Kyssede han mig lige

1.5K 29 2
                                    

Jeg glæder mig vildt meget til i aften, for Anthon holder fest hjemme. Jeg ved Thor kommer, så jeg gør mig ekstra flot. Jeg har nok altid haft et lille crush på ham, men Anthon har altid forbudt mig at være venner, med hans venner. Thor har sikkert alligevel aldrig lagt mærke til mig. Lige nu er Anthon nede i stuen for at gøre klar til at folk kommer. Festen startet klokken 20:00 så der er 2 timer endnu. Vores forældre og mindre søskende er i lalandia, så de kommer først hjem om en uges tid. Anthon tror han bestemmer, men jeg kan nu godt selv bestemme over mig selv, jeg er altså kun et år yngre end ham. Jeg smutter i bad, inden jeg skal gøre mig klar. Mit outfit er en kort kjole, med et par matchende stiletter.

Jeg tørrer mit hår, og så giver jeg mig til at glatte det

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg tørrer mit hår, og så giver jeg mig til at glatte det. Jeg lægger en flot, og naturlig makeup, og så går jeg ned til Anthon som er i stuen.
Anthon: søs hjælper du ikke lige?
D/N: øøh jo, hvad skal jeg gøre?
Anthon: stil alkoholen op på bordet.
Vi har gjordt alt klart, og der er 30 minutter til festen starter. Vi bliver mange, jeg tror Anthon snakkede om 50 stykker.
Anthon: Øøhm D/N
D/N: Mmh
Anthon: nogle af drengene kommer nok om lidt, bare så du ved det.
D/N: jaja det fint
Jeg rejser mig op, og går op på mit værelse. Det vil bare være akavet hvis jeg står der når de kommer. Jeg tænker jeg går der ned, når de andre gæster også er kommet. Jeg sætter mig ved mit makeupbord, og retter lidt på min makeup. Jeg kan høre at der er begyndt at komme mange gæster, så jeg går ned i stuen. Festen er godt igang, jeg snupper en øl og sætter mig over i sofaen. Vi har det Mega fedt allesammen. De fleste er blevet fulde, men jeg holder mig lidt tilbage idag. Jeg står og danser med Sofia, min bedsteveninde. Jeg får øje på Thor i øjenkrogen, som også står og danser. Han ser ret fuld ud, men samtidig er han Mega sød at se på. Sofia er lige gået på toilet, så nu danser jeg bare lidt for mig selv. Jeg kan se Thor kommer gående over mod mig, jeg kan mærke at jeg bliver ret nervøs.
Thor: skal vi danse D/N?
D/N: Ja det kan vi da godt
Han virker skide fuld, men derfor siger jeg da ikke nej til at danse med ham. Vi har aldrig rigtig snakket sammen, kun sådan lige hurtigt sagt Hej og sådan. Thor danser helt tæt på mig, og jeg nyder det fuldt ud. Han læner sig ind over mig, og kysser mig. Vi kysser længe, inden vi trækker os. Jeg smiler til ham, og så danser vi videre. Sofia kommer tilbage fra toilettet. Hun får øje på Thor og jeg som stadig står og danser, så hun sætter sig over i sofaen. Vi har danset længe nu, og Thor skulle ud og tisse, så jeg sætter mig over til Sofia. Vi sidder og har det mega hyggeligt. Alle har det sjovt, og de fleste er fulde. Thor sætter sig ved siden af Lauge, i sofaen som er overfor os. Jeg kigger ikke der hen, for jeg ved jeg bliver genert. Anthon sætter sig ved siden af mig. Han er pisse fuld, han kan nærmest ikke stå på sine ben. Aftenen er gået enormt hurtig, og de fleste er taget hjem. Det er kun Lauge, Thor, munke og Teodor der er tilbage nu. De sidder allesammen i sofaen og snakker. Jeg rejser mig, og går op på mit værelse.
D/N: Anthon jeg går op nu
Anthon: godnat søs
D/N: godnat
Jeg smider kjolen så jeg kun har undertøj på. Jeg lægger mig i min seng, og tjekker mine mobil. Jeg har efterhånden lagt med min mobil i lang tid, så jeg lægger den væk. Jeg prøver at sove, men tankerne kører rundt i mit hovede. Jeg ved ikke hvordan jeg har det lige nu. Jeg er så overlykkelig over Thor kyssede mig, men alligevel ved jeg han ikke ligger noget i det, for han er sikkert pisse fuld. Efter lidt tid falder jeg endelig i søvn.

Første kapitel i min nye bog!! Jeg håber virkelig at i kunne lide det, og at i vil læse med fremover<33 Hvis i ikke allerede har gjordt det, må i meget gerne læse min anden historie     "venner eller mere"💋💋
Håber i vil stemme på min historie<33

Hemmeligt ForelsketWhere stories live. Discover now