Vil du med os?

816 23 2
                                    

Jeg har lagt syg hele ugen, og idag er det søndag. Jeg har ikke snakket med Thor siden i mandags, hvor han var på besøg. Jeg savner ham virkelig meget, for normalt ser jeg ham hver dag oppe i skolen. Eller ihvertfald for det meste, for Thor går jo i klassen over mig, og vi har ikke altid pauser på samme tid.
Idag har jeg det meget bedre, hvilket er fantastisk! Jeg hader at være syg, og især nu, for vores påskeferie startede i forgårs. Jeg hopper i noget tøj, og går ned i køkkenet for at finde lidt mad. Asta har lavet smoothie, så jeg snupper bare lidt af det til morgenmad. Det virkelig godt vejr, så jeg sætter mig ud på terrassen til Anthon. Jeg smiler til ham, og sætter mig overfor.
Anthon: D/N
D/N: mmh?
Anthon: Mig og bois tager i sommerhus, og de spøger om du vil med? Du må selvfølgelig gerne tage en veninde med.
D/N: Det vil jeg da gerne, men er det okay med dig?
Anthon: selvfølgelig et det det søs
D/N: tak Anthon, men hvornår skal vi afsted, og hvem skal med?
Anthon: altså vi skal afsted imorgen, og det er Thor, Lauge og Teodor.
D/N: okay, har du sagt det til far?
Anthon: Selvfølgelig
D/N: ej nu glæder jeg mig helt!
Jeg rejser mig fra bordet, og går ind med mine ting i opvaskeren. Jeg glæder mig allerede til imorgen, det bliver helt sikkert mega hyggeligt! Jeg regner med jeg spørg Sofia om hun vil med, for hun er helt klart min bedsteveninde!! Jeg skriver hurtig til hende, og så pakker jeg min kuffert. Vi skal være væk i 5 dage, så jeg skal alligevel have en del ting med. Sofia har svaret, og hun kan godt komme med imorgen. Jeg har sendt adressen til hende, så hun kører selv derude. Jeg glæder mig helt vildt, for jeg er sikker på vi alle får det mega hyggeligt. Thor skal heldigvis også med, og ham glæder jeg mig især til at se! Vi har ikke set hinanden i 6 dage, og jeg savner ham faktisk en del.
Dagen er gået virkelig hurtig, men jeg har heller ikke rigtig lavet noget idag, udover at være sammen med min familie. Vi har lige spist aftensmad, og nu sidder vi i stuen og ser noget i fjernsynet. Jeg ser det faktisk ikke rigtig, jeg sidder bare med min telefon og tjekker Facebook. Klokken er efterhånden blevet mange, og jeg er virkelig træt! Jeg finder mit nattøj frem, og hopper i seng.

-------------Mandag Morgen------------
Jeg vågner ved at min alarm bipper. Klokken er kun halv 9, men vi skal allerede køre lidt over 9. Jeg finder hurtig mit tøj jeg skal have på idag. Det er ikke det helt store, bare en t-shirt og et par boyfriendjeans.

