Two weeks later
,,A nezapomeňte, že zítra hrajeme první zápas, tak se na to dobře vyspěte" popřeje nám trenér a odchází do svého auta.
,,Tak zítra" usměje se Harry, nahne se ke mě a políbí mě na tvář.
,,Bye" poberu co nejvíc věcí a jdu k autu, kde na mě čeká Angela.
,,Ahoj Viky" hrne se ke mě a obejme mě. ,,Jak bylo?" ptá se dál.
,,Bylo to super" řeknu a mezitím dávám věci do auta.
,,Doma na tebe čeká překvapení" mrkne na mě a obě se posadíme do auta.
Soustředění v Pittsburghu uteklo hrozně rychle. Řekla bych, že v hokeji jsem udělala veliké pokroky a cítím, že náš první zápas zítra vyhrajeme. Taky mi přijde, že tým se hodně stmelil a stala se z nás rodina. Akorát mě mrzí, že Shawn musel odjet, tak rychle a napořád. Ale díky Harrymu jsem se přesto přenesla a už je zase dobře. Ohledně Harryho, tak trávili jsme spolu hodně času, chodili jsme ven, do kina, prošli jsme i nějaké památky a občas jsme si dali i nějaký ten trénink navíc. Jak to ale mezi námi je, tak to nemám vůbec tušení. Občas se k sobě chováme jako kdybychom spolu chodili, ale někdy jsme zase jako bratr a sestra.
,,Tak jsme tady" zaparkuje Angela před domem. Vystoupíme a začneme tašky nosit domů.
,, Špinavé oblečení ti přinesu" křiknu na Angelu, která už je v kuchyni.
,,Viky! Pojď sem na chvilku" ozve se nazpět. Tenisky, které jsem měla doteď na sobě, skopnu na zem a jdu tedy do kuchyně.
,, Překvapení!" vykulím oči. Tak tohle jsem opravdu nečekala.
,,Mami? Tati? Vy už jste zpátky?" divím se a oba dva už mě objímají.
,,No ne tak úplně" začne máma s úsměvem na rtech. ,, Jelikož jsme se na tebe nestihli podívat v Pittsburghu, tak jsme si řekli, že když máš zítra ten první zápas, takže přijdeme" vysvětlí důvod jejich návratu.
,,To je super" usměji se i já.
,, A jelikož tu jsme pouze na týden napadlo nás, že bychom mohli jet na rodinný výlet" navrhne táta.
,,To zní fajn" vezmu si z lednice pomerančový džus.
,,Můžeš vzít klidně i nějakou kamarádku" dodá a mrkne na mě.
,,Nebo třeba Harryho" dodá máma.
,,Dobře, tak já se mojí kamarádky Harryho zeptám, ale teď už si půjdu dát sprchu" mrknu na ně a vyběhnu schody nahoru.
****
Next dayKdyž ráno vstanu, zjišťuji, že jsem zaspala?! Proč zrovna já?! Vyhrabu se z postele a ihned převleču se do prvního co mi padne pod ruku, to je v mém případě bílé tričko a černé kalhoty. Schody do kuchyně seběhnu, jak nejrychleji můžu a v předsíni si obuji černé conversky.
Okamžitě se rozeběhnu ke škole a cestou si nadávám. Jak jsem mohla zaspat zrovna dneska?! Hrajeme první zápas a já zaspím! Nejradši bych si nafackovala, ale na to teď nemám čas. Jakmile se ocitnu ve škole, okamžitě zamířím do třídy, kde právě teď máme biologii. Ani se neobtěžuji klepat a vtrhnu do třídy.
,,Dobrý den, já se moc omlouvám. Já-" celá udýchaná vymýšlím omluvu, ale to ani není potřeba.
,,To je v pořádku, slečno McDownellová. To se může stát každému" mile se na mě usměje učitelka a já zapluji do poslední lavice vedle Harryho.
,,Ale když se to stane mě, tak to rozhodně v pořádku není" mumlá si pro sebe Louis, ale učitelka ho uslyší.
,,Ale vám se to stává každý druhý den, pane Tomlinsone" upraví si brýle a dále se věnuje výkladu.
