9.Bölüm ''Girişi Hatırlamak.''

2.7K 184 21
                                    

Yataktan kalkar kalkmaz hazırlandım. Kahvaltı edip çocukların evine gidecektim. JongHyun’un skandalı ile ilgili bir şeyler düşünmek zorundaydım. Gerçekten böyle bir şey var mı, yoksa sadece arkadaşça bir yemek mi yemişlerdi?

Hiç sanmıyorum. Fotoğraf arkadaşça görünmüyordu. Hiç de arkadaşça değildi. İçmiş olsalar bile arkadaşça değildi.

Bu sabah JaeYeon evde değildi. Bugün kuaförü açma sırası ondaydı. O yüzden mutfağa gidip karnımı doyurmak için bir şeyler hazırlamaya karar verdim.

Buzdolabının kapağını açıp ne yiyebileceğimi düşünüyordum ki kapı çaldı. Saatime baktım. Kim gelmiş olabilirdi ki?

Gidip kapıyı açtığımda dün olan asıl olaylar aklıma gelmişti. Fotoğraf kabini… Ondan sonraki olan şey… Eve gelişimiz…

‘’ İyi görünüyorsun. ‘’ dedi Kikwang.

Hiç yapmadığım bir şey yapıp gözlerimi devirdim. ‘’ Buraya çok sık gelmiyor musun sence?’’

Gülümsedi… Gülümsedi! Neden? ‘’ Burayı seviyorum. Biraz da açım. ‘’

Gözümün ucuyla mutfağa  bir bakış attım. Evde kimse yoktu. Onu içeriye davet etmeli miyim?  ‘’Üzgünüm ben çoktan yemeğimi yedim. Şimdi de çıkacağım. ‘’ diye yalan söyledim. Açlıktan öleceğim.

‘’ Pekâlâ. Zaten aynı yere gitmiyor muyuz? ‘’

--o--

Kikwang ile çocukların evine gittik. Herkes evdeydi ve sanki beni bekliyorlarmış gibi hepsi salonda koltukta dizilmişlerdi. Henry bile oradaydı.

JongHyun tam ortalarında oturmuş elleriyle kafasını tutuyordu.

Zorla gülümsedim. ‘’ Aferin size. Özellikle de sana JongHyun. Ben de ne zaman skandala karışacaklar diyordum. ‘’

Kikwang da onların yanına oturdu.

JongHyun biraz öne çıkarak ‘’ Çok üzgünüm. Orada kamera olduğunu bilmiyordum.’’ dedi.

‘’ He yani gerçekten çıkıyorsunuz öyle mi? ‘’ diye sordum. Cevabın hayır olmasını o kadar çok isterdim ki.

Kafasını yere eğdi. ‘’ Artık değil. ‘’

Şuan ağlamak istiyordum. O kadar çok ağlamak istiyordum ki. Başka bir şey bana yardım edemezdi. Sadece ağlamam gerekiyor. Sadece ağlamalıyım.

Ama onların karşısına geçmiş bunlardan hiç etkilenmemiş gibi yapmak zorundaydım. Ben bir erkektim ve onların menajeriydim.

‘’ Yani skandal çıkınca ayrıldınız öyle mi? Zaten ayrılmanız gerekecekti. ‘’

Yeniden kafasını kaldırıp bana baktı.

‘’ Gidip Ajansı arayacağım. Böyle bir şey olmadığına dair açıklama yapacaklar. Bu konu da kapanacak. Bir daha da f(x) ile herhangi bir programa katılmayacaksınız. Yan yana bile gelmeyeceksiniz. Tamam mı? ‘’

Henry ‘’ Bu gerekli mi? Sadece JongHyun ve Sulli arasında bir dedikodu çıktı. ‘’ diye sordu.

‘’ Onlar dedikodu olduğunu sanacaklar ama biz gerçek olduğunu biliyoruz. Kendileri de gerip hissedeceklerdir. Hem programlarda illa ki ikisini sıkıştıracak bir soru soracaklardır. Bunun olmaması için en iyi yol bu. Bireysel gittiğiniz bir programda –JongHyun hariç- onlarla karşılaşabilirsiniz. Ama grup olarak olmaz.’’

Bu konuda burada bitmişti. Onun yerine gidecekleri program hakkında konuşmaya başlamıştık. Programa JongHyun dışındakiler katılacaktı.

JongHyun’un morali skandala karıştığı için mi yoksa Sulli ile ayrıldıkları için mi bozuktu bilmiyordum. Ama kendimi skandal içindir diye avutmaya çalışıyordum.

Menajerimiz Bir KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin