4. Bölüm '' Program. ''

2.9K 195 21
                                    

f(x)'in 5 kişilik bir grup olduğunu biliyorum ama içlerinden biri bu hikayedeki baş karakter olduğu için f(x) 4 kişilik bir grup :D   

JaeYeon Show yüzünden fazla tepki vermemişti. Vermişti tabii ama bu hiçbir şeydi. Daha kötü ve acı verici olanları görmüştüm.

--o--

Sabah erkenden kameralarla çocukların evine gittik. Kapıyı sessizce açtım. Saat 6 falandı sanırım. Bu gün boş günleri olacağını sanıyorlardı ama değildi. Ben onlara öyle söylediğim için gece geç yatmış olmalıydılar.

Kameralardan biri evi gezerken biri peşimden geliyordu. İlk önce Hoya ve Henry’nin odasına girdik. Hoya’nın yanına gidip onu uyandırmaya çalıştım. ‘’ Hoya! Uyan. Çabuk. Hemen!’’ sesimi yükselttiğimde gözlerini araladı ve kameralara baktı.

‘’ Hyung? ‘’

Gülümsedim. ‘’ Hadi kalk. ‘’ elinden tutup onu kaldırdım. O açılmaya çalışırken Henry’nin yanına gittim. Beni çoğu zaman dinlemeyen grup üyesine sinir olduğum için ona farklı bir taktik uygulayacaktım. ‘’ Hey! ‘’ onu sarsmaya başladım. ‘’ Kalk çabuk! Kalksana! ‘’ daha fazla sarsmaya başlayınca uyanıp kolumu sıkıca tuttu.

‘’ Hyung! Git başımdan. ‘’

Bana ? Git başımdan? Hızlıca kafasına vurdum. ‘’ Birazdan yeniden geleceğim hele bir uyanmamış ol.‘’

Diğer odaya, HyunWoo ve Kikwang’ın odasına, gittim. HyunWoo’nun yatağı üst taraftaydı merdivenleri çıkıp elimle dürttüm. ‘’ HyunWoo sana oyunculuk teklifi gelmiş hemen kalkarsan başrol senin! ‘’ diye bağırdığım anda gözleri açıldı ve ayağa kalkarken kafasını tavana vurdu.

Bir eli anlındayken bana döndü. ‘’ Ciddi misin Hyung? ‘’ dedi heyecanla.

Dudaklarımı büzdüm. ‘’ Üzgünüm, bir dahaki sefere artık. ‘’ diyerek merdivenlerden indim. Kikwang’a baktım sonra kapıya doğru yürürken ‘’ HyunWoo, Kikwang’ı kaldır. ‘’ diyerek o odadan da çıktım.

Son odaya geldiğimde JongHyun uyanmıştı ve bana acılı gözlerle bakıyordu. ‘’ Lider tabii ‘’ dedim kameraya karşı. Gidip JongHyun’un yatağının yanında eğildim. ‘’ Günaydın!’’ diye bağırdım.

Yorganı yüzüne çekti. ‘’ Hyung! Bize yalan söyledin. ‘’

‘’Üzgünüm. ‘’

Henry’nin odasına geri döndüğümde hala uyuyordu.  JongHyun gibi yorganı kafasına çekmişti. Yorganı üzerinden çekip yere attım. Bu sefer bacaklarını yüzüne çekti. Koluna sertçe vurdum. ‘’ Sana geldiğimde uyanmış ol demiştim değil mi? ‘’

‘’ Hyung! Bunun acısını çıkartırım ama. ‘’ diye sızlanmaya devam etti.

Bacaklarından tuttum ve yataktan aşağıya çektim. Yere düştüğünde bir inilti duyuldu.

‘’ Tamam. Kalkıyorum!’’

Gülümseyip içeriye döndüğümde hepsi koltuklara oturmuş uyukluyordu. Arkadan Henry’de gelip onlara katıldığında ellerimi çırptım. ‘’ Bir programa katılıyorsunuz.  SM’in kız gruplarından biriyle.’’ Bunu söylediğimde çocuklar uykulu bir şekilde hoşnut olduklarını belirten sesler çıkartmaya başladılar. Gülümseyip devam ettim. ‘’ Başka bir ülkeye gideceksiniz. Orada kalacaksınız. Görevler falan filan. ‘’

Henry ‘’ Hangi grup? Girl’s Generation olsun lütfen!’’ dediğinde yeniden güldüm.

‘’ Hayır tabii ki SNSD değil.  F(x) ‘’

‘’ Ama onlar dört kişiler. ‘’

‘’ İlla eşit mi olmanız gerekiyor. Ne istiyorsunuz ki? Hadi hazırlanın çabuk. ‘’

Hepsi hazırlanmaya başladı ben onlarla gitmeyecektim o yüzden biraz garipsemiştim. 3 aydır her gün yüzlerini görüyordum. Bir hafta boyunca onları görememek garip geliyordu.

--o--

Onları uğurladıktan sonra eve geri dönüp yataklarını toparladım ve gerekli temizliği yaptım. Günün sonunda koltuğa oturup televizyonu açtım. Kendi evime gitmek istemiyordum. O kadar yorgundum ki. Hazır çocuklar da burada değilken burada uyuyabilirdim.

JaeYeon’u aradım. ‘’ Alo? JaeYeon… Çocuklar program için ülke dışına çıktılar. Ben bu gün burada kalacağım. Sorun olmaz değil mi?’’

‘’ Tamam. Ben başımın çaresine bakarım. Korkmam merak etme. ‘’ sesinden güldüğü anlaşılıyordu.

‘’ Seni seviyorum. İyi geceler. ‘’ diyerek telefonumu kapatmamla telefonumun yeniden çalması bir oldu.

Yabancı bir telefon numarasıydı. Hemen açtığımda gülüşen erkek sesleri duydum.  İçlerinden biri ‘’ Açtı açtı! ‘’ diye bağırdı.

‘’ Hyung! ‘’ bu Hoya’ydı.

‘’ Ne çabuk ulaştınız oraya. ‘’ dedim bir yandan saatime bakarken. Saat ne zaman 12 olmuştu. Sabahtan beri bu evde iş mi yapıyordum ben?

‘’ Çabuk mu? Uçakta patlayacaktık. İner inmez seni aradık. ‘’

Ne kadar tatlılar değil mi? Gülümsememi durduramadım.  ‘’ Kızlarla tanıştınız mı?’’ diye sordum.

Henry’nin sesi heyecanla cevap verdi. Zaten başka birinden cevap vermesini beklemiyordum. ‘’ Süperler. Hepsi çok… Ah! Ne vuruyorsun be? ‘’

‘’ O kadar da dikkat etmedik aslında.’’ Bu Kikwang’dı.

Henry yeniden konuşmaya başladı. ‘’ Neden öyle diyorsun ki? Çok da dikkat ettik aslında… Ya! Ne vurup duruyorsun? Hyung hiç kızlara bakmıyor mu sanki! ‘’

Kikwang benim kötü hissedeceğimi düşünüyordu.  Ama hiç de kıskanmamıştım… Belki birazcık. Çok az. Yani… Bilmiyorum.

JongHyun ‘’ Saat geç olmalı. Biz kapatalım. İyi geceler Hyung! ‘’ dedi ve kapattılar.

Odayı yeniden sessizlik kaplamıştı. Onlarla tanışalı saha 3 ay olmasına rağmen gittiklerinde hemen özlemiştim. Onlara bayağı alışmıştım. Bir daha onları böyle bir programa yollamayacağım.

--o--

Çocukları karşılamak için havaalanına gitmiştim. F(x)’in menajeri de buradaydı. Bir kamera bizim yanımızdaydı. Uçaktan ilk normal yolcular indi daha sonra kameralar. Kameraların arkasından bizim çocuklar geliyordu.

Henry beklenildiği gibi kızların yanındaydı. Kikwang ve Hoya birlikte geliyordu. Arkalarında HyunWoo vardı. En arkada ise Sulli ile JongHyun vardı. Neden Sulli ve JongHyun birlikte geliyorlardı. Bayağı yakın olmuşlar gibiydi. Çok yakın gibi. Beni kıskandıracak kadar mutlu bir şekilde.

Çocuklar beni görünce el sallamaya başladılar. Bende onlara el salladım. Yanıma geldiklerinde hepsi bir ağızdan konuşmaya başladı. JongHyun neden durmadan o tarafa bakıyor?

Henry ‘’ Hyung! Kızlarla bu gün yemeğe gitmek istiyorduk? Olur değil mi? ‘’

Gözlerimi JongHyun’dan ayırmadan soruyu sertçe cevapladım. ‘’ Hayır! İşleriniz var bugün iyice dinlenmeniz gerekiyor.’’

HyunWoo ‘’ Biz iyiyiz. ‘’ dedi.

HyunWoo’ya döndüm. ‘’ Hayır dedim. Bitti. Eve gidiyoruz. ‘’ 

Umarım bu sefer daha uzun olmuştuur. Uzatmak için elimden ne giliyorsa yaptım :(( Umarım beğenirsiniz. Bu sefer +9 oy olduğunda yeni bölümü yayınlayacağım :D Yorumlarınız benim için gerçekten çok önemli. Yorumlarınızı bekliyorum :D 

Menajerimiz Bir KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin