zatáčku po zadu, vystřelit na bránu, přitom se vyhnout obránci a dojet za čáru. Dotazy?" vysvětlí co se bude dnes dít a všichni pouze přikývneme. Myslím si, že toto je takový standart, který by měl každý hokejista zvládnou minimálně na sedmdesát procent.

,, Kolik procent?" zeptám se narovinu.

,, Sedmdesát" takže jsem se nemýlila. Většinou to dám, tak na osmdesát pět nebo tak nějak, ale hlavní je že je to máš to co mám splnit.

,,To holka jako ty nikdy nedokáže" než stihnu něco namítnout trenér zapíská a já se připravím. Jako první střelba na bránu bez obránců. Když na mě vyjde řada dojedu k čáře, kde vezmu puk a bez problémů trefím pravý, horní růžek. Trenér jen uznale pokývá hlavou a pár kluků zapíská.

Druhá zkouška je střelba na bránu s obránci. Před brankáře se postaví dva obránci v tomto případě je to Jacob, ten kluk ze šatny a Louis. Rychle se rozjedu, na čáře si vezmu puk a párkrát si ho přehodím z jedné strany hokejky na druhou, abych získala trochu jistoty. Naznačím jízdu doleva, tedy na Jacoba, ale zatočím doprava, čímž ho mám z krku. Využiji toho, že jsme blízko mantinelu a Louiho zmatu tím, že puk pošlu plnou silou proti mantinelu, on se odrazí a vrátí se mi. Nechám ho projet mezi Louiho nohama a rychle ho pošlu přímo mezi betony. Puk skončí v síti a já se vítězně ušklýbnu. Tohle vždycky zabere.

Nakonec zbyla překážková dráha. Snažím se udělat vše co nejlépe a docela mi to jde. Když splním i tuto zkoušku zjišťuji, že jsem si zlepšila osobák. Mám čas 2:04, což je druhý nejlepší čas, první má nějaký kluk a jsou to rovné dvě minuty.

Když všichni splníme všechny zkoušky přijde čas na to vyhlásit šťastlivce, kteří můžou být v týmu.

,,Po poradě s týmem jsme vybrali pět z vás a to" odkašle si a začne číst jména.

,,Smith" dotyčný zabrzdí před trenérem a převezme si dres.

,,Torres" další kluk udělá totéž.

,,Jones"

,, Thompson"

,,A McDownell" oni mě vybrali! Zabrzdím před trenérem a hrdě si převezmu dres.

Ice Hockey || H.S. | P.E.Kde žijí příběhy. Začni objevovat