11.Bölüm ''Henry'' / '' Bir Tek Sana''

2.5K 176 33
                                    

Bugün Henry’nin klip için çekeceği sahne vardı. Herkes tek başına sahneler çekiyordu. Bugün sadece Henry’nin sahnesi çekileceği için onunla beraber sete gittim.

Henry beni öğrendiğinden beri bana çok soğuk davranıyor. Fazlasıyla soğuk. Yine de ben onun menajeriyim ve yanında olmam gerekiyordu.

Yola çıktığımızdan beri bir kere gülmemişti. Ne yüzüme bakıyordu ne de konuşuyordu. Sadece oflayıp duruyordu.

Makyajı yapıldı ve kıyafetlerini giydi. O sırada settekiler son hazırlıklarını yapıyordu. Yanına gittim. ‘’Nasılsın? ‘’ içimdeki son umutla sormuştum bu soruyu.

Bir anda gülümsedi. ‘’ İyiyim Hyung! Sen nasılsın? ‘’ Hyung kelimesine baskı yaparak söylemişti.

Acaba gerçekten gülümsüyor mu yoksa bana mı öyle geliyor diye tereddüt ettim.

‘’ Bende iyiyim. ‘’ biraz duraksadım. O sırada gülümsemesinin yerine yine anlamsız bir yüz ifadesi kapladı. ‘’Gerçekten iyi olduğuna emin misin? Biraz kötü görünüyorsun. ‘’

Bu sefer gülümsememişti. ‘’ Öyle mi? Farkında değilim. Kikwang nasıl? ‘’

Sorusu karşısında bir an afalladım. ‘’ Ne? ‘’

Yeniden gülümsedi ‘’ Kikwang durmadan size gelmiyor mu? Yoksa gerçekten bize söylediği gibi sadece bir arkadaşına mı gidiyor?’’

Henry gerçekten korkulması gereken biriydi. Bunu bunca zaman fark edememem çok garip. Kikwang’ın benim yanıma geldiğini nereden biliyordu? Takip falan mı etmiş acaba? Beni neden korkutuyor?

‘’Herhalde arkadaşına gidiyordur.’’ diye yalan söyledim. Hem belki de bana bazen uğruyordur.

Omuz silkti. ‘’Bu seferlik öyle olsun.’’ Ayağa kalktı ve çekim için kameraların karşısına geçti.

--o--

Sabah çok erken kalkmıştım ve bu yüzden gözlerim çok kötü durumdaydı.  Saatime bir kez daha baktım. Saat 18:47’ydi. Daha 13 dakikası vardı ama biraz erken gelir diye umuyordum. Acaba geç mi kalacak?

JaeYeon bizi yalnız bırakmak için erkenden çıkmıştı. Pek hazırlık yapmamıştım aslında. Sadece kız gibi giyinmiştim ve evi toparlamıştım. Yemekleri o getireceğine göre fazla bir şey yapmama gerek yoktu. Yani etrafa mum koyacak halim yok.

Saat 18:50 olduğunda kapının arkasından birkaç tıkırtı duydum. Biraz bekledim ama çalan olmayınca kalkıp delikten baktım.

Kikwang orada durmuş saatini kontrol ediyordu.

Benimle dalga geçiyor herhalde. Tam 7’de gelmek zorunda değildi ki. 10 dakika orada nasıl bekleyecekti?

Kendimi gülmekten alamadım. Son olarak aynada kendime biraz çeki düzen verdim ve yeniden kapıdan bakmaya başladım. Gerçekten bekleyecekti! Aman Tanrım!

5 dakika kadardır oradaydı ve ciddi ciddi hala bekliyordu.

Kapıyı açtığımda donup kalmıştı. Elinde pizza kutularından vardı. ‘’ Deli misin nesin ya! Gel içeri. ‘’ kolundan tutup onu içeriye çektim. Hala gülüyordum.

Elindeki kutuları mutfağa götürdüm ve salona geçtik. İkimizde koltuğa oturduk ve hiç konuşmadık. Neden konuşmuyoruz acaba?

Tam ağzımı açacakken arkasındaki – orada olduğunu fark etmemişim – çiçeği çıkarttı. Bir tane beyaz güldü.

Beyaz güllere bayılırım! ‘’ Çok güzel. Teşekkür ederim. ‘’ elinden aldım ve kokladım. Çok güzel kokuyordu. Ona göz ucuyla baktım. ‘’ Kaç kıza çiçek aldın? ‘’ diye sordum. Yani kaç kıza almış olması önemli değil ama merak etmiştim.

‘’ Bir tek sana. ‘’

Gözlerimi kıstım. Yalanında bu kadarı. ‘’ Yalana bak yalana. Peki, ‘bir tek sana’yı kaç kıza söyledin? ‘’

Güldü. ‘’ Tamam… Birkaç kıza aldım işte. ‘’ eliyle bir hesap yaptı. ‘’ 3 kişiye. Seninle birlikte 4. Mutlu oldun mu? ‘bir tek sana’ yı da senden başka 1 kıza daha söylemiştim. ‘’

Bende gülümsedim. ‘’ Teşekkür ederim. ‘’ diyerek gülü içeriye bir vazoya koydum ve salona getirdim.

‘’ Burada mı duracak? ‘’ diye sordu.

Biraz düşünür gibi yaptım. ‘’ Eğer bugün iyi geçerse onu odama götüreceğim. Geçmezse çöpe gidecek.‘’ Tabi ki de çöpe atmayacaktım!

Hiç bozuntuya vermeden, ‘’O zaman iyi geçmesi gerek.’’ dedi.

--o--

Pizzaları yedik ve mutfakta öylece oturuyorduk. Önümüzde boş pizza kutuları vardı. İlk hareketi ben yaptım ve kalkıp pizza kutularını topladım.

‘’ İçeriye geçelim mi? ‘’ diye sordum.

Kalkıp içeriye geçti.

Şuan onu eve davet etmekle ne kadar salaklık ettiğimin farkına varmıştım. İlk buluşmayı evde yapmak için salak olmak gerekli. Ben de tam oyum işte.

Ev buluşması… Ne bileyim belki de 10. Buluşma olabilirdi. Biz ise ilk buluşmayı evde yapmıştık. Menajerliği iyi yapabilirim ama ilişki konusunda iğrencimdir.  Buradan da belli olduğu gibi…

İçeri geçtiğimizde yeniden susmaya başladık. Şu susmalar yok mu, deli ediyor beni.

‘’ Beni neden öptün? Benden hoşlanıyor musun? ‘’

Sorusu karşısında şaşırmıştım. Bir an ne diyeceğimi bilemedim. ‘’ Çünkü…  Ne kadar saçma bir soru sorduğunun farkında mısın sen? ‘’ yani neden öpmüş olabilirim? Bir saniye… Ondan gerçekten hoşlanıyor muyum? Bunu daha sesli söylemediğim için bilmiyordum.

Gülümsedi. ‘’ Sadece senden duymak istedim. ‘’

Tam o sırada telefonum çalmaya başladı. Gidip açtığımda karşıdan gelen telaşlı ses daha ne olduğunu bilmeden beni de telaşlandırmıştı.

‘’ Hyung…’’ Bu Hoya’nın sesiydi. Henry’nin telefonundan aramıştı.

‘’ Ne oldu? Sakin ol.’’ O kadar hızlı nefes alıp veriyordu ki.

‘’ Henry… sanırım ayağını kırmış. Çabuk hastaneye gelmelisin. Kikwang’a ulaşamıyoruz. Onu bulabilir misin? ‘’ Hepsini tek nefeste söylemişti. Ben daha ne olduğunu anlayamadan telefon kapandı.

Henry ayağını mı kırmıştı? Bir saniye… Nasıl? Aman Tanrım! Eğer gerçekten kırdıysa… Bu grubun sonu olur.

Kikwang’a döndüm. ‘’ Telefonun kapalı mı? ‘’ dedim sakin olmaya çalışarak.

Telefonuna baktı. ‘’ Evet kapatmıştım. Ne oldu? İyi misin? ‘’

Tam kapıyı açacakken üzerimdeki kıyafetlerin erkek kıyafeti olmadığını fark ettim. Koşarak yatak odama gittim ve hızla giyinmeye başladım.

Bu sırada Kikwang kapının önünde bekliyordu. Ona bir şey söylemediğim için ne tepki vereceğini de bilmiyordu ama şu an konuşmaktan daha önemli şeyler yapmam gerek.

Giyinir giyinmez odadan çıktım ‘’ Hastaneye gidiyoruz. JaeYeon’un arabasını alacağım benimle gel.‘’

‘’ Neden? Bana bir şeyler anlatmayı düşünüyor musun? ‘’

‘’ Henry ayağını kırmış sanırım. ‘’ hızla kapıdan çıktım. O da arkamdan geldi.

Süpriiz :D Bugün içime yazma isteği doğdu bende yaziyim dedim :D Hem de size süpriz olur diye şeettim :AS:DA:SD Umarım beğenmişsinizdir. :D Bu bölümün iki tane ismi var. Hangisini yaziim bilemedim ikisinide yazdım :D Keşke oylar biraz daha artsa :( Neyse sorun değil. Bunu bulamayanlarda var ben yorumlarınızdan ve oylarınızdan oldukça memnunum :D Yine yorum yazmayı unutmayın olur mu?? :D  

Menajerimiz Bir KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin