Betyder det vi skal slå op..?

608 23 0
                                    

Det fredag, og idag skal vi hjem. Igår blev Anthon sur på Thor og jeg, og jeg skal virkelig snakke med ham idag! Jeg finder noget tøj frem, og går ud til de andre som er ved at spise. Jeg er den sidste som er vågnet, og de andre er næsten færdig med at spise. Jeg tager bare lidt frugt på min tallerken, og spiser det hurtigt. Jeg kigger bare ned i min tallerken, for jeg vil ikke møde Anthons blik. Vi spiser alle færdig, og idag er det Anthon som skal vaske op. Vi andre går ud i haven, for at nyde det gode vejr. Jeg tænker jeg skal snakke med Anthon, inden vi bliver hentet. Jeg visker hurtig til Thor at jeg går ind til Anthon, og han rejser sig med det samme op. Jeg kigger spørgende på Thor, for jeg forstår ikke hvad det er han laver.
D/N: Hva laver du? Ahaha
Thor: jeg går med..
D/N: okay, så kom
Vi går ind i køkkenet til Anthon, som stadig står og vasker op. Han kigger ikke engang over mod os, så han er nok ret sur. Jeg kan bare ikke klare at være uvenner med Anthon, for han betyder alt for mig..
Thor: Anthon vi skal snakke med dig.
Han kigger over mod os, men bliver bare ved med at vaske op.
Thor: Anthon for fanden, du min bedsteven, og jeg vil ikke have du er sur på os..
Anthon ligger det han har i hænderne, og går over mod os.
Anthon: Jeg ved ikke hvad fanden i lavede i går, men jeg kunne ikke mere.. Det er svært nok at i 2 er sammen, men når jeg ovenikøbet skal se jer lave alt muligt, så bliver det altså for meget..
Thor: jeg lover dig at vi ikke lavede noget igår, vi kyssede og det var det.
Anthon: ja men hvis jeg ikke var kommet ind havde i sikkert knaldet!
Thor: Anthon stop nu..
Anthon: ej undskyld, men alt det her er bare svært for mig..
D/N: Anthon du min bror, og jeg vil gøre alt for dig.. hvis det betyder du ikke vil have jeg skal være sammen med Thor må det jo så være sådan..
Anthon: jeg vil ikke have i slår op!
Vi kigger begge undrende, men samtidige lettet over på ham. Jeg forstår ham altså ikke altid, og især ikke lige nu.
Anthon: så går i begge bare rundt og er mega kede af det, og det vil jeg heller ikke have! Hvis i bare lover mig at være lidt mere diskret fremover, så er det fint med mig at i er sammen.
Han smiler over til os, og jeg går over og giver ham et langt kram.
D/N: du den bedste bror man nogensinde kan ønske sig!
Thor: tak mate
Han giver Anthon et langt kram, og så går vi alle ud til de andre igen. Jeg er glad for vi fik snakket, men jeg har alligevel stadig lidt ondt af Anthon. Jeg ved han har det svært med at hans søster og hans bedste ven er sammen, og jeg forstår ham jo egentligt godt. Men altså jeg elsker jo thor, og jeg tror bare Anthon skal vænne sig til det. Vi sidder allesammen bare og snakker, og venter egentlig bare på at vi skal hjem. Vi har pakket alle vores ting, og vores forældre er på vej nu. Det har været vildt hyggeligt, og uden tvivl den bedste tur nogensinde! Jeg har hygget mig helt vildt, og Thor har spurgt om kæreste! Det hele er gået helt vildt hurtig, og vi bliver hentet nu. Jeg siger farvel til Teodor og Lauge først. Jeg giver Sofia et langt kram, og bagefter går jeg over til Thor. Jeg giver ham et kram, og skal til at kysse ham, men kommer i tanke om Anthon. Jeg drejer hovedet og kigger over mod Anthon. Han nikker forsigtigt med hovedet, imens han står og smiler til os. Jeg giver Thor et blidt kys, og så sætter Anthon og jeg os ind i bilen. Vores far er kommet for at hente os, og det bliver rart at komme hjem. Jeg skal også have fortalt dem at jeg har fået en kæreste, utroligt nok så han ikke engang jeg kyssede Thor. Vi er hurtig hjemme, og det første jeg gør er at smide mig i min seng. Jeg ligger i lidt tid, inden jeg begynder at pakke ud. Resten af dagen går bare med at slappe af, og hygge med familien.

Nyt kapitel, håber i kunne lide det, og vil læse med fremover - jeg vil virkelig blive glad hvis i vil stemme❤

Hemmeligt ForelsketDove le storie prendono vita. Scoprilo ora