Er du seriøs

747 25 0
                                    

Weekenden er slut, og vi skal i skole idag. Jeg finder noget tøj frem, og ligger en naturlig makeup. Det bliver bare lidt bronzer og mascara, ikke det store. Jeg sætter mig ned i køkkenet til min familie. Min morgenmad består af lidt yoghurt, med nogle tørrede frugter til. Jeg skal være i skole om 20 minutter, så jeg har god tid. Da jeg kommer til skolen, er de fleste andre kommet. Jeg går over til Ida og Sara, som sidder over ved deres pladser. Inge kommer ind af døren, det er vores dansk lære, og hun er altid skide sur! Timen er godt igang, og jeg keder mig ekstremt meget. Jeg går ud af klassen, for at fylde min vandflaske, for jeg kan ikke holde til mere af inges kedelige snak om debatindlæg. På vej ud til vandautomaten, ser jeg Thor. Selvfølgelig skal han lige møde ind nu.. Jeg fortsætter over mod vandautomaten i håb om at han ikke ser mig så. En hånd lægger sig forsigtigt på min skylder. Jeg vender mig om, og kigger op i Thors enormt smukke øjne.
Thor: kan vi snakke?
D/N: nej, jeg har time.
Thor: hvad laver du så her ude ahaha.
D/N: jeg kunne ikke klare at høre på Inge mere, og desuden starter din time alligevel om lidt.
Thor: så har du også tid nu, og min time starter først om 10 minutter.
D/N: okay, men så gør det hurtigt.
Thor: så kom med
Thor begynder at gå, så jeg følger bare efter ham. Vi ender et eller andet sted, hvor der aldrig kommer nogle mennesker, så der er ingen chance for at der er nogen lærer som ser os.
D/N: hvad vil du så sige?
Thor: det ikke så nemt at sige..
D/N: hvis det er fordi du vil sige at du ikke kan lide mig, så gør det hurtigt, jeg bliver alligevel bare ked af det..
Thor: men det er lige præcis omvendt, jeg kan også lide dig D/N.
D/N: er du seriøs Thor, eller laver du bare sjov med mig..?
Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke lige nu, jeg er så glad, men samtidige er jeg Mega forvirret om Thor overhovedet mener det. Han går tættere på mig, og placere sine hænder omkring mine hofter. Jeg tager fat om hans nakke, og trækker ham tættere på. Vi kysser, et langt blidt kys. Vi trækker os, og jeg kan ikke lade vær med at smile.
Thor: jeg er helt seriøs
D/N: men du kan ikke sige noget til nogen, for hvis Anthon ved det, vil han forbyde det fuldstændigt.
Thor: i know..
Jeg giver Thor et kram, og så går vi hen til hver vores klasse igen. Jeg sætter mig på min plads, men jeg kan overhovedet ikke koncentrere mig lige nu. Tanker flyver rundt i mit hovedet. Jeg er så glad, samtidige med at jeg er forvirret. Jeg ved jo godt det er forkert overfor Anthon, men jeg kan samtidige ikke gøre for hvem jeg kan lide jo..
Resten af dagen går heldigvis hurtig. Jeg er endelig hjemme, jeg går direkte op på mit værelse, og ser lidt fjernsyn. Det banker stille på min dør, og ind kommer Anthon.
Anthon: Hey søs
D/N: Hey anth
Anthon sætter sig over ved siden af mig på sengen. Vi sidder og snakker, og spiller FIFA. Anthon og jeg har altid haft et tæt forhold, og vi elsker at lave ting sammen. Vores far råber nede fra stuen af, at vi skal spise. Vi ligger kontrollerne væk fra os, og går ned. Vi får tarteletter, hvilket er min livret!
Far: er der så sket noget spændende idag, eller bare det sædvanlige?
D/N: bare det sædvanlige, kedelig skole, og sure lærer.
Asta: vi fik en ny dreng i klassen idag.
Vi spiser videre, og sidder og snakker frem og tilbage. Det altid hyggeligt når familien er samlet. Vi ryder af bordet, og så går jeg op på mit værelse.
Klokken er efterhånden blevet mange, så jeg hopper i nattøjet, og børster mine tænder. Jeg tjekker hurtigt min mobil, og så ligger jeg mig til at sove.

Håber i kunne lide kapitlet!! Så fik Thor fortalt at han også godt kan lide D/N, men hvad vil de sige til Anthon?
Håber virkelig i vil blive ved med at læse med fremover:))
Please stem på min historie<33

Hemmeligt ForelsketWhere stories live. Discover now