,,To musíš umět" vypláznu na něj jazyk a vytáhnu si sešit z tašky.
,,Stejně je tom jenom proto, že tě má ráda" zašklebí se a začne si něco čmárat do sešitu.
,,Kde si byla?" ozve se vedle mě Harry.
,,Zaspala jsem" prohrábnu si vlasy a pohodlně se posadím.
,,Zrovna dneska?" diví se a přitom si dál zapisuje, co učitelka říká.
,,To musíš umět" začnu se smát a Harry se smíchem kroutí hlavou.
,,Jaktože se tu smějete beze mě?" otočí se na nás pro změnu Niall, který sedí vedle Louise. ,,A kde si vůbec byla?" dodá vzápětí a Harry se začne smát.
,,Ale jsem si naplánovala, že zrovna dneska zaspím víš" šeptám směrem k Niallovi a ten jenom obdivně hvízdne.
,,Pane Horane?" ozve se učitelka. ,,Když si tam tak hezky povídáte, tak nám to pojďte říct k tabuli" založí si ruce na hrudi.
,,My jsme si zrovna říkali, jak vám to dneska sluší" mrkne na ní a přidá ještě zářivý úsměv.
,,Pane Horane pojďte okamžitě k tabuli" zasyčí naštvaně učitelka. Myslím, že Niallův šarm na ní moc nezapůsobil.
****
,,Kde máme vlastně slepičinec? Už dlouho jsem je neviděla" zeptám se kluků, když sedíme v jídelně u stolu.
,,Ty to nevíš?" vykulí Liam oči a já se na něj jen nechápavě podívám.
,,Už tu nejsou a asi určitě už nebudou" přidá se do hovoru i Zayn.
,,Jakto?" pořád nechápu a strčím si hranolku do pusy.
,,Takže" začne Niall. ,,Kendall a Kylie se odstěhovaly do Ameriky, kvůli jejich rodičům, kteří tam dostali práci" oznámí mi.
,,Fakt?" nadšeně vyjeknu. ,,Teda fakt" opravím se a pokusím o smutný tón, načež se celý stůl, obsazen převážně hokejisty, začne smát. ,,Chelsie, tak ta odešla hnedka v září, protože na druhý pokus udělala maturitu" jsem si říkala, že jsem jí už dlouho neviděla. ,,A Jordan musela přejít na jinou školu, protože jí ředitel vyloučil za kyberšikanu" pokrčí rameny a napije se džusu.
,,A co Shelby?" vyptávám se dál a hranolky z mi z talíře mizí opravdu rychle.
,,Ta řekla, že tu sama nebude a odešla s Jordan" pokrčí rameny Harry a obejme mě kolem pasu. Nevědomky se usměji a jeho ruku nechám tam kde je.
,,Co se tak směješ Viky?" ušklíbne se Louis a zkoumá mě pohledem.
,,Nesměju" začnu protestovat a tentokrát se směje Harry.
,,Ale jo! Usmívala si se, že jo Harry?" tak to jsem zvědavá co na to Harry odpoví.
,,No asi jo" odpoví a schválně mě pohladí po zádech. ,,Když to říkáš" dodá a podívá se na Louise.
,,Vidíš? Měl jsem pravdu" na tváři má vítězný úsměv a já jen zavrtím hlavou.
,,Budeš chtít hodit dneska na zápas?" změní Harry téma.
,,Jo, proč ne?" usměji se na něj a blíže si k němu přisednu, ale tak aby si toho kluci nevšimli.
,,Ok, hrajeme od šesti, tak tě vyzvednu ve čtyři" mrkne na mě.
,,Dobře" souhlasím s úsměvem.
ČTEŠ
Ice Hockey || H.S. | P.E.
Fanfic•Follow Your Dream• Viky McDownell je obyčejná teenagerka, která si jde za svým snem. Vlastně není zase tak obyčejná. Jde si jen a jen za svým snem a nic okolo ji nezajímá. Nejspíš proto nikdy neměla kluka, kamarády a z minulé školy ji vyhodili. Co...