Jeg ligger en rimelig naturlig makeup, og glatter mit hår

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg ligger en rimelig naturlig makeup, og glatter mit hår. Klokken er allerede 9, og jeg er først lige blevet færdig med at gøre mig klar. Anthon var hurtig færdig, så han gik ned i køkkenet for at lave morgenmad til os begge. Han har lavet røræg, hvilket jeg elsker. Jeg tager lidt, og spiser hurtig min mad. Jeg henter hurtig min kuffert, og det samme gør Anthon. Vores far holder ude i bilen foran huset, og venter på os. Han har lovet os at køre os der ud, og hente os på fredag. Jeg læsser mine ting bag i bilen, og sætter mig ind. Det tager kun en time at køre derud, så det er ikke så slemt. Vi er hurtig fremme ved Teodors sommerhus, så jeg snupper min kuffert, og siger farvel til vores far. Jeg sætter min kuffert, og går over og hilser på Teodor og Lauge. Det lidt akavet at hilse på lauge, for sidst jeg så ham, var da han afbrød mig og Thors kys. Jeg prøver egentlig bare at glemme det, og giver ham istedet bare et kram. Thor og Sofia er stadig ikke kommet, så Anthon og jeg går bare ind og finder vores værelser. Jeg skal sove med Sofia, og Anthon skal sove med Thor. Teodor viser mig hvor jeg skal sove, og det er et virkelig flot værelse. Jeg sætter min kuffert ind på værelset, og går ud til drengene igen. Imens jeg var inde med min kuffert, er Thor kommet. Jeg går direkte over og krammer ham, for jeg har virkelig savnet ham. Han giver mig et langt kram, og et diskret kys på kinden så de andre ikke ser det. Sofia er også lige kommet, så jeg præsenter hende for alle drengene. Jeg giver hende et langt kram, for jeg har savnet hende end del. Sofia og jeg går ind på vores værelse for at pakke ud, og det samme gør drengene.
D/N: kan du huske der til festen hvor Thor kyssede mig, og jeg troede det bare var fordi han var fuld?
Sofia: ja?
D/N: nu har vi noget kørende!
Sofia: Mener du det?!
D/N: jaa! Altså det er stadig sådan lidt hemmeligt.
Sofia: ej hvor fedt! Hvad sagde Anthon?
D/N: Han var ikke så glad for det, men jeg tror han synes det er okay nu.
Sofia: Åårh hvor godt!
Jeg giver Sofia et hurtig kram, og så går vi ud til drengene. De ligger allesammen ude ved poolen, kun iførte shorts. Jeg kan ikke rigtig lade vær med at kigge på thors mave, for den er ret flot! Sofia har fundet et tæppe frem, som vi ligger os på. Lauge og Thor er hoppet i poolen, og signaler til os andre at vi også skal hoppe ned til dem. Sofia har ikke rigtig lyst, men det har jeg! Jeg skynder mig ind på vores værelse, og skifter til min bikini. Jeg stiller mig på kanten af poolen, og mærker forsigtigt vandet med min fod. Anthon skubber mig i vandet, og jeg får er virkelig stort chok!
D/N: Anthon for fanden, Ahahah.
Alle drengene begynder at grine, og Sofia kan heller ikke rigtig lade vær med at grine lidt af mig. Jeg griner også selv lidt af hele situationen, og svømmer jeg bare rundt og har det sjovt. Vi svømmer i lang tid, men nu er det kun Mig og Thor tilbage. Anthon gik op for lidt tid siden, og Teodor og Lauge er lige taget i fakta for at købe lidt ind til i aften. Jeg svømmer over til Thor, og krammer ham bagfra i vandet. Han vender sig om, og kigger mig direkte i øjnene. Jeg læner mig ind over ham og skal til at kysse ham, men han trækker sig lidt væk.
Thor: Sofia og Anthon kan jo se det..
D/N: De ved alligevel godt vi har noget kørende, så det gør ikke noget.
Han smiler til mig, og rykker sig helt tæt på mig i vandet. Vi svømmer ind mod kanten, og begynder at kysse, som hurtig udvikler sig til at vi snaver. Vi trækker os fra kysset, og jeg kan ikke lade vær med at smile.
D/N: Jeg har savnet dig Thor
Thor: Jeg har også savnet dig
Han giver mig et hurtig kys, og så svømmer vi over til Anthon og Sofia igen. Sofia kigger lidt lumsk på mig, så jeg er overbevist om at hun så kysset.
Lauge og Teodor er lige kommet tilbage, så Anthon og Thor går ind for at hjælpe med aftensmaden.
Sofia: Kysser han godt?
D/N: så du det ahahha
Sofia: ja, og det samme gjorde Anthon!
D/N: ej hvor akavet Ahahah
Sofia: Hvor mange ved overhovedet at i har noget sammen?
D/N: De eneste der ved det er Anthon og Lauge, og så dig. Men altså Lauge tror ikke det er noget sådan alvorligt.
Sofia: når okay
Sofia og jeg går indenfor, for maden er klar. Vi skal have pastasalat, og jeg er enormt sulten! Det smager overraskende godt, for ærligt troede jeg ikke drengene kunne finde ud af at lave mad. Vi ryder af bordet, og sætter os ind i stuen for at se lidt film. Jeg sidder ved siden af Anthon, og jeg læner mig godt op af ham. Anthon nusser min arm forsigtigt, og det er enormt rart! Jeg elsker mig og Anthons forhold, altså jeg kan virkelig fortælle ham alt.
Filmen er lige slut, og jeg er virkelig træt, selvom klokken kun er 23.12. Drengene bliver lidt oppe endnu, men Sofia og jeg går i seng. Jeg finder mit nattøj frem, som bare består af et par korte løse shorts, og en alt for stor
t-shirt. Jeg børster hurtig mine tænder, og går ind til drengene for at sige godnat. Jeg krammer først Lauge og Teodor og siger godnat til dem. Jeg giver Anthon et lidt længere kram, og bagefter krammer jeg Thor. Jeg kysser thor på kinden, og så går jeg ind til Sofia igen. Hun ligger allerede i sengen, så jeg hopper op ved siden af hende. Vi falder begge to hurtig i søvn.

Nyt kapitel, håber i kunne lide det!!
Er min fanfiktion god, eller burde jeg bare stoppe den? Jeg vil blive enormt glad hvis i gad at stemme på dette kapitel, for så kan jeg se om i synes den er god eller ej:))
Btw så glæd jer til næste kapitel!!
Tak til alle som læser med❤

Hemmeligt ForelsketWhere stories live. Discover now